جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تغییر در ارائه خدمات خط ۵ مترو در ایام نوروز

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب: 599708
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از تغییر زمان خدمات رسانی خط ۵ مترو در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.
تغییر در ارائه خدمات خط ۵ مترو در ایام نوروز
به گزارش  جهان نيوز به نقل از روابط عمومی مترو تهران، نوبخت اظهار کرد: برای استفاده بهینه از فرصت تعطیلات نوروز جهت انجام عملیات‌های بهسازی خط 5 متروی تهران وحومه، ساعات ارائه خدمات به مسافران در این ایام تغییر خواهد کرد.
 
وی در خصوص نحوه سرویس دهی در خط 5 متروی تهران و حومه در ایام نوروز، گفت: در روزهای یکم، دوم، سوم، چهارم، دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین؛ ساعت ارائه خدمات به مسافران در خط 5 مترو از ساعت 8 تا 18 خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تاکید بر اینکه فاصله حرکت قطارها هر 20 دقیقه یک قطار خواهد بود، افزود: از یکشنبه97/1/5  تا پنجشنبه97/1/9  که روزهای کاری محسوب می‌شوند، آغاز حرکت قطارها از ساعت 6 بامداد خواهد بود و سرویس دهی مترو تا ساعت 18 ادامه خواهد یافت.

نوبخت با بیان اینکه در روز طبیعت مسافران بیشتری از خط 5 متروی تهران استفاده می‌کنند، گفت: در روز دوشنبه 13 فروردین ماه 97 ارائه خدمات از ساعت 6 صبح آغاز می‌شود و حرکت قطارها در خط تهران- کرج تا ساعت 21:30 ادامه می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: این تغییرات فقط در ایام نوروز بوده  و از روز سه‌شنبه 97/1/14 فروردین تا پایان شهریور ماه 97 مطابق با زمانبندی شش ماهه دوم سال 1396 آخرین حرکت قطارها از تهران (صادقیه) به سمت گلشهر و بالعکس در روزهای عادی ساعت 21:30 است.

گفتنی است با اعمال این تغییرات، راندمان عملیات‌های بهسازی خط 5 نسبت به شرایط فعلی افزایش پیدا خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *