پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

هوای تهران امروز سالم است

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 599631
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز (۲۶ اسفندماه) در شرایط مطلوب است و انتظار می‌رود تا فردا (۲۷ اسفندماه) شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار داشته باشد.
هوای تهران امروز سالم است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسین شهبازی افزود: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران طی برخی ساعات امروز (۲۶ اسفندماه) وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متربرثانیه از سمت نواحی غربی و بارش پراکنده باران انتظار می‌رود.
 
وی  در ادامه گفت: فردا (۲۷ اسفندماه) به‌تدریج از میزان ناپایداری جوی کاسته و برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه پیش‌بینی می‌شود. با تداوم این شرایط در روز دوشنبه (۲۸ اسفندماه) وزش باد موثر در برخی ساعات دور از انتظار نیست.

به گفته مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دما طی دو روز آینده افزایش جزئی خواهد یافت.
شهبازی در پایان اظهارکرد: میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ و هوا در شرایط سالم بود. این شاخص هم‌اکنون ۴۳ و هوا در شرایط پاک است.
 
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *