پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
کنعانی مقدم:

روح برجام از اقدامات آمریکایی‌ها آزرده است

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 599625
کارشناس سیاست خارجی گفت: روح برجام از کارشکنی‌های آمریکایی‌ها و بدعهدی‌های اروپایی‌ها آزرده است. در حالی که این توافقنامه باید برای ایران نیز منافعی داشته باشد.
روح برجام از اقدامات آمریکایی‌ها آزرده است
به گزارش جهان نيوز، حسین کنعانی مقدم کارشناس سیاست خارجی با اشاره به اظهارات اخیر معاون اول رئیس جمهور مبنی براینکه برای ما مهم تر از متن برجام، روح آن است، اظهار داشت: برجام دارای محاسن و معایبی است که هرکدام در جای خود قابل بحث است.
 
وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که بیشترین منافع را در برجام بدست بیاوریم و در عین حال کمترین هزینه را داشته باشیم افزود: دنیای مذاکره دنیای cost-benefit است؛ یعنی در مذاکره باید بدانی که چقدر هزینه می کنی و بالتبع چقدر سود بدست می آوری.

کنعانی مقدم در ادامه تصریح کرد: به نظر می رسد روح برجام از کارشکنی های آمریکایی ها و بدعهدی های اروپایی ها آزرده است. این در حالی است که این توافقنامه باید برای ایران نیز منافع خاصی داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی ها از برجام خارج شوند، اروپایی ها، چین و روسیه باید مسئولیت  های آمریکایی ها را برعهده بگیرند اما اگر آنها نیز بخواهند از زیر بار مسئولیتشان شانه خالی کنند دلیلی ندارد که ما نیز در برجام باقی بمانیم.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *