چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۸

عضو شورای شهر: استعفای نجفی قابل پیش‌بینی بود

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 599608
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با تأکید بر "پیش‌بینی می‌کردم نجفی به‌دلیل فشارهای موجود استعفا دهد"، گفت: آقای شهردار در سایر حوزه‌های کاری نیز سابقه استعفا داشته است.
عضو شورای شهر: استعفای نجفی قابل پیش‌بینی بود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  محمد علیخانی در جریان نشست خبری خود با اشاره به استعفای شهردار تهران اظهار کرد: بنده پیش‌بینی می‌کردم که این اتفاق بیفتد ولی این اتفاق در روزهای پایانی سال 96 غیرمنتظره بود.
 
وی در خصوص علت پیش‌بینی‌اش درباره استعفای شهردار تهران بیان کرد: به‌لحاظ فشارهایی که وجود داشت این امر قابل پیش‌بینی بود؛ البته بیماری آقای نجفی هم که اعلام شده عارضه جدید پزشکی است که برای وی به‌وجود آمده است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران نیز جلسه‌ای را برگزار کرد و موضوع بیماری وی را بررسی کردند و بیماری وی تأیید شده است، این در حالی است که استرس بر تشدید بیماری وی تأثیر بسزایی دارد.

علیخانی با بیان اینکه این واقعیت است که وی از ابتدای کار در شهرداری تحت فشار بوده است افزود: این در حالی است که آقای نجفی در جاهای دیگر نیز سابقه داشته که تحت فشار بوده و در نهایت استعفا داده است.

وی تصریح کرد: در این مدت 7ماهه از فعالیت آقای شهردار، وی زحمات زیادی کشیده است و فشارهای درونی و داخلی نیز وجود داشته است و شهرداری مشکلات عدیده‌ای از جمله بدهی‌های انباشت‌شده از دوره‌های قبل بوده است.
وی بدهی 52هزار میلیارد تومانی و پروژه‌های نیمه‌تمام به‌میزان بیش از 50 هزار میلیارد تومان را مشکلات جدی شهرداری دانست و گفت: این رقم‌های کوچکی نیست و قاعدتاً استرس‌های زیادی را به شهردار تهران وارد کرده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران همچنین به تجمع تعدادی از پیمانکاران در ماه‌های گذشته مقابل درب شهرداری و همچنین ساختمان شورای شهر تهران اشاره کرد و گفت: در این مدت شاهد تجمع پیمانکاران بودیم که برخی از این مطالبات به 7 الی 8 سال قبل برمی‌گردد و این در حالی است که این پیمانکاران در گذشته خیلی آزاد نبودند و نمی‌توانستند اعتراضات خود را به این شکل عنوان کنند اما در این دوره شرایط برای اعتراض آنها فراهم شده است و این در حالی است که رسانه ملی نیز از این موضوع استقبال می‌کند که البته موضوع خوب و قابل توجهی است.

علیخانی در ادامه با تأکید بر اینکه نجفی در این مدت فعالیت‌های مناسبی داشته است، گفت: جا دارد از وی بابت زحماتی که در این مدت کشیده تشکر کنیم.وی با تأکید بر اینکه آقای شهردار هیچ جلسه‌ای را با هیچ یک از اعضای شورای شهر تهران در خصوص استعفای خود نداشته است، گفت: وی زمانی که استعفای خود را به رئیس شورای شهر داده است، قبل از آن هیچ ارتباطی و هیچ جلسه‌ای را با اعضای شورا نداشته است و تصمیم خودش بوده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه اعضای 21نفره شورای شهر تهران حمایت لازم را از شهردار منتخب خود در این مدت داشتند، گفت: علی‌رغم اینکه بنده به برخی از تصمیمات وی منتقد بودم اما نجفی فعالیت خوبی را در شهرداری داشته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


100
Iran, Islamic Republic of
شهردار تهران مرد جهادی مثل قالی باف میخواهد نه کسانی که دل در گرو غرب دارن ومیگویند باید با اجازه کد خدا آب خورد تا 100سال دیگه اصلاح طلبان باید بگویند مشکل از قبلی ها است بابا 40سال انقلاب شده فقط 4 احمدی نژاد توانست درست حسابی برای محرومین کار کند و4سال دومش ایشان را به حاشیه بردند این 40سال 8سال میر حسین موسوی بود 8سال هاشمی رفسنجانی 8سال خاتمی 6سال هم حسن روحانی مدتی هم بازرگان وبنی صدر بود که همگی اینها ازنظر تفکر و بحث اقتصادی مثل بودند وهستند
م ج
Iran, Islamic Republic of
مگر آدم کم دارید به آقا زاده های ژن برتر بفرماید سه سوته وارد مکنند شما هم مجبور نیستی این رجال محترم را که چند مرتبه امتحان پس دادند نمتوانند کار کنند به زحمت می انداز ید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عمار
Iran, Islamic Republic of
بقول مرد هزار چهره از اول هم اشتباهی بودند.انتخاب سیاسی نتیجه ای جز این ندارد.
United States
...
United States
این طیف مردم را سر کار گذاشته اند. هدف همه چیز هست بجز اداره تهران که در واقع ایران هست. اینها امتحان خود را پس داده‌اند چندین بار و از دلش جز دست اندازی به بیت المال، رانت خواری و سست کردن انسجام مردم و ماندن مطالباتشان روی میز چیزی در نمیاید.
آدمیزاد
Colombia
ای کاش مردم ما یاد میگرفتند "فرا جناحی" داوری کنند ، آقای نجفی هیچ برنامه کاربردی برای بهبود وضع تهران نداشت ، آقای قالیباف ثابت کرد که مرد کار و عمل است و با وضع مردم در تماس است ، "اصلاحطلبی" مفهوم خوبی است اما اصلاحطلبی را نباید سیاسی کرد ، هر آدمی نیاز به بهبود ( اصلاح ) دارد ، اما باید برنامه کاربردی داشت نه شعار های سیاسی پوپولیسیتی
United States
با دستگیری مشایی و دستگیری بعدی احمدی نژاد این پازل تکمیل خو اهد شد .
...
منصوره
Iran, Islamic Republic of
...