جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تلگرام ایران را تحریم کرد

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 599597
تلگرام اعلام کرد که ایران و چند کشور دیگر حق خرید ارز رمزنگار «گرم» را از پلت فرم این شرکت ندارند.
تلگرام ایران را تحریم کرد
به گزارش جهان نيوز، شرکت تلگرام اعلام کرد: افراد یا کشور‌هایی که در فهرست تحریم‌های آمریکا، بریتانیا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل قرار دارند، اجازه مشارکت در خرید ارز رمزنگار «گرم» تلگرام را ندارند.

این افراد حق مشارکت در عرضه اولیه ژتون‌های دیجیتال تلگرام را نخواهند داشت و خرید ژتون‌ها توسط این افراد ممنوع است. همچنین اقوام نزدیک افراد تحریم شده از قبیل: همسر، فرزندان و خواهر و بردار آن‌ها هم ممنوعیت خرید «گرم» را خواهند داشت.

بر همین اساس تمام افرادی که در کشور‌هایی موجود در فهرست تحریم قرار دارند شامل این ممنوعیت می‌شوند و بر اساس اعلام تلگرام ایران، کوبا، کره شمالی، سوریه و شبه جزیره کریمه شامل این ممنوعیت می‌شوند.

بر پایه این گزارش، تلگرام به دنبال سرمایه گذاری ۱.۲ میلیارد دلاری برای ایجاد بستر اقتصاد مجازی خود از طریق اپلیکیشن تلگرام و ساخت پلت فرم سیستم پرداخت منحصر بفرد مبتنی بر پایه بلاک چین است که مصرف کنندگان می‌توانند به ارز دیجیتال «گرم» پرداخت‌های خود را انجام دهند.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *