سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۷
۵۴
اصلاح‌طلبان در چند روز اخیر چه کردند؟

پای منافع باشد، برخی اصلاح طلبان از هیتلر هم بدترند!

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۱
کد مطلب: 599483
هرچند اصلاح طلبان تندرو در دشمنی با نظام و حاکمیت از اپوزیسیون خارج نشین نیز جلوتر حرکت می کنند ولی کشیدن پای رهبری نظام به موضوع استعفای شهردار تهران تعجب برانگیز است. شهرداری که برخلاف اظهارات گذشته خود حتی نتوانست 7 ماه در شهرداری تهران دوام بیاورد و در نهایت نیز بیماری جدیدش را بهانه استفعا قرار داده است.
پای منافع باشد، برخی اصلاح طلبان از هیتلر هم بدترند!
گروه سیاسی جهان نيوز: در هفته ای که گذشت حوادثی رقم خورد تا روی دیگر اصلاح طلبان را بهتر شناخت. صورتک هایی که در فضای مجازی و واقعی خود را به عنوان مصلاحان اجتماعی جانمایی می کنند ولی در عمل از همه دیکتاتورترند.

به گزارش جهان نيوز، غوغایی که سر استیضاح سه وزیر دولت دوازدهم در میان رسان های اصلاح طلب شکل گرفت، بسیار جای تامل داشت. در آخرین روزهای اسفندماه، وزیر راه و شهرسازی، وزیر کار و رفاه اجتماعی و وزیر جهاد کشاورزی در نوبت استیضاح مجلس شورای اسلامی قرار گرفتند.

استیضاح هایی که هر یک به دلایل عمده ای در عملکرد وزرا مدنظر نمایندگان مجلس قرار گرفته بود. حوادث ریلی – هوایی و جاده ای، حادثه سانچی، حادثه هواپیمایی آسمان، اعتراض کارگران، عدم رسیدگی به معیشت کارگران، تخلفات مالی در زیرمجموعه های تامین اجتماعی، عدم پرداخت یارانه کشاورزان و ... از جمله دلایلی بودند که وزرا را به مجلس کشاند تا از کارنامه خود دفاع کنند. روندی کاملا عادی در تاریخ مجلس در جمهوری اسلامی در جریان بود ولی رفتار اصلاح طلبان به گونه ای رقم خورد که نشان می دهد که تقریبا در این حجم بی سابقه بود.

اصلاح طلبان هماهنگ و در درستور کار مشخص از یک اتاق فکر، موضوع استیضاح سه وزیر را به باد انتقاد گرفتند و با انواع و اقسام تهمت ها و توهین ها به نمایندگان مجلس آنها را لابی گر، ضدمردمی و اهل رانت و رابطه دانستند. هرچند در این میان فراکسیون امید مجلس از همان ابتدا اعلام کرد که مخالف استیضاح ها است و خود را با همان دستور کار اصلی هماهنگ نشان داد.

روزنامه های اصلاح طلب به ویترین تبلیغاتی سه وزیر راه، کار و جهاد کشاورزی تبدیل شدند و در تعریف و تمجید از کارنامه نداشته آنها قلم فرسایی کردند. فعالین اصلاح طلب نیز در این میان جنبه انصاف و بی طرفی را کنار گذاشتند و مجلس و نمایندگان استیضاح کننده را کوتله فکری و بی سواد نامیدند.

هجمه گسترده و هماهنگ علیه مجلس شورای اسلامی کارساز بود و نمایندگان بار دیگر سه وزیر ضعیف دولت به ویژه عباس آخوندی را به سرکارشان برگرداندند. بی جهت نبود که امیرآبادی، نماینده مجلس پس از شکست طرح استیضاح، آن را روز را روز استیضاح مجلس نامید و برخی از نمایندگان نیز از هزینه میلیاردها تومان توسط روابط عمومی سه وزارتخانه برای پیشبرد فشار رسانه ای و خرید افراد جهت مصاحبه علیه نمایندگان سخن گفتند.

در چنین شرایطی بود که خبر استعفای محمدعلی نجفی، شهردار 67 ساله تهران حواشی جلسه استیضاح را کنار زد و بر صدر اخبار نشست. این استیضاح پس از 7 ماه ناکارآمدی وضعف مدیریتی وی رقم خورده بود ولی بار دیگر اصلاح طلبان عنان دریدند و توهمات ذهنی خود را به عنوان واقعیات به ذهن افکار عمومی دادند.

مصطفی تاجزاده، یکی از این متوهمان بود که در توئیتی پای رهبر معظم انقلاب را نیز به ماجرای شهردار باز کرد. وی در توئیتی نوشته:« جواب رهبر به اعتراض آقای کروبی برای محاکمه ی شهرداران این بود که کرباسچی باید بداند از او گردن‌ کلفت‌تر هم وجود دارد. کاش شیخ اصلاحات در حصر نبود و علت اصلی استعفای #نجفی را هم از رهبر می‌پرسید تا بفهمیم که چرا تهران باید از داشتن شهردار کاربلد و فسادستیز محروم گردد.»
توهمات ذهن بیمار مصطفی تاجزاده
 
هرچند اصلاح طلبان تندرو در دشمنی با نظام و حاکمیت از اپوزیسیون خارج نشین نیز جلوتر حرکت می کنند ولی کشیدن پای رهبری نظام به موضوع استعفای شهردار تهران تعجب برانگیز است. شهرداری که برخلاف اظهارات گذشته خود حتی نتوانست 7 ماه در شهرداری تهران دوام بیاورد و در نهایت نیز بیماری جدیدش را بهانه استفعا قرار داده است. استعفای نجفی نتیجه اصلی و مستقیم تصمیم گیری شورای یکدست اصلاح طلب است. این شورا است که باید پاسخگو باشد. به نظر اصلاح طلبان نجفی شهردار کاربلدی بود!

وی در 7 ماه گذشته با توجه به فکت های موجود در آرشیو رسانه ها هیچ اقدام درخوری در زمینه اجرایی نداشته و عقب گرد تهران در سایر حوزه ها کاملا مشخص است. چرا اصلاح طلبان قصد دارند ناکارآمدی گزینه خود را پای نظام بنویسند و خود را پشت توهمات دایی جان ناپلئون طوری پنهان کنند؟ این دقیقا برگرفته از خوی دیکاتوری و دگم اندیشانه اصلاح طلبان است.

آنها خود را خیر مطلق و بهترین گزینه های حکومت داری در تاریخ ایران می دانند که حق شان توسط حاکمیت خورده می شود! اصلاح طلبان در هفته اخیر نشان دادند که تحمل یک نقد ساده را هم ندارند و نزول شدید از آرمان هایی که در سال 1376 به عنوان آزادی خواهی و دموکراسی به آن می بالیدند، چنان برای چنگ زدن به ریسمان قدرت خود را به آب و آتش می زنند که حتی کاریکاتوری از شعارهای قبلی شان باقی نمانده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر ت
Netherlands
...
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اقای نجفی کمی با شیب تند کارش را شروع کرد و در مقابل اصولگریان که همه ارکان قدرت را در دست دارند توان مقاومت را نداشت و مجبور به استعفا شد اگر قوه قضاییه از ایشان حمایت میکرد الان سرنوشت جور دیگری نوشته میشد
Iran, Islamic Republic of
شنیدید میگن دروغگو کم حافظه ست؟! حالا اگه ما با ذکر تاریخ و ساعت و رو کردن کلی مدرک، میگفتیم اصلاح طلبان قصد استحاله نظام رو دارن، اینا به ما میگفتن متوهم! اما ذات آدما، پنهان نمیشه. خوبه که شما به عنوان یک نظردهنده طرفدار نجفی، در ناخودگاهت میدونی که شهردار و تیمش، قصد انجام کارهایی داشتن که اگه با شیب تند انجام میشد نظام، قصد و غرضتون رو میفهمید!
قطعا منظورت از شیب تند، خدمت رسانی به مردم نیست که هیچ نظامی، خدمت رسانی رو نمیتونه منع کنه، چون تابلو میشه. معلومه که اتهام زنی بدون مدرک به شهردار قبلی و به هم زدن پروژه های قبلی و جا به جایی فله ای مدیران و خرید تبلت 5 میلیونی و دسته آخر برگزاری یک همایش صد در صد غلط به شیوه رژیم شاهنشاهی رو میگی شیب تند!
خب ما بد. شما همینجا برای مردم توضیح بده چرا این کارا رو باید با شیب کم انجام میداد؟! تا حساسیت سنج نظام روشن نشه؟ یا قدرت فریب مردم رو از دست ندید؟ قطعا هردوتاش.
ممنون به خاطر اعترافت.
در بخشی دیگه از نظرت، اتهامی به نظام وارد کردی که جواب اون رو هم باید داد. اینکه ارکان نظام، همین دولت و مجلس و بسیاری از جاهای دیگه است که در اختیار نیروهای مختلفه. از جمله همین شهردار و تیمش. به قولی شهرداری تهران خبر میدهد از تکثر مسؤولین. ...
Iran, Islamic Republic of
منظور از شیب تند افشای فساد گسترده در شهر داری تهران بود و درگیر شدن بسیاری از مسولین اصولگرا در این فساد بود مثل دستگیری معاون اول ایشان بجرم فساد مالی گسترده .هضم این حجم فساد و تبانی در طول ۱۲سال برای قوه قضائیه سخت بود پس لابیگری انجام شد تا ایشان مجبور به استعفا شوند ایشان باید اینه فساد گسترده را مدیریت می‌کنند و گاماس گاماس جلو می‌رفتند.درضمن کسی به نظام. اتهام نزده زندان پر است از مسولین اصولگرا و اصلاح‌طلب
Iran, Islamic Republic of
اولا کجا فساد گسترده بوده؟! حکم دادگاه لطفا.
ثانیا احضار متهم، یعنی اثبات جرم؟ به شما یاد ندادن متهم بر اساس ادعای هر کسی احضار میشه، متهم میشه، اما اگه جرم اتبات نشد، رفع اتهام میشه؟!
ثالثا، مگر هر تخلفی در شهرداری اتفاق افتاد، یعنی اصولگرایی مقصره؟! اصولگرایی وقتی مقصره که تخلف رو ببینه و تأیید کنه. همین کاری که شماها در مورو افسادطلبان میکنید. می بینید نجفی داری تو روزنامه ها اتهام میزنه، ولی میگید حتما افشای فساد است! می بینید همایش ضد اسلام شرکت میکنه، ولی دفاعتون قطع نمیشه. فرق افسادطلب و اصولگرا، همین یه مورده.
رابعا، کار قوه قضاییه که مبارزه با فساده، چرا باید ناراحت بشه؟! شما بگو نجفی زحمت بکشه حرف هاش رو در مورد شهر سوخته تهران! بره به دادستان بگه. نمیشه که تو روزنامه حرف زد و بعد خزید تو لونه.
خامسا و از همه مهم تر، شماها چرا اینقدر مخاطبتون رو دست کم میگیرید؟ تصور کردی همه مثل شما، نادانند؟! یعنی چی که واسه خودت سناریو ریختی که قوه قضاییه، نجفی رو وادار به استعفا کرد و گفته چرا فساد مالی اصولگرایان را، رو کردی؟! این اگه خبره، منبعش کو؟ اگه تحلیله، منطقش کو؟ آخه کی دیده که شهردار، وادار به استعفا شده، اونم توسط قوه قضاییه، اونم به خاطر فساد نامعلوم اصولگرایان؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
گزارشی که اقای نجفی از وضعیت شهرداری از لحاظ بدهیهای مالی و رانت خواریهای انجام شده در این 12 ساله به قوه قضایه دادند باید بررسی میشد و مستند پاسخ داده میشد
Iran, Islamic Republic of
یر چه اساس و مدرکی این موارد را مطرح می کنید
بدون مدرک تهمت نزنید
Iran, Islamic Republic of
پای منافع باشد، برخی اصلاح طلبان از هیتلر هم بدترند!
هیچ شک وشبهه ای ندارد. وبه یقین به همین شکل است.
United Kingdom
فعلا که اصولگرایان قدرت دستشونه و دیکتاتوری واقعی راه انداختن . تو کدوم مملکتی این همه زندانی سیاسی دارن ؟ تا حرف بزنی و انتقاد کنی میگن تشویش اذهان عمومی و تبلیغ علیه نظام و . . .
Iran, Islamic Republic of
حالتون خوبه ان شاء الله؟؟؟؟
دولت دست کیه؟
...
Iran, Islamic Republic of
اصولگریان معتدل
دیده ور
Italy
از این به بعد خواستید به کسی حرفی بگویید: این واژگان را به کار ببرید؛ اصولگرایان معتدل ...
Iran, Islamic Republic of
نظردهنده محترم 19:55؛
کدوم همه زندانی سیاسی؟ نه کدوم همه؟
شما که هم نوا با دانقلاب و سلطنت طلبان و اصلاح طلبان، دایم میگویید زندانی سیاسی وامصیبتا! شما که هی ادعا میکنید عقل کل هستید، متخصصید، مردم نفهمند، شما ژن خوبید و با این حرفاتون، عامدانه مردم رو نسبت به عقل و فهمشون ناامید میکنید، همینجا ازت خواهش میکنم دوتا سؤال آماری رو جواب بده ببینیم طرفداران اصلاح طلبان، راستگواند یا دروغگو؟
سؤال 1: دقیقا چند نفر زندانی سیاسی داریم؟ با ذکر مقطع زمانی و با ذکر منبع مرتبط ترجیحا سازمان زندان ها.
سؤال 2: از چه مقدار جرم سیاسی و از چند نفر مجرم سیاسی و امنیتی، چند نفر درون زندان هستند؟ در واقع در سؤال دوم، مقدار تخلفات دار و دسته تون رو هم بگو تا نسبت بگیریم ببینیم نظام ظالمه یا شما که دایم جرم میکنید.
با توجه به ادعایی که کردی جواب این دو تا سؤال، باید تو مشتت باشه. اگه جواب دادی که متشکریم. وگرنه همون افسادطلبید.
Iran, Islamic Republic of
از پرچم بالا سرت پیداست چقدر راست میگی!!!خخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
بی‌شرم‌تر و وقیح‌تر از اصلاح‌طلبان خودشونن! وقتی انتقاد از امام معصوم(عج) رو کلید زدن، معلوم بود هدفشون پنجه کشیدن به چهره پاک و مصمم ولی‌فقیه زمان هست
ترنم
Iran, Islamic Republic of
.... اگه امام زمان ظهور کند هم شاید بتوان ایشان را نقد کرد..... ولی اگر کسی دولتشان را نقد کند بی عقل ست!!!!
اميد
اصلاح طلبان خود را براي لفت ليس و تغيير هويت شهرداري تهران آماده كرده بودند اما فهميدند كه هرز گاهي هم بايد به فكر مردم و كار كردن باشند ، حالا كه نميتونن كار كنن يه روز با رقص دختران ويه روز ديگه با حمله به رهبري ميخوان بي لياقتي خودشون را لاپوشوني كنند.
Iran, Islamic Republic of
دیگه این پاسکاریهای اصلاح طلبان مسخره و مشمئز کننده شده. بی عرضگی اینها و وطن فروشی اکثر شان جان ملت رو به لب رسانده است
یک متنفر
Italy
جانا سخن از دل ما میگویی ...
Iran, Islamic Republic of
اگر آقای نجفی مرد فساد ستیزی هستن،چرا فقط از فساد رقیبشون صحبت میکنن?آن هم وقتی چندین سال عضور شورای شهر بودن و آن زمان چیزی در مورد فساد نمیگفتن.بد نیست ایشون کمی فساد صندق فرهنگیان رو هم شفاف کنن.دونستن حق مردمه
Iran, Islamic Republic of
آقایان می فرمایند شهرداری قبل فاسد بوده است،فرض کنید ماهم پذیرفتیم، اگر شهردارسابق فاسد بوده واین همه کارکرده که دوست ودشمن به آن معترفند،پس اینها که 7 ، 8ماهه شهر در اختیارشونه و دولت هم باهاشون همراه ودرخدمته و هیچ عملکردی ازشون دیده نمیشه، یا باید ام الفساد باشند یا بی خردان تن پرور که هیچ بخاری ازشون بلند نمی شه...
م ج
Iran, Islamic Republic of
وقتی پست مقام مال ومنا ل درپیش باشد هیچکدام با هم فرقی ندارید اگر من اشتباه می کنم از مردم بپرسید؟
Iran, Islamic Republic of
امام علي ع :
واللَّه ما معاویة بأدهی منّی»؛ معاویه از من زرنگتر نیست. منتها علی چه کند؟ وقتی بنای بر رعایت تقوا و رعایت اخلاق دارد، دست و زبانش بسته است. تقوا که نبود، دست و زبان انسان باز است، میتواند همه چیز بگوید، خلاف واقع میتواند بگوید، .....
ما را افسادطلبان بنامید.
Iran, Islamic Republic of
بنده از زمانیکه هرچی بی دین و ضدانقلاب بود به این جماعت دخیل می بستن و در هر انتخابات، اوج استدلالشون برای انتخاب یک گروه، رقص و فحشاء بود، فهمیدم دقیقا با گروه افسادطلبان طرفیم. از اون موقع، هرچقدر که دیده شده آهو شیر شکار کنه، اینا هم سالم عمل کردند. از هسته ای بگیر تا غیر هسته ای، نظامی فضایی هوایی زمینی ریلی علمی اجرایی دانشگاهی مدارس حوزه علمیه خانواده زن دین ایمان رهبر کشور موافق مخالف منتقد بی طرف داخلی خارجی عراق سوریه فلسطین لبنان بحرین یمن ونزویلا کوبا روسیه چین کره شمالی متحد شریک دوست دشمن تدبیر آینده نگری ولایت امامت شیعه حجاب قرآن قصاص محرم و نامحرم رقص آواز آخرت مسجد نماز جمعه محرم عزاداری هیأت زیارت پیاده روی کربلا حج صلح جنگ جهاد شهادت قانون اساسی مرجعیت روحانیت فرزندآوری قناعت اقتصاد مقاومتی ساده زیستی خدمت و...، در همه و همه این واژه ها، افسادطلبان دارای انبوهی از سیاست ها، گفتارها، رفتارها، و تصمیمات ضد و شرم آور هستند. هر کسی میگه من اشتباه میگم، بره و مواضع و تصمیمات افسادطلبان رو راجع به هر کدوم از این کلیدواژه ها، جستجو کنه و با قرآن و حدیث و عقل، تطبیق بده.
صرف نظر از اینکه طرف مقابلشان هر بار چه کسیست، آیه ذیل، در وصف این جماعت، بسیار مفید است:
"و اذا قیل لهم لاتفسدو فی الارض..."
سوره مبارکه بقره، صفحه دوم.
Iran, Islamic Republic of
خطاب به تاجزاده باید عرض کنم که اگر نجفی کار بلد بود یک بارش برف تهران رو تعطیل نمی کرد و معابر و بزرگراه ها مسدود نمی شد شهرداری که یک برف سبک رو نتوانست مدیریت کند چطور می تواند یک کلانشهری مثل تهران رو مدیریت بکند ؟!
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبان پای منافعشان که باشد دین خدا را هم ذبح میکنند رهبر فرزانه انقلاب که جای خود دارد
Iran, Islamic Republic of
اينان همانهايي هستند كه اگر حضرت حجت (عج) ظهور كند، با تمام توان به دشمني با ايشان مي پردازند
Iran, Islamic Republic of
شرف چيزي كه اينها اصلا بويي از آن نبرده اند
Iran, Islamic Republic of
يك عده آدم متوهم كه قبل از انقلاب در بيقوله زندگي مي كردند و به بركت انقلاب به نان و نوا رسيده اند.
در هر مسندي بوده اند خرابكاري كرده اند و حال مدعي هم هستند !!!
Iran, Islamic Republic of
سایت جهان ، شما اصولگراها آسمون برید زمین بیاید نمیتونید مردم را از اصلاح طلبان جدا کنید .شما اول رفتار و گفتار خودتونو درست کنید بعد به اصلاح طلبان گیر بدید . بعد از سالها برای مردم کاملا مشخص شده که این نظام ناکارآمده .
میدونم که منتشر نمیکنید ولی همین که خودتون بخونید کافیه !!
علی
Iran, Islamic Republic of
این نظام ناکارآمد نیست . اصلاح طلبان ناکارآمدند. تازه شما با مهندسی انتخابات و هم برای اولین با با مهندسی مشارکت قدرت رو بدست اوردید. مردم از ناکارامدی شما خسته اند. حالا ناکارآمدی خودتون رو انداختید گردن نظام؟ !!!!!!!!!!!!!!!!! اگه نظام ناکارآمده خوب چرا برای بدست اوردن قدرت در همین نظام ناکارآمد از هیچ کثافت کاری و دروغ و نیرنگ و سیاه نمایی دریغ نمی کنید. شما ها حاضرید دست سگ ملک سلمان رو هم ببوسید برای بودن در قدرت. نه دین براتون مهمه نه کشور. بلکه فقط منافع خودتون و خودتون و ارباب تون امریکا.
Iran, Islamic Republic of
مردمی که خدا نشناس باشند و دنبال فریبکاری و ثروت اندوزی و عیش و نوش، این ها، حرف خدا را هم نمیپذیرند و میگن افسانه است، چه برسد به حرف اصولگرایان.
وصف مردم طرفدار افسادطلبان این است. ولی تا حالا چکار کرده اید؟ تونستید دین رو از قلوب مردم حذف کنید؟ تونستید جلوی انقلاب رو بگیرید؟ شما افسادطلبان هم مثل سایر گروه های فاسد تاریخ با همه مردم طرفدارتون، نابود میشید. خیالت راحت. سراغ شما هم میایم.
Iran, Islamic Republic of
از اول انقلاب تا کنون 29 سال تمام اصلاح طلبان و کارگزاران سکاندار اداره کشور بوده اند و ناکارآمدی نظام نتیجه عملکرد ضعیف همین احزاب است .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
... تف سربالا برای اصلاح طلبان هست. دولتهای آقایان موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی که اکثریت دولتهای پس از انقلاب را در دست داشتند از چه طیفی هستند؟؟؟
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
این نظام نجیب اسلامی تا زمانی که به امثال شماها فضای جولان بدهد نا کار آمد معرفی می شود...
United States
زمانی که نظام با خائنینی مثل تاجزاده و امثالهم مماشات میکند باید انتظار داشت که اصلاح طلبها از شاهی ها و منافقین و بهائی ها جلو بزنند. اینها چند بار باید ثابت کنند که پیاده نظام کدخدا هستند که بر خورد قاطع باهاشون بشه؟ اکثریت ملت ایران با هر سلیقه عزت مملکتشان را میخواهند نه اینکه همه چیز را توسط این خائنین تقدیم کدخدا بکنند.
Iran, Islamic Republic of
اللهم العن المنافق
United States
....خسته شدیم از دست همشون.روزی نیست که شما جهان نیوزی ها حرف از اصلاح طلب و اصولگرا نزنید.به حق علی که دست هموشون راحت بشیم.
Iran, Islamic Republic of
چرا حرف نزنیم؟! یک گروه ضدانقلاب، یک گروه درون انقلاب! کی گفته اصلاح طلب اصولگرا یکیه؟! اصولگرایان کی فتنه کردند و علیه ولایت شمشیر کشیدن؟! کی خودشون رو از مردم بالاتر دونستن؟!
حالا حالاها باید اعمالتون رو بشنوید. فعلا خسته نشو
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز واقعا برات متاسفم!مگه چی گفتم که حرفام رو سانسور کردی؟...
United States
مشکلی نیست! تا دلتون میخواد حرفامو سانسور کنید!من اینا رو نوشته بودم تا شما جهان نیوزی ها بخونید و شاید از این خواب خودخواسته بیدار بشید و گرنه ملت که بیدارن.بازم میگم اصلاح طلب و اصولگرا دو روی یک سکه اند و مردم ایران از دست همشون خسته اند.
Iran, Islamic Republic of
ببینید نظردهنده محترم؛
این دو گروه، دو روی یک سکه نیستند. گرچه عملکرد عالی هم هیچکدام نداشتند. اما خیانت های اصلاح طلبان، قابل پوشاندن نیست. ولو اصولگرایان هم عالی نباشند.
وانگهی، ما دغدغه مان حزب و گروه نیست. جمهوری اسلامی و در مقام بالاتر، اسلام است.
در مورد مردم، علت خستگی شان، ضعف عملکرد برخی مسؤولین، و حقوق های نجومی و امثالهم است، نه حزب و گروه. اینی هم که مردمی مثل شما میگید این دو تا گروه یکی اند، از سر ضعف در تحلیل است. وگرنه تفاوت این دو گروه، کاملا مشخص است.
راه حل ما، اینست که شما، به تقوا و انقلابی گری افراد توجه کن و البته از خیانت های هر گروه نگذر.
Iran, Islamic Republic of
جهان اینجورکه شمابرعلیه اصلاح طلبهاواحمدی نژادی ها تیترمیزنی فکرکنم منظورتون اینه که هم اصلاح طلبهاوهم احمدی نژادی هاهمشون دزدن وضدانقلاب وبرانداز؟فقط شمااصولگراهاکارتون درسته وبس
Iran, Islamic Republic of
اولا نگفتیم دزد. گفتیم افسادطلبان براندازند. آشوب 78، فتنه 88، و نوع نگاه و تصمیماتشون، مشخص میکنه پروژه براندازی بر دوش ایناست.
احمدی نژاد و اطرافیانش هم، نه دزدند نه برانداز. خطاکارند. ما هم اینجا جمع شدیم برای نقد مسؤولین قاعدتا. پس حرف شما بی دلیله.
اما راجع به اصولگرایان، ارزش ها و خط مشی های اصولگرایان، اسلام و انقلاب هست. این عناوین هم برای اینه که خط و مرز، از گروه های دیگه جدا بشه. هر کسی جزء اصولگرایان نیست، ضدانقلاب و دزد نیست. اما اصولگرایان، منطق و اررش هاشون کاملا مشخصه و شاید شما پرتی یا خودت رو به پرتی میزنی.
...
Canada
خود نويسنده روح داعش درونش هست خبر نداره. هيتلر كه قديمى بود فعلا داعشى مده!
Iran, Islamic Republic of
نه نویسنده روح اسلام ناب، روح اشداء علی الکفار و رحماء بینهم دارند. اینه که زورت اومده و چنین نظر بی منطقی گذاشتی.
روح داعشی رو تو و امثالت دارید که طرفدار آمریکا و صهیونیسم و مخالف انقلاب اسلامی هستید. داعش، از بی منطقی داعش، شد. تو خودت رییسشونی
United States
خب راست گفته تاج زاده بايد با دليل و منطق جوابشو ميدادى نه ايتكه بزنى به صحراى كربلا . ...
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات چی ها اگر دلیل و منطق برایشان کارساز بود، فتنه 88 را راه نمی انداختند، خانم رهنورد دلیل محکمش برای تقلب این بود که موسوی فرزند آذربایجان است و آذربایجان فرزند خویش را ول نمی کند و به آقای احمدی نژاد رای نمی دهد. من لر هستم و موسوی داماد لرستان است، لرها نمی آیند داماد خود را ول کنند و به احمدی نژاد رای بدهند.
یکی نبود به او بگوید که آقای کروبی فرزند لرستان است و طبق استدلال شما لرستان می بایست به آقای کروبی رای بدهد نه موسوی
Iran, Islamic Republic of
وَ إِذا قيلَ لَهُمْ لا تُفْسِدُوا فِي الْأَرْضِ قالُوا إِنَّما نَحْنُ مُصْلِحُونَ
أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـکِن لاَّ یَشْعُرُونَ...
و چون به آنها گفته شود: در روى زمین فساد نکنید گویند: جز این نیست که ما اصلاح گریم. آگاه باش که آنها فسادگرانند و لکن نمى‏فهمند
Iran, Islamic Republic of
چرا قوه محترم قضائیه این فرد که خشونت را در جامعه ترویج میکند سر جایش نمی نشاند بگیرد تبعید کند ناکجا آباد تا آدم شود
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی سالهاست که معادل تمامیت خواهی و دیکتاتوری است منتهی شانتاژهای این جماعت نمیزاره صدای دیگران در بیاد
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبی سال هاست مساویست با دیکتاتوری. از اول همین بود. سال 76 که خاتمی فتنه گر اومد سرکار، طرفدارانشون چکار میکردن با تبلیغات رقبا؟ در اون دوره، چه اتفاقی بر سر کشگر عزیزمون اومد؟!
اینا همینن. مأموریتشون اینه. شانتاژهاشون هم، واسه فریب طرفداران خودشونه. وقتی اون دانشجویی که تا ندای آزادی میشنوه، پامیشه میره به دار و دسته این جماعت میپیونده، فقط یه ذره فکر کنه که منظور اینا از آزادی چیه، قراره به کجا برسه، و در عمل یا اصلاح طلبان، آزاده بوده اند یا نه، هیچ وقت گول این شانتاژها رو نمیخوره. ولی چکار میشه کرد که نفس مستعد، جنسش رو پیدا میکنه.
ما فقط باید ایمان خودمون و مردم رو تقویت کنیم. ایمان، ضد انحرافه.
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر که جاده صاف کن نجفی بود تو افزایش بی رویه عوارض سالیانه ودیوان عدالت ومدعی العموم هم که روزه سکوت گرفتند ومجلس هم سکوت
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
نظام اگه دیکتاتور بود تاجزاده جرات حرف مفت زدن درباره رهبری رو نداشت .. اصلاح طلبها رو باید تبعید کرد کره شمالی تا معنی دیکتاتوری رو بفهمن
راستی پوتین دوباره رئیس جمهور شد خوش بحال مردم روسیه .. البته از درک و شعور مردمشون هست که دیگه به امیدهای آمریکا رای نمیدن یه بار تجربه گورباچف رو داشتن واسه عبرت گرفتن منتها ایرانیها از این نعمت محرومن انقلاب میکنن اما به لیبرالها رای میدن خیلی جالبه