پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۶

پاسخ محسن هاشمی به ژست مصطفی تاج‌زاده

شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۵
کد مطلب: 599477
رئیس ستاد انتخابات در دولت اصلاحات می‌گوید هر کس بگوید انتخابات آزاد می‌خواهیم و با مهندسی انتخابات مخالفیم، حتما از آن استقبال می‌کنیم.
پاسخ محسن هاشمی به ژست مصطفی تاج‌زاده
به گزارش جهان نيوز؛ مصطفی تاج‌زاده در مصاحبه با روزنامه سازندگی می‌گوید: هر کسی که بگوید انتخابات آزاد می‌خواهیم، با مهندسی انتخابات مخالفیم و قوه‌قضائیه باید غیرحزبی و سالم شود، حتما از آن استقبال می‌کنیم. چون شعار ما تبدیل معاند به مخالف و مخالف به موافق است. همین حالا اگر آقای مصباح هم بیاید و بگوید نجات کشور در انتخابات آزاد است، نامه می‌نویسم و از او تشکر می‌کنم. بنابراین، ما برای گسترش گفتمان اصلاح‌طلبی از هر که همراهی کند، استقبال می‌کنیم.
 
وی می‌افزاید: تظاهرات دی‌ماه افق‌های جدیدی را برای همه گشود و ما می‌توانیم از ظرفیت‌های جدید بهره بریم. مهمترین آنها انتخابات آزاد است. به همین علت منتقد کسانی هستم که تلاش می‌کنند انتخابات را مقابل تظاهرات بگذارند. تظاهرات، مکمل انتخابات است. به همین دلیل اکنون می‌توانیم به سمت انتخابات آزاد حرکت کنیم.

این ژست دفاع از انتخابات در حالی است که تاج‌زاده یکی از سرتیم‌های ترور شخصیت‌ هاشمی در انتخابات مجلس ششم (بهمن 1378) و سپس تقلب علیه وی بود. این واقعیت را محسن هاشمی، فرزند ارشد و رئیس دفتر آقای هاشمی 9 دی‌ماه 1391 در مصاحبه با روزنامه بهار فاش کرد.

محسن هاشمی درباره تقلب مدیران وزارت کشور دولت اصلاحات - که تاج‌زاده معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات آن بود - گفته بود: «نمی‌توان خیلی از مسائل را واضح مطرح کرد چون باعث کدورت اصلاح‌طلبان می‌شود... آیت‌الله هاشمی در انتخابات مجلس ششم بیستم شد، اگر صندوق‌ها را باز می‌کردیم شاید انتخابات تهران باطل می‌شد. کتابی هست به نام «انصراف» که حاج‌آقا دلایل انصراف‌شان را از انتخابات مجلس ششم نوشته‌اند.
آن موقع مسئول انتخابات فهرست را می‌خواند ولی اسم ایشان را نمی‌خواند.» فرزند ارشد هاشمی همچنین خاطرنشان کرد «من مدام تماس گرفتم و گفتم چرا نمی‌خوانید گفت: ما هنوز به رأی آیت‌الله هاشمی شک داریم، بعد شکایت شد و یک بساطی راه انداختند که اگر یادتان باشد کاریکاتور «آقاسی» را کشیدند. من آن موقع رئیس دفتر حاج‌آقا بودم، به شورای نگهبان شکایت شد. برخی از صندوق‌ها را باز کردند و هر صندوقی که باز می‌شد آرای آن مخدوش بود و باطل اعلام می‌شد.

تا 30 درصد بازشماری شد و حاج آقا بیستم شد، بعد گفتند دیگر ادامه ندهید چون مجبور می‌شوند انتخابات تهران را باطل کنند. وقتی از 30 به 20 رسیدند دیدند انتخابات در تهران مخدوش است. افراطی‌های اصلاح‌طلبان و اجرایی‌های آنها تقلب کرده بودند».
 
منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از تاج زاده نباید تعجب کرد و یا ناراحت بود... ذات و ماهیت او به عنوان تبلور اصلاح طلبی همین است...

مهم مردمی هستند که همیشه فریب این... را خورده و باز هم میخورند... آنها هستند که اصلاح طلبان را بر گرده خود سوار کرده و با جهل خود حیات آنها را رقم میزنند
Iran, Islamic Republic of
شما از کجا به این اطمینان رسیدی که مردم فریب خورده اند ولی شما در راه حق هستی. یعنی از نظر شما راه حق و درست را شما بلدی و اگر کسی مثل شما فکر نکند فریب خورده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
جملات کیهان دارای تقدم و تاخر درست نیست و به صورت ملقمه است.
محسن هاشمی در زمین اصلاح طلبان بازی می کند و به نظر نمی رسد جملات نگاشته شده از وی مال امروز باشد.به احتمال زیاد وی حرف آقای تکرار را گوش خواهد داد و شهردار بعدی هم وی نخواهد بود بلکه از خارج از شورا خواهد آمد.
وی خیلی دوست دارد علیرغم میل و توصیه اکید خانواده خود و برای زمینه چینی آینده خود شهردار شود اما به نظر می رسد منفعت طلبی و فشار حزبی وی را دوباره گوشه نشین شورا نماید.
Iran, Islamic Republic of
شاید همین سابقه تقلب توسط اصلاح طلبان بود که در سال 88 نیز فکر کردند تقلب شده است...
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای محسن هاشمی،من در در انتخابات مجلس ششم و در سن 17 سالگی به عنوان تیم رای گیری و شمارش ارا در مسجد مهدوی خیابان هلال احمر تهران حضور داشتم،در سن هفده سالگی مواردی را دیدم که بهت زده شدم،آنجا مسئولین وزارت کشور با صراحت اعلام می کردند رای آقای هاشمی را نشمار،حرف هاشمی را نزن، و هزاران توهین دیگر و من بهت زده از رفتار این افراد با شخصیت هاشمی،بعد ماجرای ابطال و تغییر رده آقای هاشمی و انصراف ایشان که پیش آمد فهمیدم ماجرا چیست ،ولی جناب اقای محسن هاشمی این پایان برای من نبود تازه شروعش بود،اولا اینها افراطی های اصلاح طلب نیستند،اینها دقیقا شخصیت های اصلاح طلب هستند و همه آنها به همین سبک هستند،ثانیا آدم در عجب می ماند اینها با این سابقه برگزاری انتخابات چقدر پر رو هستند که در سال 88 ادعای تخلفات انتخابات را داشتند و بعد از به قدرت رسیدن اعلام کردند تخلف هم صورت نگرفته و ما با ان ادم مشکل داشتیم،و در نهایت یک سوال ساده جناب آقای محسن هاشمی علت نزدیکی مرحوم پدر با اصلاح طلب ها بعد از آن همه خیانت به ایشان که در آن دوران کتاب عالیجنابان سرخپوش و ... را چاپ کردند و در انتخابات انواع و اقسام توهین ها را به او کردند چه بود؟علت نزدیکی خانواده شما به آنها در چی بود؟علت اینکه این چیزها را میدانید و باز هم به انها نزدیک می شوید برای رسیدن به قدرت نیست؟ و چرا نمی توانید حقایق را به مردم بگویید؟در نهایت باید تاسف خورد از مردم که قرار است چه کسانی کشورشان را به لحاظ سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی بسازد.
Iran, Islamic Republic of
بانظرفوق موافق
Iran, Islamic Republic of
موافقم
Canada
الله اعلم
Iran, Islamic Republic of
انسانها تغيير ميكنندومردم بايد به جاي شخص محور انديشه محور باشند
رفراندوم و انتخابات آزاد
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
اگر به فرض محال، شرایط قانونی برقراری رفراندوم، نیز محیا شود، باز هم نمی شود در ایران، این کار را عملی ساخت. با وجود اصلاح طلبان که در سال 88 جر زنی کردند و نتیجه انتخابات را قبول نکردند و با وجود دار و دسته ی احمدی نژاد که اخیرا گفته است باید انتخابات آزاد و بدون مهندسی، برگزار کرد، نمی شود زیرا هر نتیجه ای از صندوق ها بیرون آید یک از این دو طیف منحرف، آنرا بر خلاف نظر خود دانسته و ادعای تقلب می کند و تقاضای ابطال انتخابات و برگزاری مجدد آن را خواهند داشت. پس شروع این راه-رفراندوم و انتخابات آزاد و غیره- یعنی هرج و مرجی بی پایان. در واقع، طیف احمدی نژاد و و اصلاح طلبان، مثل دو لبه قیچی، در حال قطع کردن انقلاب اسلامی مردم هستند. ان شاءالله مردم بیدار و آگاه شوند و فریب حاشیه سازی های این غوغا زیست ها را نخورند.
هدهد
Iran, Islamic Republic of
در انتخابات اخیر که شما طرفداران اقای رئیسی مدعی تقلب بودید.
پس با ای دلیل من دراوردی دیگر اصلا انتخابات نباید برگزار شود .
آقاي تاج زاده لطف كنيد اين مسئله را براي مردم روشن كنيد :
وقتي در خارج درس مي خواندي و از وزارت ارشاد ماموريت مي گرفتي و وقتي اين رويه حيف و ميل بيت المال مورد اعتراض ذيحساب آن زمان وزارت اقرار گرفت به جاي بر خورد با شما آن فرد اخراج شد برمبناي چه فانون و قاعده اي بود .
تو براي خودت تحصيلاتت را ادمه دهي چرا از پول مردم هزينه كني
.
شما كه دم اصلاح و اصلاح طلبي مي زنيد با اين فساد ي كه خودت انجام داده اي چه بر خوردي داري ،نظر ت خودت چيه .
مردم دوست دارند با شفافيت اين رابيان كني
Iran, Islamic Republic of
تفکر شما چه خیری برای این انقلاب و مملکت داشته اید ؟ ! ؛ کارنامه اندیشه و عمل شما سرشار از تخریب دستاورد های انقلاب بوده ، انحلال کمیته انقلاب اسلامی ، تلاش برای تضعیف کمیته امداد امام خمینی (س) با عنوان گدا پروری ! ، انحلال جهاد سازندگی ، انحلال اطلاعات سپاه در دهه شصت در حالی که درگیر آشوب های گسترده ایادی شرق و غرب بود و همزمان با صدامیان در حال جنگ بودیم ، تلاش برای تضعیف بسیج ( که امام (ره) با پیام تاریخی خود فرمود بسیج باید همچون گذشته با قدرت و اطمینان به کار خود ادامه دهد ، بیرون راندن بسیج دانشجویی از دانشگاهها در دهه هفتاد ( مصوبه شورای انقلاب فرهنگی) علیرغم اینکه فرمان امام (ره) بود . بروید دست از سر این انقلاب و نظام اسلامی بردارید .
United States
اقای هاشمی مقلطه میفرمایند چون که پدر عزیزشان در زمان فتنه موسوی و کروبی دقیقا طرف همین ها غش کردند. نامه سرگشادهاش هست.
هدهد
Iran, Islamic Republic of
شما لازم نبود از قول پسر حاج اقا مصاحبه در بیارید .برای شناختن ذات تاجزاده و بقیه اصلاح طلب ها به التماس های انها به شواری نگه بان برای رد صلاحیت بقایی و احمدی نژاد در انتخابات امسال رجوع کنید
Iran, Islamic Republic of
می بینم که از اسم هاشمی هم هراس دارید نترسید بابا اکبر رفت