پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۹۶

اگر امنیت نبود برایتان فرش قرمز پهن نمی کردند عالیجنابان سلبریتی!

جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 599447
از لیلا حاتمی و تهمینه میلانی تا نوید محمد زاده همگی کمر بسته اند برای تخریب چهره مدافعان حرم! یکی علت شهادتشان را مورد بحث و اعتراض قرار می دهد و دیگری در اظهاراتی وقیحانه این شیر بچه های بیشه شجاعت را نه مدافعان حرم که مدافعان اسد می نامد! تازه می فهمم که چرا رهبر انقلاب درباره شهدای مدافع حرم فرمودند که انها اجر دو شهید را دارند.
اگر امنیت نبود برایتان فرش قرمز پهن نمی کردند عالیجنابان سلبریتی!
گروه فرهنگی جهان نيوز، ابوالفضل امیر زاهد: از لیلا حاتمی و تهمینه میلانی تا نوید محمد زاده همگی کمر بسته اند برای تخریب چهره مدافعان حرم! یکی علت شهادتشان را مورد بحث و اعتراض قرار می دهد و دیگری در اظهاراتی وقیحانه این شیر بچه های بیشه شجاعت را نه مدافعان حرم که مدافعان اسد می نامد! تازه می فهمم که چرا رهبر انقلاب درباره شهدای مدافع حرم فرمودند که انها اجر دو شهید را دارند.

در زمانه ای که حتی مخالفان سرسخت نظام هم این مسئله استراتژیک را فهم کرده اند که حضور ایران در عراق و سوریه به حفظ امنیت ملی ایران گره خورده است در ایران اما هستند سلبریتی نماهایی که " مغزهای کوچک زنگ زده" اشان از درک این مطلب مهم عاجز است! و این در حالیست که در تمام دنیا از شرق گرفته تا غرب رفتار سلبریتی ها به دقت نظارت و مدیریت می شود تا ارزشهای کلان جامعه خدشه دار نشود. مثلا در همین غرب که مبداء فرهنگ سلبریتی می باشد چارچوب هایی نامرئی توسط نهادهای امنیتی تعیین شده تا رسانه ها و سرمایه داران با این چارچوب ها و ضوابط به سلبریتی ها اجازه رشد دهند! و حکومت ها از طریق مدیریت رسانه به سلبریتی ها فهمانده اند که حق ندارند خارج از چارچوب حاکمیت سخن بگویند! که در این صورت هرگونه اظهار فضل و قیل و قال خارج از چارچوب انها توسط رسانه ها محدود می شود و چنان دچار هجمه رسانه ای می شوند که لاجرم مجبور به عذر خواهی و پس گرفتن حرف خود می شوند.

در ایران اما اوضاع برای عالیجنابان سلبریتی کاملا متفاوت است!

از انجایی که جمهوری اسلامی بهشت اپوزیسیون است انها روی مسند اپوزیسیون نمایی می نشینند و با حکومتی که انان را با هزینه های دولتی و رسانه ملی به اوج شهرت رسانده تسویه حساب شخصی می کنند! بدون کمترین اشرافی به علوم فنی و مهندسی پروژه ای در سطح ملی را "طویله" می نامند در حالیکه این پروژه (مسکن مهر) در زلزله اخیر کمترین میزان تلفات را داشته! انان حتی پای را فراتر گذاشته و برای ما سیاستمدار تعیین می کنند! و از انجایی که فاقد بینش صحیح سیاسی هستند و همه چیز را از روی کاناپه اتاقشان تحلیل می کنند، فورا پشیمان شده و لفت می دهند! دغدغه اشان جوانان بیکار است و خود را حامی مردم مستضعف و ضعیف می دانند در حالیکه سبک زندگیشان در سفرهای خارجی، تفریحات لوکس و پوشاک گران قیمت خلاصه می شود! از شرعیات و عرفیات می گویند از اینکه سگ نجس نیست و شوهر خواهر همچو برادر محرم است! خلاصه همه چیز برایمان تجویز می کنند! چه بخوریم! چه بپوشیم!چه بنوشیم و کسی نیست به انها بفهماند که در مسائلی که در دایره تدبیر و تخصص فردی شما نمی گنجد اظهار فضل نکنید؛ با این حال به یمن صدا و سیمای سلبریتی محور در دورهمی ها و خندوانه ها برایشان کف می زنیم تا انها با توهم حمایت مردمی وقیحانه حمله کنند به ارزشهای کلان جامعه!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
شما روزنامه ها این افراد ... را هر روز در بوق و کرنا می کنید وگرنه... هم به اینها شرف دارد و ابرو اینها...
جهان نیوز چرا این حدیث افشاگر ورسا را تیتر نمی کنید
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کسانی که به مدافعان حرم حمله میکنند نیاز به رفتارهای ... داعش دارند و با حلال خدا ارضاء نمی شوند.
Iran, Islamic Republic of
این ها از صنعت غرب فقط بی بند و باری را درک کردن و در این زمینه شاید از غرب هم جلو تر هستند.
Netherlands
تامین امنیت شهروندان وظیفه هر دولت و حاکمیتیه. بنابراین منتی بر سر مردم نگذارید.
بیژن
...!این سپاه مقتدر و نیروی انتظامی عزیز و شریف و ارتش بزرگ هستند که دنبال امنیت برای ملت هستند!...
Iran, Islamic Republic of
...
حقگو
Iran, Islamic Republic of
در همه جوامع کسانی که برای تامین امنیت جامعه حتی خراشی را برپیکر تحمل می کنند مورد ستایش هستند نه اینکه در مذمت عزیزانی که جان خود را فدا نموده اند بانگ و فریاد برآورد
مهدی
United Kingdom
خطاب به 22:40، درست است که وضیفه حکومت برقراری امنیت است. ولی شئور قدردانی هم با شهروندان است. همصدا با دشمنان شدن اوج احمقیت است.
امیدوارم تو و امثال تو گرفتار داعش و آمریکایی های جلاد نشودید. و بدان که به خاطر عملکرد به جا و به موقع حکومت است که تا به حال گرفتار آن جلادان نشدی. کمی قدردان بودن برای روحیه ات خوب است.
Switzerland
...
کاربر محترم . با تشکر. نظرات خود را به روز کنید. جهان نیوز
Switzerland
...
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز
راستی دختران فردین /بیک /ناصر ملک مطیعی هم چنین توهین می کنند
Iran, Islamic Republic of
این سوال از ابر صندلی های فرهنگ وهنر دارم ؟
نسل قدیم آگاه به پرده پوشان گذشته
Iran, Islamic Republic of
امنیت را مردم میارن نه جنگ سوریه . امنیت را این مردم خوبی که داریم به وجود اوردن که با اینهمه بیکاری و فساد و نزولخوری بانکی و اختلاس و کتک خوردن فرزندانشون باز هم سکوت می کنن و منتظر روزهای بهتر هستند . امنیت از جنگ برای اسد نمیاد . امنیت از داخل کشور و مردم خوبی که داریم میاد ولی حیف کی قدرش را میدونه ؟
Iran, Islamic Republic of
باز یک شعار بده دیگه
حساب دو دو تا چهار تاست عمو جون
اونی که تو خونه اش خوابیده اسمش هم مردمه چطور داره امنیت ایجاد میکنه؟
دست از این همه شعار دادن و خودگفتار درمانی بردار داداش اینجا کره زمینه مریخ نیست
Iran, Islamic Republic of
آقا جان فحش داده بشه یکی مثل عاقد نادر و سیمین
Iran, Islamic Republic of
پس می فرمایید این که در کشورهای دیگر دنیا عملیات تروریستی انجام می شود به خاطر این است که مردمشان بد هستند؟ چه کسی اجازه نداد داعشی ها حتی نتوانند به مرزهای ایران نزدیک شوند؟
حامد
Iran, Islamic Republic of
کدوم مردم؟ اون مردمی که می گن اگر روحانی رأی نمی اورد می رفتم خارج و با ماشین گران قیمتش به مردم کشورش پز می دهد یا اونی که برای دفاع از امنیت کشورش در غربت با داعش می جنگند؟
United Kingdom
اقای حامد مدافعان اسد منظورتون هست . بعد هم به مردم توهین نکنید . این مردم به شماها خیلی درسها دادن . همین مردم شما را سر کار اوردن. احترام بزارید به مردم . این کشور ارث پدریتون نیست . شما شک نکن نونت قطع شده و بودجه ات کم شده که ناراحتی .
سقا
Iran, Islamic Republic of
شما که اینقدر دم از مردم ودرس هایی که باید از مردم یاد گرفت میزنید میشه بفرمایید از تشییع باشکوه پیکر شهید محسن حججی وسایر شهدا توسط همین مردم دقیقا چه درسی باید گرفت؟؟؟؟؟
از محبوبیت واحترام مردم نسبت به سردار سلیمانی چه درسی میشه گرفت؟؟؟؟
حتما خبر دارید که طبق نظر سنجی همون کسانیکه شما به حضورشون توی منطقه ی ما معترض نیستید وانها رو مدافعان داعش نمیدونید سردار سلیمانی از محبوبیت بیشتری نسبت به همفکران شما توی جامعه بر خوردار هستن......
وقتی مردم برای مسائل اقتصادی اعتراض خیابانی می کنن اگه از این مساله ناراحت بودن به نحوی معترض میشدن نمیشدن؟؟؟؟
بله مردم درس مقاومت وظلم ستیزی رو به همه یاد میدن، شما هم سعی کن شاگرد خوبی باشی......
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی مثبت دادم پس مجبورم نظرمو بنویسم.
از نظر شماداعش یه جوکه عیبی نداره شما با واقعیتهای زندگیتون که خلاصه شده در بررسی اندام بازیگران و کوچکی و بزرگ شدن دماغ و ... آنها زندگی کن و خودتو جای مردم نذار. برو با همون عکسا و فیلمها و بقول دوستجونتون همون صابون گلنار زندگیتو بگذرون. تو چه میدونی ملت تو چه وضعیت اقتصادی و اجتماعی گیر کردن.
امروز خوندم توی یزد دارالمومنین پسر نااهل خانواده اش را قتل عام کرده یا میشنویم طرف پول جمع شده زلزله زدگان را برای ارتقاء فرهنگشون میخواد خرج کنه!!! این اخبار حاصل مدیریت مدیرانی با افکار فاسد شماست. فرهنگ ناب کشورمان و خانواده اصیل ایرانی را به باد دادید و توهین و لجن پراکنی بر علیه مدافعان حقیقی عزت و آسایش ملتم شده کاسبی شما، چون خدا میبیند و شاهد و ناظر است به او پناه میبریم که پناهگاهی جز او نیست.
Iran, Islamic Republic of
امنیت فقط از یک چیز به دست نمی آید بزرگوار. این که شما گفتید درست؛ ولی نفی متن نیست. داعشی که شاید دو سوم عراق را در چند روز گرفت، برای حمله به ایران، این را نمی پرسید که مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند یا نه...

و دیگر اینکه آیا شهدای مدافع حرم، از دل همین "مردم" که شما می گویید نیستند؟
United Kingdom
مدافعان اسد لطفا بگید .
Iran, Islamic Republic of
از دید یه ایرانی به این موضوع نگاه کن هر موقع ایران قدرتمند شده سرزمین هاشو پس گرفته یکم تاریخ بخون
شما نه ایرانی هستید نه مسلمون شما یا فریب خورده اید یا مزدور مثل اون به اصلاح شاهتون
یکم تاریخ بد نیست ببیند بعد از هخامنشی چقدر ساسانیان برای پس گرفتن ایران با غرب جنگیدند و چقدر هزینه کردن بعدشم دوباره در زمان صفویه و حالا هم جمهوری اسلامی
پس ایرانی باغریت لباس رزم بپوش و از کیان آریایی دفاع کن و مثل کوروش داریوش خسرو اسماعیل عباس و نادر شاه سرزمین هامون رو پس بیگر
غیر از این خفه خون بگیر بیکینی بپوش برو لب ساحل افتاب بگیر تا مردهای سرزمین پارس دوباره ایرانو پس بگیرن
سقا
Iran, Islamic Republic of
مدافعان اسد رو هم حتما از سلبیریتی ها یاد گرفتی درسته!!!!!
هر کسی از قوه ی تشخیص وانصاف وتدبیر حداقلی هم بر خوردار باشه، به اهمیت حضور ما در سوریه واقف هست وتلاش وجان فشانی شیر بچه های ایرانی برای دفاع از مرزها ی عقیدتی وجغرافیایی شون رو تعبیر به دفاع از اسد نمی کنه.
کما اینکه در مرام شیعه دفاع از حق وحق طلبان یک فرضیه است، اگر اسد هم با حق وبر حق باشه چرا از ازش در برابر ظلم دفاع نکنیم، همون طور که آمریکا در حال دفاع وتقویت غده ی سرطانی اسراییل هست؟؟؟؟؟
درد این سلبیریتی های بی خاصیت واز خود مچکر که متاسفانه رسانه ی ملی، همچنان در حال بال وپر دادن به اوناست اینکه فضای سینمای ایران مشابه قبل از انقلاب نیست وگرنه اهل فن و عقیده که طالب کار در سطح عالی باشن میدونن انقلاب چه عزت وفرصتی رو برای اهل هنر بوجوداورده......
Iran, Islamic Republic of
امثال شما آدمای ... هستن که مدافعان حرم عزیز را مدافعان اسد میگن
بیژن
شماها لایق نوکری کدخدائید!حیف این شهیدان عزیز !که جان خودشون را برای نخاله هایی مثل شما از دست میدهند!شما لایق ظلمهای طاغوتی و استکباری هستید!من تعجب میکنم آیا واقعا شما یکذره شرف و غیرت هم برایتان باقی مانده؟خودفروشهای وطن فروش!خدا ازتان نگذرد!که مقام شهدای امنیت را تنزل میدهید!
Iran, Islamic Republic of
پرچم بریتانیای عزیز من جزو نظر دهندگانی که شما جوابشون و دادی نبودم خودمم نظرم و گذاشتم که محبت کرد جهان سانسور کرد مخالف اعزام نیرو به سوریه هستم ولی به واقع اون نیروها رو نه مثل شما مدافع اسد و نه مثل مخالفان شما مدافعان حرم نمیدونم اونا فقط دارن با تکفیریها میجنگن و به درخواست رسمی ارتش و دولت سوریه طبق قرارداد امنیتی که قبل از شروع جنگ سوریه بین ایران و سوریه بسته شد که طرفین متعهد شدند که اگر هرکدام از دو کشور در معرض جنگ قرارگرفتن طرف مقابل کمک نظامی به کشور دیگه بفرسته انقدر نگید مدافع اسد اینا طبق قرارداد امنیتی بین ایران و سوریه اونجا میرن همین اما دلیل مخالفت من به این خاطر که بیش از حد برای کشورهای دیگه هزینه کرده(فلسطین، عراق ، کمک به کردستان عراق ، جیبوتی ، سودان ، سومالی و..‌) البته قبول دارم به نسبت همه این کمکهایی که شد به کشورهای دیگه بدون قرارداد فی مابین کمک به سوریه که با قرارداد امنیتی بود و بخاطر اینکه بعد از عراق و سوریه نوبت ایرانِ که جنگ و به داخلش بکشونن به این دلایل درسته کمک به سوریه اما منظورم اینه که ما انقدر منابعمون و برای کمک به کشورهایی که نوشتم هدر دادیم که الان که به سوریه رسیدیم هم خودمون مشکل داریم در داخل هم قادر به کمک اصلی نیستیم وگرنه بین همه این کمکهایی که شد تنها کمک درست کمک به سوریه بود
Iran, Islamic Republic of
من که نفهمیدم چی میخواستی بگی.
United Arab Emirates
شاه هم یه زمانی فکرمیکرد ایران جزیره ثباتِ اما ظرف کمتر از چند ماه اون جزیره ثبات چنان به تلاطم افتاد که تاج و تختشم از دست رفت همین توهم و الانم بعضیا دارن حوادث دی ماه امسال خودش گویای همه چیز بود اوناییم که مثل من تو اون تظاهراتها شرکت نکردن فقط بخاطر این بود که نمیخواستن تو ایران ج داخلی راه بیفته مثل سوریه وگرنه ....
Iran, Islamic Republic of
امنیت را مردم میآورند و مردم باهوش تدبیر کردند دشمن مخل امنیت را دربیرون ازمرز شکست بدهند تا جنگ به کوچه پس کوچه ها نیاید. حاج قاسم سردارنمادشجاعت درایت و زکاوت مردم است سپاه مردمی ترین ارتش جهان است.
Iran, Islamic Republic of
اگه یکی مثل صدام همسایت باشه خواه نا خواه امنیتت از بین میره
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
الان شهادی حرم از مردم نبودن؟
Iran, Islamic Republic of
و اونوقت زرشک محصول کدام استان انگلیسه؟!
بهرام.اهواز
Iran, Islamic Republic of
اینا جوزده های فضای مجازی و یا طمع کاران جایزه اسکار هستن. تافحش ندهند جایزه نمیگیرند بزارفحش بدهند جایزه بگیرند چراکه اگه به قلب و درونشان وروح آرامشان و امنیت اطرافشان توجه کنند میدانند که بدهکار جوانی حججی ها و شرمنده یتیمی پسرحججی ها هستیم. امروز آمریکا با مالیات مردمش در افغانستان حقوق کارکنان افغانی را میدهد سالانه800 میلیون دلار .از رئیس جمهور تا کارگرآی پایین دست.
این هنرمندان میدانند اگه مقاومت حاج قاسم ها نبود شاید خودش به آمریکا پناه میبرد اما دوستان فامیل و دیگر دختران ملت باید کنیز داعشی ها میبودند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقا بهرام از اهواز
بهت مثبت دادم
ولی با آن قسمت کامنت جنابعالی که گفته ای آمریکا امروز از مالیات مردمش حقوق کارکنان افغانی در افغانستان را می دهد موافق نیستم آمریکا به هر جائی دست بیندازد اگر یک دلار خرج کند صد دلار غارت می کند
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه آمریکا دوستان و آمریکا پرستان وآمریکاترسان. ❗️❓❓❓❓

آمریکا به تروریست‌ها در سوریه حقوق ماهانه می‌دهد؛ ‼️⁉️🛑

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعتراف کرد، این کشور به 10 هزار مخالف دولت سوریه، حقوق ماهانه می‌دهد و قصد دارد تعداد حقوق‌بگیران را به 65 هزار تن برساند.



به گزارش ایسنا، پنتاگون طی گزارشی، رسما اعتراف کرد: این وزارتخانه (وزارت دفاع آمریکا) به 10 هزار نفر از نیروهای (وابسته به) گروه‌های همپیمان (آمریکا) در سوریه، حقوق ماهانه پرداخت می‌کند و قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی (10 دی آینده)، تعداد حقوق‌بگیران را به 65 هزار تن برساند.

میزان حقوق ماهانه پرداختی به هر یک از این نیروها بین 200 تا 400 دلار اعلام شده است. انتشار این خبر، عمق وابستگی مخالفان «بشار اسد» را به آمریکا، برملا می‌کند.

بر اساس ادعای واشنگتن، در سال آینده 30 هزار تن از حقوق‌بگیران، مسئولیت عملیات علیه داعش را به عهده خواهند داشت و مأموریت 35 هزار نفر دیگر نیز حفاظت از امنیت مناطق آزاد شده است.

البته، ناگفته نماند که آمریکا در سوریه علیه داعش نمی‌جنگد و هدفش، سرنگونی نظام قانونی «بشار اسد» است. منظور از «مناطق آزاد شده» نیز مناطقی است که هم‌اکنون تحت کنترل کردهای مسلح تحت حمایت آمریکا قرار دارند.

در گزارش فوق همچنین آمده است که پنتاگون برای حمایت از نیروهای امنیت داخلی (در سوریه)، به 30 میلیون دلار نیاز دارد. دی‌ماه گذشته آمریکا اعلام کرده بود که قصد دارد نیروهایی را (از کردهای محلی) برای حمایت از مرزها در مناطق شمال سوریه تشکیل دهد. هدف آمریکا، جداسازی شمال و شرق سوریه از کل این کشور است.
بهرام اهواز
Iran, Islamic Republic of
براساس تئوری صاحب نظریه برخوردتمدن ها اشغال افغانستان دکترین جلوگیری از اتحاد3تمدن کن فسیوس چین ،هند واسلام ضرورت اشغال افغانستان برجسته وحیاتی بود.
رضا
United Kingdom
حمايت از يک ديکتاتور تو سوريه که نيم ميليون نفر رو کشته تا سلسه اسد رو حفظ کنه, براي کسي امنيت نمياره.

تغييرات هرچند کم مثل مصر يا تونس ميتونست جلوي اين همه خونريزي رو بگيره و دولت همسو با ايران رو هم حفظ کنه.
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز
رضا
United Kingdom
جهان جان, اين پاسخات مارو کشته, خدا روشکر که شما ارزشي ها رو عقل منطق حرف ميزنيد.

به نظر من پسنديده تر اينه که قضاوت رو به عهده مخاطب بگزاريد. اما به هر خال همين قدر احترام به آزادي بيان هم از يک سايت اصولگر, قابل احترام است.
Netherlands
آقای جهان نیوز لطفا سطح آگاهی خودتان را بیشتر بالا ببرید.
اگه دخالت آمریکا در کشورهای منطقه بد است دخالت ایران هم در سوریه درست نبود. شاید ادعا کنید که با دعوت دولت سوریه به سوریه رفتید آمریکاییها هم مدعیند که با دعوت کشورهای منطقه آمده اند. بنابراین دخالت آنها اگه بد است دخالت ما هم بد است. نگاه سوریها به ایران بسیار وحشتناک است....
Netherlands
جهان جان
خیلی با حال سانسور می کنی. دستت درد نکنه
آدمیزاد
Colombia
نه ، این شمایید که که لطفا سطح آگاهی خود را بالا ببرید ، آمریکایی ها دورتا دور ایران را غیر قانونی اشغال کرده اند و هر روز ایران را تهدید میکنند و تحریم های بیشتری وضع میکنند و عربستان متحد آمریکا نیز جنگهای نیابتی بر علیه ما راه می اندازد ، آنوقت شما توقع دارید ایران بنشیند توی خانه شان تماشا بکند؟ کشوری که ضعیف و توسری خور باشد نابود میشود .
Iran, Islamic Republic of
کاش می دانستیم جای "حق" و "باطل" در تحلیل شما کجاست!
یاس
Iran, Islamic Republic of
دخالت توی امور کشورها ی دیگه بده درست، خب حالا وقتی یه کشورهایی دخالت بیجا کردن وداعش رو بوجود اوردن و.......میشه نشست وجواب مناسب به دخالت بیجای اونها نداد؟؟؟؟؟
اونها دخالت وغلط زیادی توی منطقه ی ما می کنن وماهم به درخواست خود کشورها ی منطقه کمکشون می کنیم.....
دوران بزن در رو نه تنها توی ایران بلکه توی منطقه ی ما کلاتموم شده.....
Iran, Islamic Republic of
رفتار ایران با آمریکا چه تفاوتی دارد؟
آمریکا که رسمی و غیر رسمی ادعا کردند خودشان داعش را بوجود آوردند. پس یک تفاوت اساسی و مهم هست.
آمریکا برای ایران ناامنی بوجود آورد. پس ایران هم دخالت کرد.
اگر متوجه 2 جمله آخرم نشدی بگو تا قضیه را باز کنم.
Iran, Islamic Republic of
تحلیگرهایی مثل شما داریم که مردم نه دینشون مونده ونه دنیاشون
Iran, Islamic Republic of
شما از سگ های وهابی حمایت کن که جلوی چشم های کور شدت جوانان مسلمان را سر می بریدند کاش امثال تو هم دم دستشان بودید و با چاقوی ساخت آمریکا سلاخی می شدید
خیلی دور نبود چنین روزهایی برای بیشرف های وطنی و همکار اسراییل
Netherlands
مملکت ارتش برای چی داره ؟ کشور ثروتمندی مثل ایران باید ارتش اول اسیا را داشته باشه ؟ شما نرید و منت نزارید . ۴۰ سال شماها باعث تحریم و بدبختی مردم شدید . شما که تحریم نمیشید چون دستتون تو جیب نظام هست تحریم اثرش برای ما است . برو این شعارات را هم برای کسانی بده که نمیدونن .
مهدی
United Kingdom
زمان جنگ هشت ساله هم احمقهایی مثل تو میگفتند تقصیر ماست که صدام به ما حمله کرد.
الان تو هم میگی که تقصیر ماست که آمریکا ما را تحریم میکند.
چقدر احمقها در طول تاریخ مثل هم حرف میزنند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باور کنید اینگونه افراد آن مقدار که به آنها توجه می شود بزرگ نیستند و چه بسا خوب و بد رفتار روزمره خود را تشخیص نمی دهند.اکثریت ملت که با وجود مشکلات از جمهوری اسلامی دفاع کرده و می کنند مهم هستند.به حرف و نظر آنها بپردازید.کسانی که قادر به تشخیص دفاع از کشور در جنگ با صدام و حامیانش نبودند و یا بخاطر بغض از برخی افراد ضرورت دفاع را انکار می کردند امروز هم که داعش دست پرورده امریکا و اسراییل بنا به اعلام فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش تا10کیلومتری مرز ایران آمده بودند حرف سابق می زنند.ملت و مسئولان امنیت در دفاع از کشور معطل اینگونه افراد نخواهند ماند.
Iran, Islamic Republic of
حرف شما صحیح است ولی متاسفانه این افراد که به اسم سلبریتی میشناسیم بر قشر گسترده ای تفکرشان و سبک زندگیشان تبلیغ میشود.
Iran, Islamic Republic of
عجب دور وزمانه ای هست این دوره اخر الزمان! حرفه ای وشغلی درست میشه بنام بازیگری وسینما که اساس ان بر این شعار استواره که هرچی قشنگتر فیلم بازی کنی بهتر دیده میشی(به نوعی هرچه بهتر ادا در بیاری) و توی اوج این کار میری اسکار بهت میدن ومیشی هنرمند !

سوال : ایا میمون هم که خیلی زیبا میتونه ادا در بیاره و فیلم بازی کنه هنرمنده؟
هنری که در اون هدف وغایت دیده شدنه ! اگه از همین حضرات بپرسی ارزوت چیه خواهد گفت : دوست دارم معروف بشم ،دیده بشم ،انگشت نما بشم...
سوال : نظر خدا چیه این وسط؟
جواب: هرچه گمنامتر باشی ودر گمنامی برای خلق کار کنی ارج وقربت بیشتره؟
سوال: پس چرا باید این قشر ادما اینقدر مهم بشن و بشن الگوی سایرین؟
جواب : چونکه مستی و گیجی بشر خارج از حد تصور شده! میدانید وقتی قوم لوط (که همجنس بازی رو مثل خیلی از کشور های غربی به اصطلاح متمدن امروز قانون کرده بودن)اومدن در خونه پیامبرشون و گفتن مهمونهاتو به ما تحویل بده وگوش به حرف پیامبرشون ندادن خدا چه فرمود : انهم لفی سکرتهم یعمهون اینها در مستی وگیجی خودشون گمراهند
ایا امروز ارزشهای خدایی و دین خدا طرفدار بیشتر داره یا بازیگر وفوتبالیست و همجنس بازی و برهنگی و زیر شکم و عرق و ورق و سکس و .....
Iran, Islamic Republic of
...
یونس
Iran, Islamic Republic of
مدافع اسد نیستن پس چی هستن؟؟

امنیت هم فقط بخاطر مردم هست الکی مغز مردم رو شستشو ندید هیچ ربطی نداره بری سوریه بمیری که جایی دیگه امنیت باشه امنیت ایران فقط بخاطر مردمش هست .فقط فقط مردم !!!!!!!!!!!!!!.
آدمیزاد
Colombia
در سوریه همه کشورها کم و بیش برای نگهداشت امنیت ملی شان حضور دارند ، آمریکا از آنور دنیا میاید و در سوریه و عراق و افغانستان و حکومت باکو و خلیج فارس دورتا دور ایران حضور دارد ، چرا ایران برای امنیت استراتژیک مردمش در سوریه و عراق حضور نداشته باشد؟ اگر در ایران هر حکومت مستقل دیگری هم که بود دقیقا همین سیاست کنونی ایران را در باره سوریه و عراق پیش میگرفت بویژه آنکه اگر داعش در سوریه قدرت میافت نوبت به ایران هم میرسید. حتی در خود داعش جناح دولت اسلامی خراسان را برای حمله به ایران تشکیل داده بودند..
Iran, Islamic Republic of
... بفهم قبل از حمله به سوریه ملک عبدالله زپرتی جهنم مکان رفت پیش اسد اتمام حجت کرد که یا بیا تو اردوگاه ما ویا توبرنامه ایی که برای ایران چیدیم له خواهی شد وکشورت نابود ....داعش برای ایران درست شد(به قول خود هیلاری وباندش واون دورهمی سالیانه خاخام هاوآیپک ) الان هم بعد از شکست تو عراق وسوریه به افغانستان کوچ کردند احتمالا تا دوسال دیگه از اون ور حمله می کنند
مخلص مدافعان حرم
Iran, Islamic Republic of
مدافع حرم ومدافع ایران اسلامی هستن متوجه شدید؟؟؟؟!!!!
البته مردم مثل شما فکر نمی کنن وحضور توی سوریه رو از جهات مختلف یه ضرورت مهم میدونن،شما هم سعی کن به اهمیت موضوع واقف بشی.
بشین با خودت فکر کن وببین چرا داعش بوجود آمد؟؟؟
چه کسانی داعش رو بوجود آوردن؟؟؟؟؟
چه کسانی به تقویت داعش کمک کردن؟؟؟؟
وهدفشون از تشکیل داعش چی بوده؟؟؟؟؟
وفکر کنن ببین اگر داعش سوریه وعراق رو تحت سیطره ی خودش می گرفت به جای مجلس وحرم امام خمینی رحمت الله علیه تو کدوم خیابان وشهر ومحل ایران عملیات انتحاری انجام میدان؟؟؟؟؟
فکر کن، خیلی اصولی فکر کن.....
222
Iran, Islamic Republic of
مدافع امثال بزدلانی مثل تو هستن تا مبادا داعشی های تکفیری با عکس سر بریده ناموس شما سلفی بگیرن
Iran, Islamic Republic of
البته این مردم را به اسم مدافعان حرم میشناسند.
افتاد اخوی ؟
بیژن
یونس!خدا یه ذره بصیرت بهت بده!یونس!متاسفم برای این تشخیص شما!
Romania
اشتباه مثبت دادم.
مهدی
United Kingdom
جناب یونس دشمن از جاهلهایی مثل تو برای از بین بردن ایران استفاده میکنه. پس نفس کشیدنت به ضرر کشوره. لطفا جلوی ضرر را بگیر.
Iran, Islamic Republic of
ما حرف هم رو نمیفهمیم.چون ب محض اینکه حرفی بزنیم ک احتمال وحدت فکری مون رو بیشتر کنه و باعث شه با هم همدلی کنیم،اون حرف منتشر نمیشه و سانسور میشه و این چنین هست ک سالها با هم بحث میکنیم و ازهم بدمون میاد.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز ید طولایی در انتشار افکار موافق و مخالف دارد. تا جایی که دیدم فقط فحاشی ها را سانسور میکند
Iran, Islamic Republic of
...
آدمیزاد
Colombia
اولا اینها سلبریتی شدند زیرا فیلمهایی در سیاهنمایی از ایران ساختند و غرب به آنها جایزه داد ، دوما فرض کنیم ایران در سوریه حضور نمیداشت و سلفی ها و تکفیری های بشدت ضد ایرانی و مزدور عربستان حکومت را بدست میگرفتند ، ایا آگاهید که در این صورت چه تهدید بزرگی ملت ایران را دچار میکرد ؟ باز آفرین به شرف خانم " تولسی گابارد " سیاستمدار آمریکایی که خودش پس از سفر به سوریه گفته بود که حکومت بشار اسد برای نگاهداشت امنیت جامعه جهانی بهتر است و از آلترناتیو اپوزیسیون داعشی سوریه هشدار داد و غیر مستقیم حضور ایران و روسیه را ستود
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر اشفته شدید ایشان نظرش را گفته مردم ایران امنیتی که به ویران شدند یک کشور وکشتار اوارگی مردم ان کشور تمام شود نمی خواهند شما اگر سوریه نرفته بودید سوریه هم مانند مصر ریس دولت را برکنار وکسی دیگر را ریس دولت می کردند وا شاهد این کشتار عظیم وویرانی کشورشان هم نبودند!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آفربن سرنوشت مردم سوریه باید بدستخودشان درست شود نه دخالت کشورهای دیگر کشوری را غارت و ویران و کشتار کردیم که امنیت داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
منظورت از اینکه " کشوری را غارت و ویران و کشتار کردیم " چیست ؟ حتی آمریکا و اسرائیل هم همچین ادعاهایی نکردند!!!
کاسه داغ تر از آش شدی و سنگ آمریکا و اسرائیل را به سینه میزنی؟ شاید هم سنگ داعش را به سینه میزنی ؟
اگر طرفدار داعش هستی بگو!؟
Iran, Islamic Republic of
تو مصر داعش نبود. نابغه.
تو سوریه اعتراضات مردمی بود ولی داعش هم بود.
تو عراق اعتراض مردمی گسترده (تا جایی که یادمه) نبود ولی باز هم داعش بود.
اگر یک نگاه به اهداف داعش کنی میبینی ایران هم جز خلافت خود ساخته شان بود.
واقعا متعجب میشوم میبینم بعضی ها تهدید فوق العاده خطرناک داعش را نمیبینند!!!!!!!!!
آیا داعش را دیدی؟ آیا خبر از کشتارهای وسیع و اعدام های خودسر و خودخواسته و به روشهای متنوع داری؟
آیا خبر داری زنان و دختران را میفروختند؟
آیا خبر داری حجاب را در شکل افراطی اجرا میکردند و آنوقت به جان گشت های ارشاد خودمان دعا میکردی.
Iran, Islamic Republic of
از جانب داعشی های مظلوم حتما اینو میگی اگر به اندازه سوسک هم اطلاعات سیاسی می داشتی می فهمیدی چه کسی در سوریه مقابل اسد ایستاده بود
شما دوست داری برو اوضاع را از نزدیک ببین بعد چنین تحلیل های مضحکی از خودت صادر کن
مجید
Iran, Islamic Republic of
اینها کرم های فضای مجازی هستند که اون لالوها میلولن ، اما در فضای واقعی قصه دیگری جریان دارد و انسانهای حقیقی آن را می سازند نه موجودات مجازی.
Iran, Islamic Republic of
سلام.من یه دهه هفتادیم.من ازبعضی نوشته هاتعجب میکنم.جنگ برای بشاراسد؟وقتی داعش هشتاددرصدسوریه رادراشغال گرفت شیعیان واقعی بایدمینشستندوخراب شدن حرم مطهرزینب کبری رامیدیدند؟مثل کسانی که روزعاشوراازدوربرای امام حسین گریه میکردندولی به کمک نمیرفتند.مدافعان حرم ازهرکجا که باشند باغیرت ترین افرادجامعه هستند.کی شهامت تنهاگذاشتن خانوادشوداره ؟همه ماچندسال بعدمی فهمیم که اگه سوریه وعراق به اشغال داعش دراومده بود به جای یک صدام هزارتاصدام به وجودمی اومد.من هم ضعف هاوفسادها کشوررومیدونم وناراحت هستم ولی به رهبرم ومدافعان حرم افتخارمیکنم.برای خانواده هاشون ازخداصبرمی خوام.وبه پدرومادراشون به خاطرتربیت اونا افرین میگم.
Iran, Islamic Republic of
دردوبلای تو دهه هفتادی با شعور بخوره تو کاسه سر ابرخی از سلبریتی ها
Iran, Islamic Republic of
موافقم
Iran, Islamic Republic of
خوبه که اهالی هنرما به اروپایی ها وامریکاییها هم اعتراض کنن به خاطرمسلح کردن داعش وامثال اونا.به جاش ازمدافعان حرم ایرادمیگیرن که برای اسلام ودفاع ازکشوررفتن.ازسلاح های شیمیایی ومیکروبی که بهترین جوونای مارو خانه نشین وبیمارکرده.البته همه اینطوری نیستن امااین قدرنشناسی مابزرگترارونوجوان هامیبینند.مواظب حرفامون باشیم.
Iran, Islamic Republic of
کدوم امنیت ا امنیت اقتصادی یا تامین آتیه بچه هامون یا اعتیاد یا بزه کاری برو بابا دلتون خوشه البته حق دارید چون همه چیزتون به راهه
Iran, Islamic Republic of
اخیرا تو برنامه دورهمی از تازه به دوران رسیده نوید محمد زاده درخواست شد به برنامه بیاد واقعا یه دستی تو کاره که این بابا سیمایی بشود وبت جدید!!
Iran, Islamic Republic of
اول لباس پوشیدنش را درست کنه بعد بت بشود. قسمت بد ماجرا اینجاست که این سلبریتی ها اصلا تو هیچ قالب و قانونی نیستند. اگر هم طردشان کنی لذت میبرند . میگویند ما خوب بودیم و با ما دشمن شدند.
پدرم میگه بعضی ها فکر میکنند بدنامی بهتر از گمنامی است.
این ها هم دنبال این هستند نامشان مطرح شود حتی با بدنامی. شهرت برایشان مهم است و تعداد لایک ها. حتی نظراتی که به آنها فحش بدهد.
Iran, Islamic Republic of
وقتی صحبت از امنیت میشود خیلی ها متوجه میشوند و خیلی های دیگه خود را به نفهمیدن میزنند و یک جمعیت قلیلی هم اصلا متوجه نمیشوند.

وقتی میگویند در سایه امنیت که جمهوری اسلامی بواسطه ارتش و سپاه و رزمنده های 8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم امروزی بدست آورد چند نفری صاحب شهرت شدند و یا "سلبریتی" ورزشی و هنری شدند خیلی ها متوجه میشوند. برای آنهایی که که نمیخواهند متوجه شوند درمانی نیست . چرا که خودشان و افکارشان و نفس شان مانع فهمیدن میشود.
امثال لیلا حاتمی و تهمینه میلانی و نوید محمد زاده و لیلی رشیدی ( اخیرا دیدم هم در یک کنفرانس خبری دم از سر و کله زدن با اسلام را میزد) هرگز متوجه امنیتی که دارند نخواهند شد یا خود را به نفهمیدن میزنند تا زمانی که لوله تفنگ وحشیان داعشی را رو سر خودشان ببینند. یا زمانی میفهمند آمریکا و اسرائیل دشمن ملت ایران هستند که موشکهایشان رو سرشان فرود آید.
این سلبریتی ها محصول تفکر غربی در سایه غفلت نظام جمهوری اسلامی ایران در باب شبیه خون فرهنگی هستند. هرگز نباید انتظار داشت این سلبریتی ها حرف مفید بزنند یا احکام اسلامی را درست متوجه شوند. هرگز معنای فتوا و احکام الهی را نخواهند فهمید. ذرونشان آکنده از نفاق با دین و نظام حکومت اسلامی است.
Iran, Islamic Republic of
الحمد لله که شما سلبرتی هستی و شکر خدا که خوشگل و خوش صدا و باهوش و توانمند هستید. حالا یک سوال اگر واقعا چهره و صدای زیبا یا توانمندی خاص خدا دادی مذکور را نداشتی چه می شد؟!!!
خوب شما به شکرانه این نعمت ها کمی از جلوه گری خوت کم کن...
Iran, Islamic Republic of
وقتی در مملکتی رئیس جمهور و وزرا مانند اپوزیسیون داد سخن میدهند، بقیه جای خود دارند. تو گویی این وضعیت نابسامان را مردم بوجود آورده اند.
Iran, Islamic Republic of
نوید محمدزاده را هرجا دیدید ...
Iran, Islamic Republic of
دم جناب زاهد گرررررم با این یادداشت زیباشون
موجک
Iran, Islamic Republic of
چرا از مزدوری یه سری عروسکهای خیمه شب بازی سینما ناراحت هستید. اینها پول می گیرند که حرف بزنند و عقده های خودشان و اسلافشان را خالی کنند. اتفاقا" هرچه این بی هویت ها مثل دختر زری خوشکام ، پسر پاچه کوتاه عقده ایی، و تهمینه آسیب دیده از مردان از مردان با غیرت دوره ما بد بگویند طرفداران مدافع حرم بیشتر می شود. یه مقایسه همه چی رو روشن می کنه. آمریکا و اروپا و صهیونیستهای کودک کش و آل سعود وهابی و قطر و امارات و ترکیه و منافقین عجوزه و سلطنت طلبان و اصلاح طلبان فتنه گرخناس، از مدافعان حرم و محور مقاومت بدشون میاد یه عده در ایران هم مثل این سه عقب مانده هم با این جنایتکارا ن هم احساس هستند. نتیجه گیری با خود شما خوانندگان محترم. اینها ناراحتند که چرا یه اهرم فشار به نام داعش از روی ایران اسلامی برداشته شده. از این ناراحتی بمیرید که خبرهای بدتر هم برایتان در راه است.
100
Iran, Islamic Republic of
اینها باید یک روز... بودند یا... تا قدر مدافعان حرم را میفهمیدند
Iran, Islamic Republic of
حیف شد اینها جناب نیستند که عالی باشند ...
صدرا
Iran, Islamic Republic of
عالی بود , لایک داری حاجی
Iran, Islamic Republic of
دم جناب زاهد گرم یادداشت هاشون رو تو رجانیوز دنبال می کنیم...انصافا این یادداشت عالی بود......
یزدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی رو چه به سیاست..تو سینما گند زدن بسه برامون
Iran, Islamic Republic of
بنده بشدت با این سلبریتی ها مخالفم اصلا نمی خواهم عکسشان را ببینم چه برسد به خودشان ،ولی تامین امنیت وظیفه دولته ونباید بخاطر امنیت بر کسی منت گذاشت.
مهدی
United Kingdom
ولی باید قدردانی کرد. مگه نه؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا مطالب جهان نیوز نام نویسنده ندارد؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز و رجانیوز و فارس رو باید اتیش زد...والسلام...شما فقط تولید نفرت پراکنی می کنید