جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شکایت دولت فرانسه از اپل و گوگل

جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 599440
دولت فرانسه علیه شرکت های گوگل و اپل اقامه دعوی می کند.
شکایت دولت فرانسه از اپل و گوگل
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی یورونیوز، دولت فرانسه علیه شرکت های گوگل و اپل اقامه دعوی می کند.
 
برونو لومر، وزیر اقتصاد فرانسه گفت: «دولت فرانسه علیه شرکت های گوگل و اپل به دلیل رویکردهای تجاری سوءاستفاده آمیز آنها اقامه دعوی خواهد کرد.»

بر اساس تخمین وزیر اقتصاد فرانسه، میزان خسارات دریافتی احتمالی از این شرکت ها می تواند به چند میلیون یورو برسد. برونو لومر اظهار داشت: «من به اقتصاد مبتنی بر عدالت باور دارم و در نتیجه علیه گوگل و اپل به دلیل رویکرد تجاری سوءاستفاده آمیزشان در دیوان تجاری پاریس اقامه دعوی خواهم کرد.»
اظهارات وزیر اقتصاد فرانسه در حالی مطرح می شود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا چندی پیش تصمیم گرفت بر واردات فولاد و آلومینیوم به امریکا تعرفه وضع نماید. این تصمیم رئیس جمهور آمریکا نگرانی هایی را مبنی بر احتمال وقوع جنگ تجاری پدید آورده بود. همزمان با امضای فرمان تعرفه گمرکی بر واردات فولاد به آمریکا از سوی دونالد ترامپ، کشورهای اروپایی و برخی از نهادهای اروپایی به این تصمیم واکنش نشان دادند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *