جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

خبر نتانیاهو از خروج آمریکا از برجام

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 599426
کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل به نقل از منابع آگاه نوشته است که نتانیاهو به اعضای کابینه این رژیم گفته ترامپ در آستانه خروج از توافق هسته‌ای با ایران است.
خبر نتانیاهو از خروج آمریکا از برجام
به گزارش جهان نيوز؛ کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل به نقل از منابع آگاه نوشته است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به اطرافیانش گفته است که آمریکا در آستانه خروج از توافق هسته‌ای با ایران قرار دارد.
 
«باراک راوید» خبرنگار این شبکه به نقل از دو عضو کابینه رژیم صهیونیستی که خواسته‌اند نامشان فاش نشود، گزارش داد که نتانیاهو پس از بازگشت از واشنگتن و دیدارش با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، به اعضای کابینه گفته آمریکا احتمالا در ماه می (اردیبهشت) از توافق هسته‌ای با ایران خارج می‌شود.

به گفته راوید، نتانیاهو در جلسه کابینه اسرائیل، گفته است: «به نظرم ترامپ به لغو توافق هسته‌ای بسیار نزدیک شده است. رئیس‌جمهور در حضور اعضای تیمش، در حضور تمام مقام‌های ارشد دولت به من گفت اگر تغییر چشم‌گیری در این توافق انجام نشود، او توافق با ایران را ترک می‌کند.»

بنا بر گزارش این رسانه، دیپلمات‌های اروپایی هم ارزیابی مشابهی دارند و حتی به این نتیجه رسیده‌اند که گفت‌وگو با آمریکا برای رسیدن به راهکار جایگزین، احتمالا اتلاف وقت است.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی گزارش این رسانه‌ها را رد نکرده، اما از اظهارنظر بیشتر و توضیح درباره جزئیات آن خودداری کرده است.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی وقته از برجام خارج شده
همون روزی که اوباما امضاء کرده بود، از برجام خارج شدند
خبر جدیدی نیست
سیکنال ترس برای ترسوها هدف است . برادر
Iran, Islamic Republic of
می گویند ترس برادر مرگ است
Iran, Islamic Republic of
رژیم جعلی برای نابوی خود چقدرعجول است.فشار بیشتر برایران چیزی جز جنگ وجنگ چیزی جز نابودی اسراییل درپی نخواهد داشت.