شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

راهکاری برای پیشگیری از سرقت منازل در ایام نوروز

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 599338
سارقان به تازگی برای سرقت از منازل در ایام نوروز، شیوه جدیدی از سرقت را ابداع کردند.
راهکاری برای پیشگیری از سرقت منازل در ایام نوروز
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، یکی از دغدغه‌های افراد در مسافرت‌های نوروزی، سواستفاده سارقان از خالی بودن منازل است. 

در پی گزارش‌های اداره آگاهی درباره نحوه سرقت‌های ایام نوروز شیوه جدیدی از آن رو شده است که چندان هم دور از انتظار نیست.  یکی از این روش‌ها به این ترتیب است که سارقان با توزیع برگه‌های تبلیغاتی از حضور یا عدم حضور صاحبخانه آگاه می‌شوند، آنها پس از قرار دادن برگه تبلیغات در میان درب منازل و پیگیری آن در روزهای بعد، کار خود را انجام می‌دهند.

اگر این برگه همچنان دست نخورده باقی مانده باشد از خالی بودن خانه اطمینان حاصل و اقدام به سرقت می‌کنند. 
و حالا توصیه پلیس آگاهی به مردم این است که برگه‌های تبلیغاتی را از درب منزل همسایگان خود بردارند تا به این طریق راه را به روی سارقان ببندند و مانع رسیدن آنها به هدف شومشان شوند. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما میگید کاغذ میذارن که وقتی بر نداشته بشه میفهمن خونه نیستیم؟ خوب اصلا بفهمن خونه نیستیم، وقتی قفل ضد دیلم روی درب واحدمون نصب کردیم، دزده خودشو بکشه هم نمیتونه از در بیاد تو. میمونه پنجره و بالکن، کافیه جلوی بالکن یا شیشه هایی که امکان ورود دزد ازشون هست، حتما نرده بکشیم یا اگر نرده زشت میکنه نمای پنجره ها رو ، کافیه مقاوم ساز شیشه نصب کنیم که اصلا معلوم هم نمیشه و برای اینکه دزد نتونه با پیچگوشتی پنجره ها رو باز کنه، کافیه دو تا سوراخ ریز هم روی پنجره از داخل بکنیم و دوتا پیچ بهشون ببندیم. حالا در پله آخر، تو هر کانال کولر دو تا لوله پی وی سی بذاریم که دزد نتونه ازش بیاد داخل خونه. دیگه دزدا باید برن دنبال یه کار دیگه
Iran, Islamic Republic of
خوب اصلا بفهمن خونه نیستیم، وقتی قفل ضد دیلم روی درب واحدمون نصب کردیم، دزده خودشو بکشه هم نمیتونه از در بیاد تو. میمونه بالکن، کافیه جلوی بالکن یا شیشه پنجره ها، نرده بکشیم یا اگر نرده قشنگ نیست، مقاوم ساز شیشه نصب کنیم که اصلا معلوم هم نمیشه و برای اینکه دزد نتونه با پیچگوشتی پنجره ها رو باز کنه، کافیه دو تا سوراخ هم روی پنجره از داخل بکنیم و دوتا پیچ بهشون ببندیم. حالا در مرحله اخر، تو هر کانال کولر دو تا لوله پی وی سی بذاریم که دزد نتونه ازش بیاد داخل. دیگه دزدا باید برن دنبال یه کار دیگه