پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

ثابت کردیم با حجاب هم می‌توان قهرمان شد

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 599332
بانوی کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات سه‌گانه ایران گفت: به رئیس اتحادیه جهانی سه گانه ثابت کردم که با حجاب می‌توانیم مسابقه بدهیم و مشکلی از این بابت نداریم.
ثابت کردیم با حجاب هم می‌توان قهرمان شد
به گزارش جهان نيوز، ساناز پرهیزی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور و لیگ در سطح خوبی برگزار شد. خدارا شاکرم که توانستم مزد زحماتم را بگیرم و برسکوی اول مسابقات قرار بگیرم.
وی افزود: مسابقات امروز در شرایطی برگزار شد که رئیس اتحادیه جهانی سه گانه از نزدیک شاهد رقابت‌ها بود. به همین دلیل شور و هیجان خاصی در مسابقات حاکم بود.

قهرمان سه گانه کشور ادامه داد: از قهرمانی‌ام خوشحالم اما آنچه برای من مهم است رقابت با حجاب اسلامی مقابل رئیس اتحادیه جهانی سه گانه است. به او ثابت کردیم که رقابت با حجاب و پوشش اسلامی مشکلی برای‌مان ایجاد نمی‌کند و می‌توانیم با همین حجاب در مسابقات بین المللی نیز به رقابت بپردازیم.

پرهیزی گفت: برای سومین بار عنوان قهرمانی لیگ و مسابقات کشوری را به دست آوردم. امیدوارم فرصتی فراهم شود تا در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز حضور داشته باشم. این توانایی را در خودم می‌بینم که بتوانم در مسابقات بزرگ نیز به رقابت بپردازم.

وی اظهار داشت: با توجه به حضور کاسادو قول های خوبی در رابطه با تقویت رشته دوگانه و سه گانه داده شده است. امیدوارم در سال 97 تعداد مسابقات برون مرزی ما بیشتر شود و رکوردهای بهتری را در آینده به ثبت برسانیم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به حقوق زنان در ایران توجه کافی نمیشود
Iran, Islamic Republic of
ای عزیز و بانوی محترم حجاب فقط روسری نیست. ایکاش نشان می دادید که بالاتر از آنی هستید که بروید و جلوی نامحرم ورزش کنید و مسابقه دهید.