کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش قابل تامل زاکانی به مواضع اخیر احمدی نژاد/ دیگر سکوت جایز نیست و باید ناگفته‌ها را گفت +تصویر

23 اسفند 1396 ساعت 20:34

علیرضا زاکانی در توئیتر خود نوشت: انحرافی هایی که با شعارهای انقلابی و ژست عدالت طلبی بر قدرت نشستند و با جهالت سرمایه های ملت را بر باد داده و چه بر چهره نائب امام زمان زدند، امروز که بواسطه دله دزدی اطرافیان خویش در پنجه عدالت گرفتار شده اند با بیانیه نویسی سخیف، خود را دادخواه مظلومان معرفی می کنند!


گروه سیاسی جهان نیوز: علیرضا زاکانی طی دو توییت به مواضع اخیر محمود احمدی نژاد واکنش نشان داد. نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی که سابقه افشاگری های متعدد درباره جریان انحرافی را داشته، در توئیتر خود نوشت:  انحرافی هایی که با شعارهای انقلابی و ژست عدالت طلبی بر قدرت نشستند و با جهالت سرمایه های ملت را بر باد داده و چه بر چهره نائب امام زمان زدند، امروز که بواسطه دله دزدی اطرافیان خویش در پنجه عدالت گرفتار شده اند با بیانیه نویسی سخیف، خود را دادخواه مظلومان معرفی می کنند!
 


 
وی در توییتی دیگر نیز نوشته است: حال که احمدی نژاد با گفتار و رفتاری از جنس منافقین در ابتدای انقلاب مظلوم نمایی می کند، دیگر سکوت جایز نیست و باید ناگفته ها را گفت.


کد مطلب: 599184

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/599184/واکنش-قابل-تامل-زاکانی-مواضع-اخیر-احمدی-نژاد-دیگر-سکوت-جایز-نیست-باید-ناگفته-ها-گفت-تصویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com