پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

بیانیه جانسون پس از انتصاب سفیر جدید در تهران

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب: 599176
وزیر خارجه انگلیس پس از انتصاب سفیر جدید لندن در تهران در بیانیه ای اعلام کرد: ایران نقش مهمی در خاورمیانه دارد؛ برجام موفقیت بزرگ دیپلماتیک بود.
بیانیه جانسون پس از انتصاب سفیر جدید در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از وبگاه دولت انگلیس، پس از انتصاب «راب مکِر» (Rob Macaire) به عنوان جایگزین «نیکلاس هاپتون» به عنوان سفیر لندن در ایران، وزیر خارجه انگلیس بیانیه ای در این خصوص صادر کرد.

«بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلیس نیز در بیانیه‌ ای به مناسبت تغییر سفیر لندن در تهران اعلام کرد: ایران نقش مهمی در خاورمیانه دارد؛ اما ضروری است که این کار را به نحوی سازنده انجام دهد. این چیزی است که من در سفر دسامبر سال گذشته ام به تهران آن را شفاف اعلام کردم.

در ادامه بیانیه صادره از سوی وزیر خارجه انگلیس در این باره آمده است: توافق هسته‌ ای ایران یک موفقیت  بزرگ دیپلماتیک و حاصل سال‌ ها دیپلماسی صبورانه و مستمر بوده است.

«بوریس جانسون» در ادامه ابزار امیدواری کرد سفیر جدید این کشور بتواند از تجربیات بین‌ المللی خود برای تعامل لندن و تهران استفاده کند.

این در حالیست که بر اساس اعلام وزارت خارجه انگلیس،  «راب مکِر» قرار است از آوریل سال ۲۰۱۸ میلادی عهده‌دار این سمت شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یک جاسوس کارکشته تر خبیت انگلیس آمد
Iran, Islamic Republic of
بیشتر شهروندان آمریکا در اصل دزدان دریایی انگلیسی هستند که آمریکا را تصرف و هلوکاست واقعی در کشتار سرخ پوستان بومی انجام دادن
و در تجاوزات مکرر آمریکای تروریست پرور انگلیسی های دزد بین المللی همگامند
حال بنظرتان سفیر کثیف انگلیس جاسوس آمریکا در سفارت نیست !!!