پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

تیم والیبال بانک سرمایه قهرمان لیگ برتر شد

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 599171
تیم والیبال بانک سرمایه با غلبه بر خاتم اردکان عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به خود اختصاص داد.
تیم والیبال بانک سرمایه قهرمان لیگ برتر شد
به گزارش جهان نيوز، دومین دیدار از مرحله فینال رقابت های لیگ  برتر باشگاه های کشور امروز از ساعت 16 در سالن آیت الله خاتمی بین تیم‌های خاتم اردکان و بانک سرمایه برگزار شد.

شاگردان مصطفی کارخانه که در بازی رفت با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسیده بودند با پیروزی دوباره در این مسابقه توانستند عنوان قهرمانی این دوره از رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را به نام خود ثبت کنند.

در این بازی تیم بانک سرمایه با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 13، 21 بر 25 و 25 بر 20 توانست خاتم اردکان را شکست دهد و سومین قهرمانی خود رقابت های لیگ برتر را کسب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سلام
یک شوخی
نکنه این صندوق ذخیره ی معلمان را هنگامی بردند که این عزیزان والیبال بازی می کردند ؟درسته که قشری بی دفاع تر از معلم در دنیا نیست . اما شماروبخدا بیشتر مواظب باشید .شوخی شوخی کمر صندوق ذخیره را شکسته اند و با وقاحت تمام هنوز برای این صندوق دزد زده دارند حق عضویت کم می کنند . بطور یقین جامعه امروز معلمان به بیماری وانختدوی برره ای مبتلا شده است ...یعنی نمی توانند از حقوق خود دفاع کنند/.