جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

پیشنهاد رسمی ایران به کی‌روش برای ماندن

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب: 599166
خبرگزاری رویترز به نقل از منبع نزدیک به کارلوس کی‌روش از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران به این مربی پرتغالی برای تمدید قرارداد تا بعد از جام ملت‌های آسیا خبر داد.
پیشنهاد رسمی ایران به کی‌روش برای ماندن
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری رویترز، کارلوس کی‌روش با پیشنهاد تمدید قرارداد خود به عنوان سرمربی ایران بعد از جام جهانی روسیه مواجه شده است. این خبر را یکی از منابع نزدیک کی‌روش در اختیار رویترز قرار داد.

کارلوس کی‌روش که با ایران به جام جهانی برزیل و روسیه صعود کرد، طبق قرارداد جدید خود تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد بود.

سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم ملی پرتغال که در مقاطعی دستیار آلکس فرگوسن در منچستریونایتد بود در آوریل ۲۰۱۱ هدایت ایران را بر عهده گرفت، ولی خیلی‌ها انتظار داشتند بعد از جام جهانی (۲۰۱۴) از سمت خود کناره‌گیری کند.

این منبع نزدیک به کی‌روش در رابطه با موضوع تمدید قرارداد او به رویترز گفته است: فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را به او داده است. طبق این قرارداد او تا ۲۰۱۹ سرمربی ایران خواهد بود. کارلوس از این پیشنهاد احساس غرور و افتخار می‌کند چرا که این اهمیت کار او را در ۷ سال حضور در ایران نشان می‌دهد و باعث اعتماد به نفس در او برای آینده می‌شود. کارلوس خواست و علاقه فوتبال ایران به خود را درک می‌کند. او از این پیشنهاد ابراز افتخار می‌کند چرا که از کشوری با شور و شوق زیاد به فوتبال آن را دریافت کرده است.

این منبع در پاسخ به این سوال که کارلوس کی‌روش پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران را قبول خواهد کرد یا خیر؟ گفت: کارلوس با دقت این پیشنهاد را بررسی خواهد کرد و بحث تکنیکی و شرایط امکانات و زیرساخت‌ها را ارزیابی می‌کند تا در این باره تصمیم بگیرد.

ایران آخرین بار در سال ۱۹۷۶ قهرمان جام ملت‌های آسیا شد. این مربی پرتغالی در جام ملت‌های ۲۰۱۵ هدایت ایران را بر عهده داشت، اما تیم او با شکست در ضربات پنالتی برابر عراق حذف شد.
ایران در جام جهانی با تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال هم‌گروه است و ایران تلاش می‌کند برای اولین بار به دور دوم صعود کند.

جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ برای اولین با حضور ۲۴ تیم در امارات برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اینهم تو ایران داره خوب خدائی میکنه. خوب داره سواری میکنه.