جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

تیرباران ۱۱۰ فلسطینی به دست ارتش اسرائیل

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب: 599162
یک رسانه صهیونیستی از تیرباران ۱۱۰ فلسطینی به دست ارتش اسرائیل طی ۷ سال گذشته خبر داد.
تیرباران ۱۱۰ فلسطینی به دست ارتش اسرائیل
به گزارش جهان نيوز، مسئولان صهیونیستی با دو نظامی ارتش اسرائیل که سمیر عوض کودک فلسطینی 16 ساله را در سال 2013 به شهادت رساندند، گفت و گوهای مفصلی را انجام می‌دهند.
روزنامه صهیونیستی هاآرتص ضمن اشاره به این مطلب، تصریح کرد که این مسئولان می کوشند تا کیفرخواست صادره علیه این دو نظامی را لغو کنند. 

این روزنامه می‌افزاید که دستگاه قضایی اسرائیل این دو نظامی را به تیراندازی به سمت این کودک فلسطینی متهم کرده است. 

به نوشته این روزنامه مسئولان دفتر دادستان کل اسرائیل با این دو نظامی اسرائیلی مذاکره می‌کنند تا حکم صادره علیه آنان را ابطال کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این روزنامه همچنین نوشت که نیروهای ارتش اسرائیل طی 7 سال گذشته 110 فلسطینی را تیرباران کرده اند و به همین خاطر 110 مورد پرونده بازجویی علیه نظامیان اسرائیلی به خاطر کشتن فلسطینیان تشکیل شده است، حال آنکه دستگاه قضایی فقط به 4 مورد از این پرونده ها رسیدگی کرده است.   

از سوی دیگر، سازمان حقوق بشر اراضی اشغالی 48 "بتسیلم" گزارش داد که به رغم اینکه عوض این دو نظامی را تهدید نکرده بود، ولی آنان 3 بار به سوی این کودک تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.
برپایه گزارش های منابع خبری، تحقیقات اولیه ارتش اسرائیل حکایت از آن دارد که تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی سمیر عوض کاملا با اصول و قوانین مربوط به تیراندازی مغایرت دارد. 

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آل سقوط وحامیان دروغین مسلمانان کجایند