کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امضای تفاهم نامه سازمان بهزیستی و بیمه ایران

23 اسفند 1396 ساعت 11:49

سازمان بهزیستی و بیمه ایران تفاهم نامه‌ای را برای ارتقای "بیمه آینده" کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی امضا کردند.


به گزارش جهان نیوز، حبيب الله مسعودي فريد معاون امور اجتماعي سازمان بهزيستي پس از امضاي اين تفاهم نامه در جمع خبرنگاران گفت: 25 هزار کودک تحت پوشش سازمان بهزيستي هستند که براي تامين تحصيل و اشتغال آنها طرح بيمه آينده را ارتقا داديم يعني مبلغ واريزي ماهانه به ازاي هر نفر را از 10 هزار تومان به 30 هزار تومان افزايش داديم.
 
وي با اشاره به اينکه قرارداد ما 10 ساله و قابل تمديد است، افزود: بچه ها و کودکان تحت پوشش پس از پايان اين دوره مي توانند از 20 ميليون تومان مبلغ علي الحساب بهره مند شوند البته کودکاني که بخواهند از سرپرستي مستقيم خارج شوند مبلغ 18 ميليون تومان براي کمک به زندگي دريافت خواهند کرد ضمن اينکه همه هزينه هاي تحصيلي آنها تا مقطع دکتري برعهده سازمان بهزيستي است و براي اشتغال آنها نيز بلاعوض کمک خواهيم کرد.

مسعودي فريد گفت: ما براي ارتقا و تامين طرح بيمه آينده کودکان نياز به افزايش اعتبارات داريم که در اين باره مي تواند مفيد باشد.
همچنين محسن پورکياني مديرعامل بيمه ايران با بيان اينکه در اين طرح به دنبال سود بازرگاني نيستيم، افزود: اين طرح بخشي از تعهدات و مسئوليت هاي اجتماعي ماست البته بناداريم امکانات تبليغي و روابط عمومي خود را در اختيار سازمان بهزيستي قرار دهيم تا خيرين هم براي ورود به طرح بيمه آينده کودکان تحت پوشش سازمان بهزيستي، تشويق شوند.

وي با اشاره به اينکه ارتقاي طرح بيمه آينده کودکان تحت پوشش سازمان بهزيستي از همين امروز اجرايي شده است، گفت: بيمه ايران همين طرح را براي کميته امداد و ساير موسسات خيريه دردست اجرا دارد که براي برخي اجرايي شده و برخي ديگر نيز به زودي اجرايي مي شود.

اجراي کشيک نوروزي بيمه ايران با هدف خدمت رساني بهينه به مسافران
مديرعامل بيمه ايران گفت: طرح سراسري کشيک نوروزي سال 97 بيمه ايران براي خدمات رساني به مسافران و بيمه گذاران در ايام تعطيلات نوروزي اجرا مي شود.
محسن پورکياني در حاشيه آغاز مراسم نمادين اين طرح در جمع خبرنگاران افزود: بيمه ايران با 207 شعبه و 10 هزار نمايندگي، خدمات گسترده خود را ارايه مي کند اما چند سالي است که به دنبال توسعه خدمات حتي تا درب منزل براي بيمه گذاران هستيم به همين منظور طرح خدمات نوروزي و پرداخت خسارت سيار را با 70 واحد پرداخت خسارت سيار در سطح کشور به ويژه در شهرهاي زيارتي و سياحتي آغاز خواهيم کرد ضمن اينکه 100 شعبه ثابت ما نيز فعال هستند.

وي با بيان اينکه شعبات پرداخت خسارت سيار، اختيار کامل و نامحدود براي ارايه خدمات و پرداخت خسارت دارند، گفت: توصيه کرديم در اين ايام مدارک غيرضرور از مردم خواسته نشود ضمن اينکه در صحنه تصادف پرونده تشکيل و خسارت به صورت اينترنتي در همان محل پرداخت مي شود.
پورکياني افزود: طرح کشيک نوروزي در روزهاي 29 اسفند، يکم، دوم، سوم و چهارم فروردين و دهم، يازدهم تا دوازدهم فروردين اجرا مي شود البته دارابودن بيمه نامه، گواهينامه و کارت ماشين براي ارايه خدمات پرداخت خسارت سيار الزامي خواهد بود.

همچنين عباس فراشياني مدير کل بيمه هاي اتومبيل بيمه ايران گفت: بيمه نامه طرح نوروزي را در دوره هاي 15 روزه، يک ماهه و 45 روزه با تخفيف 10 درصد پيش بيني کرديم که از 15 اسفند آغاز شده و تا 30 فروردين 97 ادامه دارد.

وي افزود: اين بيمه نامه فرصت خوبي است تا مسافران نوروزي بتوانند به صورت محدود از خدمات بيمه بدنه استفاده کنند البته مبلغ اين بيمه نامه بستگي به نوع خودرو متغير است اما همچنان 10 درصد تخفيف ويژه را داراست و به طور نمونه براي خودروهاي داخلي مانند پرايد و پژو اين مبلغ تا 45 هزار تومان است ضمن اينکه مالکان خودرويي که بيمه بدنه دارند اگر تا پايان فروردين تمديد کنند از 10 درصد تخفيف برخوردار خواهند شد.

فراشياني گفت: خدمت ديگر ما بيمه نامه با پوشش محدود است يعني بيمه نامه بدنه به صورت يک بسته انجام مي شد اما امروز اين خدمت براساس نياز مشتري ارايه مي شود يعني مشتري مي تواند براي حادثه يا سرقت يا آتش سوزي و يا تلفيق اينها خدمت را خريداري کند.

خسرو حقيقي پناه مدير کل امور هماهنگي و شعب بيمه ايران هم گفت: امسال هماهنگي هاي لازم در سطح کشور انجام شده و شعب پرداخت خسارت در مراکز استانها و پنج مرکز ثابت در تهران نيز فعال هستند البته 8 واحد خسارت سيار از 70 واحد پرداخت خسارت سيار در کشور، در ايام نوروز در تهران فعال خواهند بود.

وي افزود: براساس هماهنگي هايي که با راهنمايي و رانندگي انجام شده است و باتوجه به خلوتي شهرها در اين ايام تيم هاي پرداخت خسارت سيار کمتر از نيم ساعت در صحنه تصادف حاضر خواهند شد.

حقيقي پناه گفت: توصيه ما اين است کساني که در موضوع حوادث ناشي از وسايل نقليه دچار مشکل شدند حتما به شعب ثابت ما مراجعه کنند که اسامي آنها در درگاه اينترنتي بيمه ايران به آدرس www.iran.insurance.ir آمده است و يا اينکه با ستاد مرکزي بيمه ايران به شماره 86711578 تماس بگيرند.

منبع:صداوسیما


کد مطلب: 599051

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/599051/امضای-تفاهم-نامه-سازمان-بهزیستی-بیمه-ایران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com