پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳۱
شهردار منتخب رفت!

اختلافات و ناکارآمدی نجفی کار دست اصلاح طلبان داد/ آقای شهردار چرا می‌خواهد برود؟

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب: 599048
به اعتقاد کارشناسان، اختلافات گروه های اصلاح طلبان در بیرون از شهرداری و همچنین، عمیق تر شدن اختلافات نجفی با برخی از اعضای شورای شهر در استعفای نجفی تاثیر مستقیم گذاشته است.این در حالیست که ناکارآمدی نجفی در شهرداری در مسایل فنی شهر تهران همچون مترو، مواجه ضعیف با حوداث طبیعی مانند بارش چند هفته قبل برف در پایتخت و نهایتا ناتوانی جسمی شهردار سبب شده که بسیاری از اصلاح طلبان نیز ار رفتن وی استقبال کنند.
اختلافات و ناکارآمدی نجفی کار دست اصلاح طلبان داد/ آقای شهردار چرا می‌خواهد برود؟
گروه سیاسی جهان نيوز: از صبح امروز زمزمه‌های استعفای ناگهانی محمدعلی نجفی شهردار تهران در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

به گزارش جهان نيوز، دقایقی پیش نیز برخی رسانه‌ها مدعی شدند یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما از قطعیت استعفای نجفی و برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای شهر تهران برای بررسی این موضوع خبر داده است.
در همین حال، یکی از اعضای شورای شهر که نخواست نامش فاش شود در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه نجفی استعفای خود را نوشته است، گفت: استعفا به دست محسن هاشمی رئیس شورای شهر رسیده است ولی هنوز به دست اعضای شورا نرسیده است.

وی با بیان اینکه هنوز اعلام رسمی در این زمینه نشده است، گفت: قرار نیست اعضای شورا در این باره حرفی بزنند.
وی در خصوص علت استعفای نجفی، گفت: نجفی علت استعفای خود را دوباره بیماری اعلام کرده است.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای شورای شهر با استعفای نجفی موافقت می‌کنند، گفت: هنوز در این زمینه بررسی صورت نگرفته است.

در همین زمینه نژادبهرام عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با تسنیم،‌ صرفاً به این جمله اکتفا کرد که تاکنون چنین موضوعی به اعضای شورای شهر اعلام نشده و جلسه امروز، جلسه پایان سال اعضای شورای شهر است و ربطی به ماجرای استعفا ندارد.محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران نیز در این باره گفت: فعلاً حرفی در این خصوص نمی‌زنم.

این در حالیست که، یک مقام آگاه  در گفت وگو با خبرگزاری دولت اظهار داشت: محمدعلی نجفی شهردار تهران صبح امروز استعفای خود را تقدیم شورای شهر کرده است.

به گفته وی، موضوع استعفای شهردار تهران و موافقت و یا مخالفت با آن باید در جلسه شورا مطرح و توسط اعضای شورا بررسی شود.

 به اعتقاد کارشناسان، اختلافات گروه های اصلاح طلبان در بیرون از شهرداری و همچنین، عمیق تر شدن اختلافات نجفی با برخی از اعضای شورای شهر در استعفای نجفی تاثیر مستقیم گذاشته است.

این در حالیست که ناکارآمدی نجفی در شهرداری در مسایل فنی شهر تهران همچون مترو، مواجه ضعیف با حوداث طبیعی مانند بارش چند هفته قبل برف در پایتخت و نهایتا ناتوانی جسمی شهردار سبب شده که بسیاری از اصلاح طلبان نیز ار رفتن وی استقبال کنند.

 لازم به ذکر است که بسیاری از پروژه های عمرانی در یک سال اخیر با مشکلات مواجه شده و برخلاف دوران قالیباف در یک سال گذشته خبری از پروژه های روزانه و بزرگ عمرانی نبود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای بابا چه دوران زیبای تو کوتاه بود!
چرا خوبان زود می میرند؟
چرا عمر گل همین پنج و شش باشد؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا
Iran, Islamic Republic of
بابا دست از این حماقت حزب بازی بردارید برید قالیباف رو دوباره بیارید
Iran, Islamic Republic of
......................
Iran, Islamic Republic of
پس دیدید حقیقت را سانسور کردید دوستان . من تمام خبرها را هم فرستادم نه از چرت و پرتهای روزنامه و کانال معاند بلکه از ایسنا و افتاب نیوز و تابناک و خبر انلاین .
کاربر محترم
با سلام . ارسال خبر از دیگر منابع تخصص دوستان تحریریه است نه جنابعالی شما بایستی نظر خود را ارسال کنید. اگر حذف هم شود کار درستی است زیرا برخی خبرها در محدوده سیاست های سایت نیست و شما اطلاعی از آن ندارید لذا انتظار انتشار آن با واقعیت کار رسانه ای همخوانی ندارد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
سلام . البته به این نظرتون احترام میزارم این حق شما هست که نظری را بزارید یا نه ولی منظور من این بود که خدایی نکرده من به کسی از خودم تهمت و یا افترا نزدم و منابع خبر را براتون ارسال کردم که سوتفاهمی پیش نیاد . سپاس
سعید
Iran, Islamic Republic of
سیاست سایت زدن احمدی نژاده
Iran, Islamic Republic of
احسنت. خیلی خوبه که قاطع جواب میدید. البته صرف نظر از اینکه چسب گفتن.
Iran, Islamic Republic of
... بخاطر چند تا دختر 8 ساله شهردار تهران باید ضمانت بزاره ازاد بشه . خوب معلوم طرف استعفا میده . ...
هدهد
Iran, Islamic Republic of
میشد حدس زد اون بازی را راه انداختند تا به این بهانه دوباره از اصول گرایان سواری بگیرند و پوششی برای استعفا از روی ناکار امدی ایجاد کنند.بسه بابا تا کی شما اصلاح طلب ها و اصولگرا ها که 6 سال دستتون تو شهرداری تو دست هم بوده ...
Iran, Islamic Republic of
عخخخخخخخخخخخخخخخی
Iran, Islamic Republic of
ینی این دختر خانوم های ۸ ساله بعد از ۹ سالگی قرار نیست دیگه اجرا کنن؟
اشتباه شما اینه که نگاه به سن دخترها میکنین. این که اون دخترها رقصیدن و خانومها ساز زدن و خوندن در یک مراسم کاملا زنانه هیچ اشکالی نداره. اما مسئله ی مهم بودن یه مرد و اون هم مسئول اونجا هست.
Iran, Islamic Republic of
8 ساله؟!
اولا قد و هیکل اون ها به 13 یا 14 سال میخوره نه 8 سال.
ثانیا، سن عددی تأثیرگذار نیست. قد و قواره و درجه بلوغ هست که باعث جلب توجه میشه.
ثالثا، سن مهم نیست. نوع حرکات مهمه که وقتی موزون اونجوری که مشابه مجالس لهو و لعب هست باشه، جلب توجه کننده ست.
رابعا این کارها، تبلیغ رقص هست، اونم رقص جلوی نامحرم. قسمت زننده اینجاست.
خامسا، زنان خواننده جلوی شهردار و معاونانش هم 8 ساله بودن؟!
مجموعه این موارد نشون میده شهردار تهران و دار و دسته افسادطلبش، روبروی اسلام، شمشیر کشیدن و جای هیچگونه ملاحظه ای نیست.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
شهرداری تهران امسال جدا از اختصاص منابعی به منظور کمک به مساجد و حسینیه ها در ایام محرم، تصمیم دارد هزینه سخنرانی های مذهبی و مداحی بیش از هزار مسجد در تهران طی ایام محرم و صفر را نیز بپردازد. این در حالی است که هیچ مصوبه ای در شورای شهر تهران اجازه پرداخت هزینه مداحی و سخنرانی های مذهبی را به شهرداری تهران نمی دهد.
شورای شهر دوم تهران طی مصوبه ای پرداخت کمک هزینه به هیات های عزاداری، حسینیه ها و مساجد توسط شهرداری را به تصویب رسانده بود. براساس همین مصوبه امسال شهرداری تهران مبلغ 8میلیارد تومان بودجه برای کمک به مساجد، حسینیه ها و تکایا در ایام محرم درنظر گرفته است، اما در عین حال اخیرا رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از پرداخت هزینه سخنران های مذهبی از سوی شهرداری نیز خبر داده است؛ موضوعی که هیچ مجوزی از سوی شورای شهر تهران برای آن صادر نشده است
Iran, Islamic Republic of
مجوز خرید ماشین وتبلت برای اعضای شورای شهری که هر کدوم دو میلیارد دادن اومدن توی لیست از کجا اومده؟مجوز افزایش25درصدی قیمت بلیط مترو در حالیکه تورم هشت درصدی رو دولت میگه ،ازکجا اومده؟ شهرداری با کمر درد وبیماری قلبی برای شهر ده میلیونی در کجای دنیا سابقه داشته ؟لااقل یه اصلاح طلب جوان رو پای کار بیارید ؛پیرمردها اجازه نفس کشیدن به جوانانتان را بدهند.
Iran, Islamic Republic of
خوب که چی آقای پیام بازرگانی؟
Iran, Islamic Republic of
ه گزارش تیترشهر: چند روزی می شود که بار دیگر موضوع بازداشت عیسی شریفی، قائم مقام شهردار تهران مطرح شده و رسانه ها با استناد به شایعات خبر بازداشت شریفی را منتشر کردند.
امروز اما سرانجام، غلامحسین محسنی اژه ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه خبر بازداشت عیسی شریفی به علت اتهامات مالی را تایید کرد.

اژه ای اما با بیان اینکه پرونده مراحل مقدماتی خود را طی میکند، از بیان جزئیات خودداری کرد.

اما ماجرای عیسی شریفی از جایی آغاز شد که او ناگهان بیماری فرزند را بهانه کرد و از کشور خارج شد ولی به دلایل مختلف مجبور به بازگشت گردید و به دام دستگاه های نظارتی افتاد.

گفته می شود پرونده مالی او بسیار سنگین بوده و به همین علت دادستانی به موضوع ورود کرده است.

پیش از این زمانی که حدود سه ماه پیش موضوع فرار شریفی مطرح شده بود، شورای چهارم شهر تهران به ریاست چمران تمام قد پشت شریفی ایستادند و حتی در صحن شورا به صورت نمادین با تقدیم لوح و ... از خدمات شریفی قدردانی کردند.

در آن زمان بیشتر نطق اصولگرایان شورای چهارم به دفاع از شریفی اختصاص یافته بود و نکته جالب این است که حالا شریفی بازداشت شده و مشخص نیست اعضای شورای چهارم شهر تهران به چه علت از شریفی دفاع می کرد.

البته در مورد شریفی هنوز حکمی صادر نشده و باید منتظر تشکیل دادگاه و صدور رای بمانیم
Iran, Islamic Republic of
خع اینم میزاریم پیش اون پونصد صفحه! گزارش نجفی که معلوم نشد چی کارش کرد!
Iran, Islamic Republic of
آسیاب به نوبت ،بعد از این شورای فعلی که هر کدوم دومیلیارد هزینه کردن ،فقط وفقــــــــــط برای خدمت به ما !!! خواهیم دید که چطوری دومیلیارد به جیب صاحبش با اصل وسودش ،برمیگرده یانه!البته اول باید معلوم شه این صاحب پول ،چطوری دومیلیارد رو جمع کرده !بعد.
Iran, Islamic Republic of
خبرها حاکی است آقای قالیباف گزینه جدی شهرداری تهرانه
Iran, Islamic Republic of
لیاقت این مردم همین جمع سیاست زده ژن خوب وای کیو بالاست که هفت ماهه جز حرافی واسم عوض کردن ،کار دیگری نکرده اند.
Iran, Islamic Republic of
4/..نمیزارند
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا به اصلاح طلبا خیلی می اد
Iran, Islamic Republic of
می موندی. عقب تر از آخوندی که نبودی.
Iran, Islamic Republic of
استعفا رسم خوبی است هر چند از روی ناچاری باشد.حتی اصلاح طلب ها از جنتی یاد گرفتند ...
United States
مجلس رقص عجب بیوفا بود
Iran, Islamic Republic of
وقتی شمارش معکوس سیستم به صدا درمیاید اینست...
اون از وضعیت استیضاح سه وزیر!!! مجلس مضحک
این از دولت ناکارآمد و دغل باز
و حالا شهرداری که شش ماه سرکار نماند...
اما
قالیباف سالها ماند و بدون هیچ دغدغه ای رفت
و حالا سال 97 سال بهاری
Iran, Islamic Republic of
بهترین موقع برای استعفای نجفی بود.
چرا که ناکارآمدی ایشان ثابت شده بود ولی روی رفتن و زمین گذاشتن کار را نداشت تا اینکه بخاطر اون رقاصی و از جا تکان نخوردن شهردار تهران از جای خود و برخورد شفاهی قضایی با شهردار بهترین زمان برای نجفی بود تا با متهم کردن قضا و قانون خودش را مظلومانه از بار سنگین شهرداری تهران خلاص کند.
این است اصلاح طلب موقعیت شناس، با حرکتش هم نقص خودش را می پوشاند هم نظام را نقصدار نشان میدهد. حالا پیدا کنید پرتقال فروش را
United Kingdom
از دست جناح تمامیت خواه فاسد
Iran, Islamic Republic of
...
م ج
Iran, Islamic Republic of
هیچ کجا پیازش بیخ نمی کند یعنی نمی تواند؟