جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
فرمانده ناجا خبر داد

کاهش ۳۰درصدی وقایع در چهارشنبه سوری امسال

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب: 599045
فرمانده ناجا از کاهش ۳۰ درصدی وقایع چهارشنبه سوری در سال جاری خبر داد.
کاهش ۳۰درصدی وقایع در چهارشنبه سوری امسال
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در حاشیه رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر که صبح امروز با حضور دستگاه‌ها و مسئولان مختلف در ضلع جنوبی حرم حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: رزمایش امروز تجلی یک هماهنگی و انسجام میان پلیس و دستگاه‌های امدادی، خدماتی و ... بود.

وی با بیان اینکه امیدوارم با همکاری میان پلیس و دیگر دستگاه‌ها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود بتوانیم ایمنی سفر را برای میلیون‌ها نفر از شهروندان‌مان فراهم کنیم ادامه داد: طرح نوروزی پلیس و دیگر دستگاه‌ها در سراسر کشور از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت. همچنین امسال بیش از نیم میلیون نفر از ماموران پلیس و دیگر دستگاه‌ها در این طرح حضور دارند.

اشتری با اشاره به سهم «خستگی» و «خواب آلودگی» در حوادث رانندگی اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی در بروز تصادفات، خستگی و خواب آلودگی است و من از رانندگان می‌خواهم که به ازای هر دو ساعت رانندگی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه استراحت کرده و سپس ادامه مسیر بدهند.

اشتری در پاسخ به سوالی درباره چهارشنبه سوری اظهار کرد: به بخشی از افرادی که در خیابان‌ها حضور داشتند با همکاری پلیس هشدارها و توصیه‌هایی را دادیم و خوشبختانه اکثر مردم نیز در مقابل منازل و محلات خود برنامه چهارشنبه آخر سال را اجرا کردند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امسال نیز تعداد زیادی مجروح و مصدوم داشتیم، گفت: آمارهای قطعی در این خصوص تا ظهر امروز نهایی می‌شود اما گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که حدود ۳۰ درصد وقایع در چهارشنبه سوری نسبت به سال‌های قبل کاهش یافته است و در مجموع این مراسم در شب گذشته بیشتر و بهتر از سال‌های قبل برگزار شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *