پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

به کارگیری نیم‌میلیون نفر دربخش ترافیکی نوروز ۹۷

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 599022
رئیس پلیس راهور ناجا از بکارگیری نیم میلیون نفر در عملیات ترافیکی نوروز ۹۷ خبر داد.​
به کارگیری نیم‌میلیون نفر دربخش ترافیکی نوروز ۹۷
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سردار تقی مهری در رزمایش ترافیکی نوروز 97 با اشاره به آغاز این طرح ویژه ترافیکی اظهار کرد: این طرح از صبح فردا به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز و تا 15 فروردین 96 ادامه خواهد داشت و در این طرح تمام امکانات درون شهری و برون شهری و تجهیزات خودرویی پلیس به کار گرفته خواهد شد. 
 
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه امسال نیم میلیون نفر از نیروهای پلیس، امدادی و خدماتی در حوزه ترافیکی طرح نوروزی به میدان می‌آیند، گفت: در نوروز 96، 40 درصد از تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی، 23 درصد به دلیل سرعت غیرمجازی و 20 درصد تصادفات فوتی و جرحی به دلیل سبقت‌های غیرمجاز بوده است که البته باید خاطرنشان کرد کاهش 10 درصد جانباختگان ترافیکی در نوروز 96 نشان دهنده آن است که مردم بیش از گذشته نسبت به رعایت قوانین و مقررات توجه دارند. 

وی در ادامه با اشاره به افزایش چشمگیر وسایل نقلیه در یک دهه گذشته گفت: در سال 84، 7.5 میلیون خودرو در سراسر کشور در تردد بودند و امروز 21 میلیون خودرو و 11.5 میلیون موتورسیکلت در حال تردد هستند و در 11 ماه امسال نیز یک میلیون و 400 هزار وسیله نقلیه جدید شماره‌گذاری شده و 2 میلیون گواهینامه جدید صادر شده است. 

مهری در پایان ابراز امیدواری کرد که تا با همکاری بیشتر مردم و توجه مضاعف به رعایت قوانین ومقررات شاهد نوروز کم‌حادثه‌تری باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *