کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با دستان خالی نایب قهرمان لیگ ووشو شدیم

23 اسفند 1396 ساعت 10:56

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد گفت: صد در صد از نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد راضی هستم و با دستان خالی نایب قهرمان شدیم.


به گزارش جهان نیوز، علی اسفندیاری  در خصوص کیفیت لیگ برتر ووشو در فصل جاری اظهار داشت: فکر می‌کنم برگزاری مسابقات لیگ به صورت دوره‌ای و برای اولین بار یک تجربه تازه در لیگ ووشو بود. ما در سال‌های گذشته شب مسابقات نیمه‌نهایی و فینال استرس زیادی داشتیم اما در سال جاری از هفته‌های قبل تقریبا تکلیف تیم قهرمان و نایب قهرمان مسجل شده بود.

وی با تاکید بر جوانی تیم ووشو دانشگاه آزاد گفت: 80 تا 90 درصد ترکیب تیم ما از بازیکنان دانشجوی جوان تشکیل شده بود و در بخش ساندا از هیچ کدام از بازیکنان ملی‌پوش برخوردار نبودیم. تنها چند بازیکن ما سابقه کسب مدال در مسابقات دانشجویان جهان را داشتند اما از ترکیب  تیم ملی در مسابقات جهانی روسیه بازیکنی در ترکیب ما حضور نداشت.

سرمربی تیم ووشو دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که حضور تعداد زیاد بازیکنان ملی‌پوش در تیم پارس جنوبی باعث یک طرفه شدن مسابقات نشده بود، عنوان کرد: قطعا همین‌طور بود و اگر بازیکنان ملی‌پوش در تیم‌های مختلف پخش می‌شدند شاهد کیفیت و جذابیت بیشتری در مسابقات بودیم. قهرمان لیگ سال جاری به واسطه حضور تعداد زیادی ملی پوش در یک تیم از پیش تعیین شده بود. اگر در سالیان آینده ملی‌پوش در تیم‌های مختلف پخش شوند توازن در تیم‌ها برقرار و قطعا سطح مسابقات بالاتر می‌رود و لیگ نیز از یک بعدی شدن و قهرمانی هر ساله خارج می‌شود.

اسفندیاری با ابراز رضایت از نایب قهرمانی این تیم خاطر نشان کرد: صد در صد از نایب قهرمانی تیم دانشگاه آزاد راضی هستم و با دستان خالی نایب قهرمان شدیم. ما سال گذشته به مقام سوم لیگ ووشو دست یافته بودیم اما امسال همانطور که گفتم با بازیکنان و جوان و دانشجو علاوه بر یک پله صعود به مقام نایب قهرمانی دست یافتیم.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در خصوص اهداف این تیم در فصل بعد گفت: سیاست من و دانشگاه آزاد استفاده از بازیکنان دانشجو و جوان است. دلیل این موضوع نیز انگیزه بیشتر این بازیکنان نسبت به بازیکنان باتجربه‌تر است.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 599014

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/599014/دستان-خالی-نایب-قهرمان-لیگ-ووشو-شدیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com