کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهروز بقایی:

فضای مجازی تبدیل به عفونت شده است

23 اسفند 1396 ساعت 10:23

متاسفانه فضای مجازی در سینمای ایران به یک عفونت تبدیل شده است. فیلمسازان بازیگران را بر اساس تعداد فالوور خود انتخاب می کنند و بازیگرانی که اهل جنجال و حاشیه شبکه های مجازی نباشند بیکار می مانند.


به گزارش جهان نیوز، بهروز بقایی بازیگر و نویسنده سینما و تئاتر، درخصوص آخرین مراحل ساخت اولین فیلم خود گفت: واقعیت امر طی ماه‌ها گذشته درگیر بازی در فیلم "بی خوابی بعد از خماری" به کارگردانی "محمدحسین لطیفی" بودم و نتوانستم پیگیر دریافت پروانه ساخت فیلمم شوم.

وی در همین راستا ادامه داد: البته با توجه به پایان فیلمبرداری فیلم بی خوابی بعد از خماری، بعد از پایان تعطیلات نوروز برای دریافت پروانه ساخت برای چندمین بار اقدام خواهم کرد.

بازیگر سریال "توی گوش سالمم زمزمه کن" با اشاره به حضور خود در فضای مجازی درباره اظهار نظر هنرمندان در این فضا تاکید کرد: من شخصاً صفحه اینستاگرامم را مدیریت می کنم و صرفاً در مورد مسائل هنری اظهار نظر می کنم. به نظرم اظهار نظرات غیر مرتبط به هنر به عنوان مثال نظرات سیاسی از سوی هنرمندان درست نیست.

وی تاثیر فضای مجازی در عرصه سینما را اینگونه شرح داد: متاسفانه فضای مجازی در سینمای ایران به یک عفونت تبدیل شده است. فیلمسازان بازیگران را بر اساس تعداد فالوور خود انتخاب می کنند و بازیگرانی که اهل جنجال و حاشیه شبکه های مجازی نباشند بیکار می مانند. چطور می شود که نابازیگران را فقط به دلیل داشتن مخاطب به سینما وارد می کنند در حالی که بسیاری بازیگران در خانه نشسته اند.

بازیگر سریال "دنیای شیرین دریا" درباره کیفیت مطالب موجود در فضای مجازی تاکید کرد: فضای مجازی و مطالب آن متاسفانه هیچ کمکی به سینما نکرده است زیرا این فضا ملتهب، احساسی و شتاب زده است. اکثر اتفاقات به وجود آمده در شبکه های مجازی به صورت موج بوده و بعد از چند وقت از اعتبار ساقط می شود.

بقایی با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز خاطرنشان کرد: ایام نوروز و فرا رسیدن سال نو را به تمام مردم تبریک عرض می کنم. امسال در روزهای اول سال به دیدن خانواده می روم و کنار آنها می مانم و اگر فرصتی بود بعد از آن سفر را انتخاب می کنم.


منبع: میزان


کد مطلب: 598992

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598992/فضای-مجازی-تبدیل-عفونت-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com