شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تظاهرات مردم کالیفرنیا علیه ترامپ

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 598984
صدها تن از مردم لس ‌آنجلس در واکنش به نخستین دیدار دونالد ترامپ از کالیفرنیا از زمان بر عهده گرفتن ریاست جمهوری آمریکا، دست به تظاهرات زدند.
تظاهرات مردم کالیفرنیا علیه ترامپ
به گزارش جهان نيوز، لس آنجلس تایمز گزارش کرد، در حالی که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا برای حضور در یک مراسم جمع آوری کمک‌های مالی در خانه ادوارد گلیزر، صاحب تیم فوتبال "تمپابی بوکانیرز" حاضر شده بود، صدها تن از مردم برای مخالفت با رییس جمهور آمریکا در بورلی هیلز دست به تظاهرات زدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن نشانه‌هایی نارضایتی خود را ابراز کردند.گروه‌های مهاجران و دگرباشان نیز برای اعتراض به دونالد ترامپ که از این گروه‌ها حمایت نمی‌کند، در این تظاهرات شرکت کردند.

بر اساس گزارش لس آنجلس تایمز، در حالی که ترامپ در آزادراه بین سن دیگو و لس آنجلس بود، با توهین برخی از مردم مواجه شد.

یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات اظهار کرد: اینجا هستم تا به او بگویم در این منطقه از او استقبالی نمی‌شود. او یک "خائن" است.

کالیفرنیا از ایالاتی است که مردم آن شدیدترین مخالفت‌ها را با ترامپ به ویژه بر سر مساله مهاجرتی دارند. قانونگذاران کالیفرنیا پیوسته از دولت ترامپ انتقاد کرده‌اند و متعهد شده‌اند که قوانین این ایالت را حفظ کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *