کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمول والورده برای حذف چلسی

23 اسفند 1396 ساعت 9:54

سرمربی بارسلونا انتظار دارد رقیبش مانند بازی رفت ظاهر شود.


به گزارش جهان نیوز، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش مقابل چلسی در مرحله یک‌هشتم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ادعا کرد انتظار دارد رقیب مانند بازی رفت در زمین خودش ظاهر شود.

او گفت: انتظار یک چلسی مشابه بازی رفت را دارم. نمی‌دانم آن‌ها  بازتر بازی می‌کنند یا نه اما می‌توانند در لحظه‌ دروازه حریف را باز کنند. یک مساوی بدون گل به معنای صعود ما خواهد بود اما شکل‌گیری این نتیجه کمی دور از انتظار به نظر می‌رسد.بازی‌های حذفی همیشه اهمیت دوچندان دارند. بازی با اتلتیکو در لیگ هم خیلی مهم بود. آمار مرا نگران نمی‌کند اما از طرفی چلسی نقاط قوت زیادی دارد.

 او در ادامه افزود: ویلیان خطر جدی برای ما خواهد بود و  در بازی رفت  عالی کار کرد. او به راحتی گلزنی می‌کند. ویلیان شوتزن بسیار خوبی است و حالا هم شوت‌هایش به سمت دروازه می‌رود. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد اما چلسی به جز دفاع در زمین خودی، قابلیت پرس سنگین از زمین حریف با کمک مدافعان کناری‌اش را  دارد.در لندن هم چنین برنامه‌ای را پیاده کردند. رقیب تیم بسیار خوبی نشان می‌دهد و عبور از خط دفاعی‌اش دشوار است. هیچ فرمولی غیر از فشار مداوم برای باز کردن این دفاع وجود ندارد. اگر چلسی به پرس سنگین از جلو روی بیاورد، ریسک کرده. آن‌ها در ضد حملات  بهترین تیم انگلیس هستند.
 
منبع: تسنیم


کد مطلب: 598973

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598973/فرمول-والورده-حذف-چلسی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com