کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نجابت:

برای اجرای شعار سال اقدام قابل توجهی ندیدیم

23 اسفند 1396 ساعت 9:09

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی با گزارش دادن و اقدامات سطحی محقق نمی‌شود بلکه به اقدام جهادی و انقلابی نیاز دارد.


به گزارش جهان نیوز، حسین نجابت نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی درباره تحقق شعار اقتصاد مقاومتی" تولید و اشتغال" اظهار کرد: معتقدم دولت، مجلس و دیگر دستگاه‌های مربوطه اقتصاد مقاومتی را جدی نگرفتند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر تکانه‌ها و آسیب‌های خارجی مقاوم می‌کند، ادامه داد: محور اصلی در اقتصاد مقاومتی توجه به ظرفیت‌های داخلی است و تحقق آن نیاز به اقدام جهادی و انقلابی دارد.

رئیس کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: امسال فرصت زیادی از کشور صرف انتخابات ریاست جمهوری شد و وعده‌های بی حساب و کتابی هم به مردم داده شده است.

نجابت با اشاره به اینکه بیکاری به معضلی برای کشور تبدیل شده است، تصریح کرد: بخشی از آمارهایی که مسئولان دولتی درباره ایجاد اشتغال می‌دهند، غیر واقعی است.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید داخلی و ضرورت تقویت آن، اضافه کرد: شهرک‌های صنعتی که کار تولید را انجام می‌دهند وضعیت مناسبی ندارند و درصد بالایی از آنها فعال نیستند.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی با گزارش دادن و اقدامات سطحی محقق نمی‌شود، اظهار کرد: در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی باید دستگاه نظارتی فعال‌تر شود.

رئیس کمیته سیاسی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: نقش نظارتی تعیین کننده ای را از مجلس نمی‌بینیم و  فکر منجسمی هم بر آن حاکم نیست. کمیسیون‌ها به جای توجه به ابعاد اقتصاد مقاومتی و ملزم کردن دولت به اجرای آن، اهداف سیاسی خود را دنبال می‌کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 598935

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598935/اجرای-شعار-سال-اقدام-قابل-توجهی-ندیدیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com