شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۸
۸۵

اعتراف می‌كنم....

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 598923
افتخار مي‌كنم تا وقتي آقاي احمدي‌نژاد حامي مستضعفان و محرومان بود و خود را مجدانه وقف كار و مبارزه براي خدمت به مردم و مبارزه بااسرائيل و امريكا كرده بود از او حمايت و با او همكاري و به او كمك كرده ام
اعتراف می‌كنم....
گروه سیاسی جهان نيوز، سردار محمدرضا نقدی: اين روزها به‌دنبال مواضع جديد آقاي احمدي‌نژاد، بعضي روزنامه‌ها و پايگاه‌هاي اطلاع‌رساني خيلي جدي به‌دنبال اظهار نظرهمكاران سابق وي هستند تا ابتدا انتقادات آنها را منتشر و سپس گله كنند كه صرف اعتراف كافي نيست، و افرادي كه با احمدي‌نژاد همكاري داشته‌اند يا از او حمايت كرده‌اند بايد به‌خاطر اين حمايت‌شان از مردم عذر خواهي كنند، از جمله چند روز پيش شاهد بوديم كه بعضي روزنامه‌ها سخنان يكي ازسرداران بزرگ نيروهاي مسلح را دستمايه قرار دادند و تيتر« اعترافات دير هنگام سردار» را براي آن برگزيدند.

وقتي سخنان ايشان را ديدم، من هم كاغذ و قلم را برداشتم تا اعتراف‌نامه را بنويسم. ديدم اگر حمايت از افرادي كه خوب بوده و بعد به خطا رفته‌اند، در دوره خوبي شان، جرم وگناه محسوب شود و بايد بابت آن عذرخواهي كرد، پيش از مورد اخير موارد خيلي مهم‌تري داشته ام كه بايد اول به آنها اعتراف كنم. اعتراف كنم نه فقط من بلكه گروه زيادي از مردم حزب‌الله ريختيم توي خيابان و شعار داديم « درود بر بازرگان نخست وزير ايران».اعتراف كنم بارها به اتفاق رزمندگان و سرداران بزرگ دفاع مقدس به ديدار «مرحوم آقاي منتظري» رفتيم و از ايشان حمايت‌هاي قاطع مي‌كرديم .

در پيشگاه ملت عزيز اعتراف كنم كه روابط صميمي با «مرحوم آقاي هاشمي رفسنجاني» داشتم، نه فقط بنده بلكه اكثريت قريب به اتفاق نيروهاي انقلابي لااقل در دور اول رياست جمهوري ايشان به او رأي دادند ، از آن مرحوم حمايت كرديم. بنده حتي در حمايت از او سخنراني هم كردم. رسماً در پيشگاه خداي متعال و خدمت مردم عزيز صادقانه اعتراف كنم كه از «جناب آقاي شيخ يوسف صانعي » به شدت حمايت كرده ام و بارها جمع مديران و فرماندهان تحت مديريت خودم را به ديدار ايشان برده‌ام.

اعتراف كنم به « آقاي احمدي‌نژاد» رأي دادم، در دوره اول رياست او مسئوليت پذيرفتم و به او كمك و از او حمايت كردم.رأي دادن و حمايت از اينها كه هنوز خود را جزو جريان انقلاب و اسلام مي‌دانند كه چيزي نيست، حتي بايد اعتراف كنم در يك دوره‌اي فيلم‌هاي فرد فاجر مفسدي مثل «محسن مخملباف» را كه امروز نوكر حلقه به‌گوش صهيونيست‌هاست، ترويج و مردم را به ديدن آن تشويق كرده ام .

اعتراف كنم در مجلس شورا و خبرگان به امثال موسوي خوئيني ها، موسوي بجنوردي، مهدي بازرگان ، هادي غفاري و..... رأي داده ام.اعتراف كنم با امثال عبدالله نوري ، محسن ميردامادي ، محسن آرمين و .....ارتباطات و همكاري‌هاي زيادي داشته ام و موارد فراوان اعترافات مشابه در دوره‌هاي مختلف زمان.

و اعتراف كنم كه همه اين روابط را قطع كردم و دوستي‌ها را برهم زدم وحمايت هايم به مخالفت تبديل شد .حالا با اينهمه اعتراف صريح مي‌گويند بايد «عذر خواهي» كنيد چون از افراد منحرف حمايت كرده‌ايد ولي من با وجود همه اين اعترافات عذرخواهي نمي‌كنم كه هيچ، بلكه هم به موضع ديروز و حمايت‌هاي گذشته‌ام از اين افراد و هم به موضع امروز و مخالفت جدي با ايشان افتخار مي‌كنم .

افتخار مي‌كنم از روزي كه مرحوم بازرگان كمر به خدمت به امام و انقلاب بست از او حمايت كردم و روزي كه راهش را از امام جدا كرد مخالف او شدم. هم حمايتم در راه انقلاب و كمك به مردم بود و هم مخالفتم.

افتخار مي‌كنم تا روزي‌كه مرحوم منتظري مدافع سرسخت ولايت فقيه و پيرو امام و مبارز عليه طاغوت و استكبار بود، حامي و همكار او بودم و از روزي‌كه مقابل امام ايستاد و از منافقين و ليبرال‌ها خط گرفت و هيچ ارشادي او را به خط انقلاب بازنگرداند مخالف سرسخت او شدم .

افتخار مي‌كنم تا زماني‌كه مرحوم رفسنجاني منادي عدالت اجتماعي و فريادگر مبارزه با امريكا بود ، حمايت‌هاي سرسختانه‌اي از اوكردم ولي از زماني‌كه تحت لواي تقدم توسعه بر عدالت دفاع از عدالت را رها كرد،‌ از او جدا شدم، وقتي ازغارتگر بيت المال حمايت كرد با او مخالفت كردم و زماني‌كه مروج كوتاه آمدن در برابر ظلم وجنايت امريكا شد به مقابله با اوبرخاستم.افتخار مي‌كنم شجاعت داشتم كسي را كه در مسند قدرت بود نقد كردم، در كارهاي خير او سهيم و از خلاف‌هايش مبري باشم.

افتخار مي‌كنم تا وقتي آقاي احمدي‌نژاد حامي مستضعفان و محرومان بود و خود را مجدانه وقف كار و مبارزه براي خدمت به مردم و مبارزه بااسرائيل و امريكا كرده بود از او حمايت و با او همكاري و به او كمك كرده ام و از روزي كه به جاي خدمت به محرومان راه زد و بند با احزاب منحرف براي بقاي در قدرت را پيش گرفت و مبارزه با فساد اقتصادي و قاچاق را عملاً تعطيل كرد و كارهاي كليدي بانك‌ها را به عناصر باندهاي قدرت واگذار كرد تا آن افتضاحات را به‌بار آورند ودر مقابل امريكا واداد و به صف سازشكاران پيوست مخالف او شده ام .

افتخار مي‌كنم كه توانستم بر نفسم غلبه كنم و عدالت و حقيقت را فداي دوستي‌ها و رفاقت‌ها نكنم و از همان روزي كه دوستم پايش را كج گذاشت و همان‌وقت كه در موضع قدرت بود با كجروي‌هايش مخالفت كنم.

انصافاً اگر بدون حب و بغض بررسي كنيم حمايت آن دوره كاملا بجا و كار شايسته‌اي بود چرا كه در مدتي كه ايشان مورد تأييد نيروهاي حزب‌اللهي بود و متقابلاً از ظرفيت آنها در خيلي امور استفاده مي‌كرد، كارنامه درخشاني از خدمت در كشور شكل گرفت كه نه در دولت قبل از آن سابقه داشت و نه در دولت بعد، كافي است آمار رسمي غيرقابل انكار فعاليت‌هاي اين دوره‌ها را مقايسه كنيم در علم، در صنعت، در عمران و....چه كارهاي بزرگي شروع شد و به پايان رسيد و يا نگاه كنيم ببينيم طرح‌هاي بسيار بزرگ متعدد عمراني جاده، راه آهن، پالايشگاه و ....كه در دولت نهم و دهم60 الي70 در صد پيشرفت داشت وتقريباً رو باتمام بود دولت حاضر هنوز نتوانسته همان طرح هاي رو به پايان را بعد از گذشت پنج سال به اتمام برساند.

چرا راه دور برويم؟ مقايسه كنيد بين عملكرد دولت قبل در زلزله ورزقان و اين دولت در سرپل ذهاب. هشت ماه از زلزله ورزقان نگذشته بود كه با همكاري دولت و سپاه و بسيج ساخت حدود 5 هزار خانه دائمي و 7 هزار محل نگهداري دام به پايان رسيد و تحويل مردم شد و ظرف يك سال از وقوع زلزله تقريباً همه زلزله زدگان در خانه‌هاي دائم خود اسكان يافته بودند، در آنجا بخش اعظم زلزله زدگان اصلاً به كانكس نرفتند، بلكه با فوريت باور نكردني از چادر مستقيم به خانه جديدشان رفتند ، حال آنكه در سر پل ذهاب بعد از گذشت چهار ماه هنوز تعدادي از خانواده‌هاي زلزله زده در كانكس اسكان موقت هم مستقر نيستند و زير چادرند.

حال ساخت خانه‌ها چند سال طول بكشد خدا مي‌داند.يا مقايسه كنيد بي عملي موجود در خانه سازي را و مقايسه كنيد با ساخت ميليون‌ها خانه در دوره قبل اين حرف‌ها را قبول نمي‌كنند و مي‌گويند بايد عذر‌خواهي كنيد چون اگر شما حمايت نمي‌كرديد چنين فردي روي كار نمي‌آمد واين مشكلات ايجاد نمي‌شد .

در جواب مي‌گويم آن موقع كه من از هركدام از اين افراد حمايت كردم، دوره‌اي بود كه هركدام برجسته ترين خدمات و درخشان‌ترين اقدامات را داشته‌اند و از روزي كه راه خطا در پيش گرفته‌اند حامي آنان نبوده ام، بلكه آنها را نقد و نهي از منكر كرده ام . اين كاري كه شما مي‌گوييد، قصاص قبل از جنايت است و كنار گذاشتن ظرفيت‌ها به صرف گمان به اينكه در آینده منحرف مي‌شوند خلاف عقل و خلاف مروت است . نمي‌پذيرند و مي‌گويند اگر شما اين افراد را تأييد نمي‌كرديد آنها روي كار نمي‌آمدند و دچار انحرافات نمي‌شدند.

مي‌گويم اگر قرار است با احتمال انحراف افراد در آينده آنها را كنار بگذاريم ديگر كسي استثنا نمي‌شود، اگر به‌خاطر حمايت از كسي كه به طور فعال مشغول خدمت به مردم است به جهت انحراف بعدي او بايد عذر خواهي شود اول از همه بايد امام خميني (ره) به خاطر احكامي كه به خيلي‌ها دادند و تعريف‌هايي كه از خيلي افراد كردند كه بعداً همان‌ها بدترين افراد شدند عذر خواهي كنند.

ولي ايشان جواب اين شبهه را در آخرين بند وصيتنامه‌شان دادند آنجا كه فرمودند: من در طول مدت نهضت و انقلاب به واسطه سالوسي و اسلام نمايي بعضي افراد ذكري از آنان كرده و تمجيدي نموده‌ام، كه بعد فهميدم از دغلبازي آنان اغفال شده‌ام.

آن تمجيدها در حالي بود كه خود را به جمهوري اسلامي متعهد و وفادار مي‌نماياندند، و نبايد از آن مسائل سوء استفاده شود و ميزان در هركس حال فعلي او است ( بند آخر وصيتنامه امام خميني). شايد به ما خرده بگيريد كه اين بي وفايي است و دوستان قديمي را كنار زدن رسم مروت نيست و به مرام خود بباليد و تصور كنيد كه شما با وفاييد و برسررفاقت‌هايتان مانده ايد ، اين هم حرف نا بجايي است چرا كه ما بي وفايي نكرده‌ايم.

آنها بودند كه پيمان شكني كردند. از آغاز راه ما با هم پيماني داشتيم ، پيمان داشتيم كه از حق و عدل دفاع كنيم، مدافع مستضعفان باشيم، باظلم و استكبار سازش نكنيم، ما بر اين عهد و پيمان استوار مانده ايم و آنهايي را كه از راه فاصله گرفتند هم به بيرون هل نداده ايم، بلكه همه همت خود را براي حفظ همه ياران در راه كرده ايم.

اين آنها بوده‌اند كه نخواسته اند، ما خط عوض نكرده ايم، اين آنها بوده‌اند كه راهشان را از امام و شهدا جدا كرده اند.امامي كه افتخار به آزادگي براي كنار گذاشتن ياراني كه منحرف شدند را اينگونه بيان فرمودند: من بارها اعلام كرده ام كه با هيچ كس در هر مرتبه‌اي كه باشد عقد اخوت نبسته ام. چارچوب دوستي من در درستي راه هر فرد نهفته است. (صحيفه نور ج21 ص108) آقايان باز هم روي حرف خودشان ايستاده و استدلال را نمي‌پذيرند، ظاهراًحتي عمل وسيره امام خميني(ره) را هم حجت نمي‌دانند.

مي گويم اميرالمؤمنين علي( ع) را چه مي‌گوييد، ايشان كه با نگاه به جبين هر فردي تا هفت نسل او را مي‌شناخت، چه بسيار افرادي را به مسئوليت‌ها نصب فرمود يا تحت حمايت قرار داد يا به دوستي برگزيد كه بعدا در حدي خراب كردند كه به جنگ با آن حضرت پرداختند، ايشان كه محور عدالت تاريخ و برجسته ترين نماد حقيقت در تاريخ بشر هستند، اگر اين نوع برخورد نقص است بايد به حضرت ايراد بگيريد ، مات و مبهوت نگاهم مي‌كنند و جوابي نمي دهند.

مي‌گويم خود پيامبر عظيم الشأن اسلام را چه مي‌گوييد؟! افراد بسياري نظير طلحه و زبير در حلقه مركزي حكومت او راه يافتند سمت هاي مهم والقاب برجسته از پيامبر گرفتند ولي همين افراد بعدها منحرف شدند، بعضاً آنقدر معاند كه حتي اجازه مكتوب شدن وصيت آن حضرت را ندادند.

اصلاً از پيامبر(ص) و علي(ع) بگذريم، اين شيوه خود خداوند عزوجل است؛ خدايي كه عالم بما كان و ما يكون و ما هو كائن است، يعني از گذشته و حال و آينده هرچيز با خبر است. او چرا موقعيت‌هاي بالاي معنوي و جايگاه‌هاي برجسته و حتي مستجاب الدعوه‌اي را به كساني كه بعد روبه‌روي خود او مي‌ايستند مي‌دهد؟

يكي از آن افراد بلعم باعورا از علماي بني‌اسرائيل بود و جايگاهش در دستگاه ربوبي به قدري بالا گرفت كه اسم اعظم مي‌دانست و همه دعاهايش به استجابت مي‌رسيد اما در نهايت كارش به آنجا رسيد كه خداي متعال در قرآن او را به «سگ» تشبيه مي‌كند آنجا كه در آيات ۱۷۴و۱۷۵ سوره اعراف در وصف او مي‌فرمايد:
وَ اتْلُ عَلَيهِمْ نَبَأَ الَّذي آتَيناهُ آياتِنا فَانْسَلَخَ مِنْها فَأَتْبَعَهُ الشَّيطانُ فَكانَ مِنَ الْغاوين
و بر آنها بخوان سرگذشت آن كس را كه آيات خود را به او داديم ولي خود را از آن تهي ساخت و شيطان در پي او افتاد و از گمراهان شد.

وَ لَوْ شِئْنا لَرَفَعْناهُ بِها وَ لكنَّهُ أَخْلَدَ إِلَي الْأَرْضِ وَ اتَّبَعَ هَواهُ فَمَثَلُهُ كمَثَلِ الْكلْبِ إِنْ تَحْمِلْ عَلَيهِ يلْهَثْ أَوْ تَتْرُكهُ يلْهَثْ ذلِك مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذينَ كذَّبُوا بِآياتِنا فَاقْصُصِ الْقَصَصَ لَعَلَّهُمْ يتَفَكرُون

و اگر مي‌خواستيم او را با اين آيات بالا مي‌برديم ولي او به زمين دل بست و از هواي نفس پيروي كرد، مَثَل او همچون سگ است كه اگر به او حمله كني زبانش را بيرون دهانش قرار مي‌دهد و اگر او را ترك كني زبانش را بيرون دهانش قرار مي‌دهد. اين مَثَل قومي است كه آيات ما را تكذيب كردند، پس داستان‌ها را بازگو كن شايد بينديشند جايگاه شيطان كجا بود؟

روايت شده است كه صبح آن شبي كه پيامبر(ص) به معراج رفتند و همه جا را ديدند، شيطان خدمت پيامبر آمد و گفت: يا رسول الله! شب گذشته كه به معراج رفتيد، در آسمان چهارم، طرف چپ «بيت المعمور» منبري بود، شكسته و سوخته و به رو افتاده، آيا آن منبر را شناختي؟ آيا مي‌داني آن منبر متعلق به كيست؟‌: آن منبر من بود، بالاي آن مي‌نشستم و ملائكه پاي منبرم نشسته و من آنها را موعظه مي‌كردم، ملائكه از عبادت و بندگي من تعجب مي‌كردند. وقتي كه تسبيح از دستم مي‌افتاد، چندين هزار ملك برخاسته تسبيح را مي‌بوسيدند و به دست من مي‌دادند. اعتقاد من اين بود كه خداوند مخلوقي برتر از من خلق نفرموده است.

اما امر بر عكس شد و رانده درگاه الهي شدم و الان از من بدتر و ملعون‌تر در درگاه احديت كسي نيست. چرا خدا چنين جايگاهي را به شيطان داده بود در حالي‌كه خدا سرنوشت او را مي‌دانست؟خداي متعال بني اسرائيل را بر جهانيان برتري داد: «يا بني اسرائيل اذكرو نعمتي التي انعمت عليكم و اني فضلتكم علي العالمين؛ ‌اي فرزندان اسرائيل به ياد آوريد نعمتي را كه بر شما ارزاني داشتم و شما را بر همه عالميان برتري بخشيدم (۱۲۲ و ۱۴۷بقره).»

وقتي ناسپاسي و عصيان مي كنند خدا همين بني اسرائيل نور چشمي را به خاك سياه مي‌نشاند وَضُرِبَتْ عَلَيْهِمُ الذِّلَّةُ وَالْمَسْكَنَةُ وَبَآؤُوْاْ بِغَضَبٍ مِّنَ اللَّهِ ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ كَانُواْ يَكْفُرُونَ بِآيَاتِ اللَّهِ وَيَقْتُلُونَ النَّبِيِّينَ بِغَيْرِ الْحَقِّ ذَلِكَ بِمَا عَصَواْ وَّكَانُواْ يَعْتَدُونَ (بقره: ۶۱)
حتي بخشي از آنان را مسخ مي‌كند و به بوزينه تبديل مي‌كند وَلَقَدْ عَلِمْتُمُ الَّذِينَ اعْتَدَوْا مِنْكُمْ فِي السَّبْتِ فَقُلْنَا لَهُمْ كُونُوا قِرَدَةً خَاسِئِينَ.

ريزش‌ها و رويش‌ها سنت قطعي الهي و وعده آزمايش مربوط به هر جريان حقي است ، اگر به افرادي كه موضع حق طلبانه و عدالتخواهانه داشته خدمتگزار مردم بوده‌اند رأي داده‌ام و از آنها حمايت كرده ام خيلي كار درستي كرده ام و جاي هيچ عذرخواهي ندارد. حتي اگر آن افراد بعداً مفتون ومنحرف شده باشند به آن انتخاب و آن حمايت درزمان خودش افتخار مي‌كنم و به رويگرداني از آن افراد بعد از دور شدن آنهااز راه حق هم افتخار مي‌كنم ، چرا كه بر اساس سنت الهي و روح آزادگي عمل كرده ام؛ سنتي كه نه قصاص قبل از جنايت مي‌كند و نه بعد از جنايت بر رفاقت با خاطي تعصب مي‌ورزد؛ سنتي كه اجازه مي‌دهد در روند تكاملي بشر ماهيت حقيقي همه افراد شناخته شود «ولنبلوكم حتي نعلم المجاهدين منكم والصابرين ونبلوا أخباركم». (سوره محّمد، آيه 31)

آنهايي بايد عذر بخواهند كه برخلاف سنت الهي عمل كرده اند، افراد خادم را به خاطر اينكه جزو باند و گروه آنان نبوده‌اند كنار زده‌اند يا اگر يك خدمتگزار منحرف شده و به فساد كشيده شده و جزو باند و گروه آنها بوده با وجود فساد از روي تعصب از او حمايت كرده‌اند. آنهايي كه رهبر حزبشان به فساد كشيده شد وپس از اثبات مراتب فساد و اختلاس هاي كلان او در دادگاه چند سال زنداني شد ولي به خاطر تعصب‌هاي حزبي آن عنصر مفسد اقتصادي را در رهبري حزب خود ابقا كردند.

آنهايي كه رهبر حزبشان از شيوخ فاسد و مرتجع عرب براي فعاليت‌هاي سياسي خود پول گرفت، ولي باز هم او را در رهبري حزب خود ابقا كردند. آنهايي كه رهبر حزبشان با دروغ و فريب و كمك رسانه‌هاي استعماري ماه‌ها كشور را به آشوب كشيدند ، موجب كشته و مجروح شدن افراد بي‌گناه شد و اعتبار ايران را در جهان تضعيف كرد ولي هنوز بر رياست آن عنصر فاسد وياغي برخودشان اصرار دارند.كساني‌كه عضو مركزيت تشكيلاتشان شنيع‌ترين اعمال خلاف اخلاق را مرتكب مي‌شوند فيلم آن‌را مي‌بينند و مطمئن مي‌شوند ولي آن فاسد را در مركزيت خودشان حفظ مي‌كنند.

آنهايي كه بسان جاهليت عرب از عناصر حزب و قبيله خودشان حتي اگر جنايت كنند حمايت مي‌كنند و بر پاك‌ترين انسان‌هاي روزگار صرفاً به جهت اينكه جزو حزب و قبيله آنها نيستند مي‌تازند. آنهايي كه روح آزادگي، حق طلبي و جوانمردي را در وجود خودشان كشته‌اند و برده وار از هر كسي كه درحزبشان است، صالح باشد يا فاسد، خوب باشد يا بد ، ظالم و متجاوز باشد يا عادل حمايت مي‌كنند آنها نه تنها بايد از اين تعصب جاهلانه عذرخواه باشند، بلكه بايد به خاطر خروج از مدار شرافت انساني خجالت بكشند و شرمنده باشند. حالا كاغذ و قلم هارا در آوريد ، دوربين‌ها و ضبط‌ها را روشن كنيد مي‌خواهم اعتراف كنم، اعتراف مي‌كنم كه ما بنده حقيم نه برده حزب و جناح.

ما مرام را از اميرالمؤمنين(ع) آموخته‌ايم كه ضمن تقبيح تعصبات باطل مي‏فرمايد: «فليكن تعصبكم لمكارم الخصال و محامد الافعال و محاسن الامور(نهج البلاغه، خطبه 39، ص 123 ) اگر قرار است به چيزي تعصب بورزيد، تعصب شما بايد در صفات شايسته و كارهاي نيك و پسنديده باشد.» اگر تعصبي داريم روي اعتقادات حق و آرمان‌هاي الهي باشد و نه روي «افراد» كه دائماً در حال تغييرند، چه خوب‌هايي كه عاقبت بد مي‌شوند وچه بدهايي كه توبه كرده به عرش مي‌رسند. منطق ما منطق امام علي(ع) است كه فرمود ان دين الله لايعرف بالرجال بل بآيه الحق، فاعرف الحق تعرف اهله »؛ همانا دين خدا با موقعيت اشخاص شناخته نمي‌شود، بلكه با معيار و نشانه حق شناخته مي‌گردد، پس حق را بشناس تا اهلش را بشناسي و به اين منطق افتخار مي‌كنيم. به منطق اني سلم لمن سالمكم و حرب لمن حاربكم افتخار مي‌كنم .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار من یه ادم معمولی هستم و تا حالا از هیچکدوم از رای هایی که دادم پشیمون نیستم و هنوزم معتقدم که درست انتخاب کردم
هاشمی /ناطق/رضایی/روحانی هنوزم معتقدم بهترین انتخاب رو داشتم بزرگترین افتخارم هم اینه که توی اون انتخابات کذایی نه به موسوی رای دادم و نه به احمدی نژاد
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
اگر طرفداران نظام، مثل شما در سال 88 رفتار می کردند و به احمدی نژاد رای نمی دادند سونامی ویرانگر دار و دسته موسوی، 4سال زودتر از سال92، انقلاب را به قهقرا می بردند. زیرا هم اکنون پس از 4سال و اندی نتیجه روی کار آمدن قماش موسوی را می بینیم.
دقیق
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد بعد از سال 88 مشکل دار شد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سونامی احمدی نژاد بود چرا از خواب بیدار نمیشید؟دیگه احمدی نژاد باید چیکار کنه که شما ها بفهمید اشتباه کردید؟ادعای بصیرت هم دارید متاسفانه
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
آقا محمد عزیز! کسی منکر خطاهای احمدی نژاد نیست. اما او نسبت به دولت های قبل و بعد از خودش، بیشتر به امور ضعفا پرداخت. در مورد مقایسه خطاها نیز باید گفت خیانت های احمدی نژاد در برابر خیانتهای هر یک از دولتهای قبل و بعد از خودش یعنی بنی صدر ، موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی چیزی نیست. اگر قرار به مجازات باشد باید از موسوی ملعون شروع کرد تا روحانی.پس همه چیز نسبی است. احمدی نژاد نسبت به دولت های قبل و بعدش باید مقایسه کرد. در ضمن اگر خوب به دولت های احمدی نژاد بنگرید خواهید دید که احمدی نژاد علی رغم ضدیت با هاشمی( که ظاهرسازی بود) از روشها و آدمهای هاشمی و خاتمی استفاده کرد(از جمله همین مشایی و مخصوصا در دو لت دهم).
کاریکاتوری نگاه نکنید
Iran, Islamic Republic of
اگر اخبار خیانتها و فسادهای دولت های موسوی، هاشمی و خاتمی به گوش مردم برسد می بینند که اولا احمدی نژاد در خطاکاری به گرد آنها نیز نمی رسد ثانیا می فهمند که فرقی بین احمدی نژاد با هاشمی، خاتمی و روحانی نیست فقط روش هایشان تفاوت دارد. در ضمن روحانی با این برجامی که به نظام تحمیل کرد فاتحه همه چیز را خواند. امثال آقا محمد، فقط به احمدی نژاد حساسند.
Iran, Islamic Republic of
رای به هاشمی و روحانی اشتباه محض بود کارنامه 8 سال ریاست جمهوری آن مرحوم و 5 سال ریاست جمهوری شیخ حسن این اشتباه رو اثبات می کند.
درود بر سردار نقدی چرا دیگران از حمایت افراد منحرفی مثل سید محمد خاتمی عذر خواهی نمی کنند
United States
... محمد خاتمی فردی ...
Iran, Islamic Republic of
شما اول برو رشد اقتصادی و تورم را در دولت های مختلف مقایسه کن بعد بیا درباره خاتمی نظر بده چقدر بی سواد داریم تو جامعه
Iran, Islamic Republic of
بی سواد
کم عقل
نفهم و ....
کلا شماها فکر میکنید هیچکس نمیفهمه !
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا"در زمان رياست جمهوري آقاي خاتمي تمام شاخصه هاي اقتصادي مثبت بود بهبود كسب وكار خوب شده بود وفاصله طبقاتي بمراتب كمتر از زمان احمدي نژاد وروحاني بود ودر ضمن پاكترين دولت بعد از انقلاب بود تنها مشكل سيد عزير ايجاد فضاي باز سياسي بود كه به طبع دلواپسان خوش نمي آمد وهروز از تمام امكانات جهت سنگ اندازي استفاده مي كردند چون براي اينها ايران وپيشرفت توسعه ملاك نيست مهم در قدرت بودن وبراي اينكار اگر شده دست بدامان ش... مي شوند
راد
Iran, Islamic Republic of
حرف درباره دوران سیاه باصطلاح اصلاحات زیاد است ولی من به چند نمونه اش اشاره می کنم که آثاربد آن به این زودی ازبین نخواهد رفت والبته همه اینها به بهانه فضای باز سیاسی بود تاامثال شما سره را از ناسره تشخیص ندهند: اهانت به همه مقدسا ت ازقرآن گرفته تا خدا واز امام حسین گرفته تا امام زمان (ع).ترویج اباحیگری واندلیسیزه کردن ایران .تلاش برای عدم برگزاری انتخابات مجلس وتقلب گسترده درانتخابات مجلس .حمایت ازمنتظری علی رغم عزل امام .زیر سوال بردن 8سال دفاع مقدس که یکی از دوره های درخشان ومشعشع تاریخ ایران اسلامی است.مقدم شمردن حقوق بشررا بردین وقانون اساسی و...
Iran, Islamic Republic of
البته نوشتار بعضی حرفای شما درست نیست
مثلا ترجیح حقوق بشر بر دین
اونچیزی که به اسم حقوق بشر لیبرالی گفته میشه تنها محدود به بعد غریزی وجود آدمیزاده و بعد متعالی رو شامل نمیشه
هیچگاه دین ضد حقوق بشر نبوده بلکه از نظر دین بخش حیوانی وجود انسان ب بخش متعالی اون برتری نداره
البته دوران واقعا سیاه اصلاحات اتفاقات مهمتری هم داشت مثل عقب نشینی از حقوق هسته ای و تعلیق که زمینه ساز تحریمهای شورای امنیت بود
و
هموارسازی راه حمله ی دولت بوش به افغانستان با در اختیار قرار دادن فضای ایران و ...
Iran, Islamic Republic of
البته نوشتار بعضی حرفای شما درست نیست
مثلا ترجیح حقوق بشر بر دین
اونچیزی که به اسم حقوق بشر لیبرالی گفته میشه تنها محدود به بعد غریزی وجود آدمیزاده و بعد متعالی رو شامل نمیشه
هیچگاه دین ضد حقوق بشر نبوده بلکه از نظر دین بخش حیوانی وجود انسان ب بخش متعالی اون برتری نداره
البته دوران واقعا سیاه اصلاحات اتفاقات مهمتری هم داشت مثل عقب نشینی از حقوق هسته ای و تعلیق که زمینه ساز تحریمهای شورای امنیت بود
و
هموارسازی راه حمله ی دولت بوش به افغانستان با در اختیار قرار دادن فضای ایران و ...
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر سردار نقدی!!!!!

شما فعلا پاسخگو باش تو یک دهه ریاست بسیج واسه مردم چ کردی؟! بله محمود از اون نوع انقلابی های شما نیست چون مصلحت خواه و مصلحت اندش نیست..

شما بیا بگو ک چیکار کردی. تو پاسخگویی مثلا؟!

شما جز آماری کردن سیستم بسیج کاری کردی؟!
تو چ دردی از جامعه دوا کردی تا به حال ک انقدر مدعی هستی؟!

جهان منتشر کن. اگه انصاف داری سانسور نکن. این فحش نیست حرف دله.
Iran, Islamic Republic of
اول آن که جناب عالی به جای این که توی این شبکه ها مجازی بگردید تشریف ببرید مطالعه فرمایید تا معلومتتان افزایش یابد. بدیهیست که گزارش کار حدود ده سال را که نمی شود در اینجا بیان کرد. شما اگر واقعا جوینده باشید می یابید و اگر از روی کینه و بغض و حب کسی یا ...سخن می گویید هرگز دنبال حقیقت نخواهید رفت و نخواهید یافت.
دوم آن که شما ببینید ایشان منطقشان درست است یا نیست. آیا منطق ایشان را قرآن تایید می کند یا نمی کند چکار دارید این شخص کیست. به قول امام شیعیان و موحدان عالم حضرت امیر (ع) نگاه کن چه می گوید، نگاه مکن که می گوید.
Iran, Islamic Republic of
منطق را بفهم.
Iran, Islamic Republic of
خیلی از سران که با حرکات مخالفت با انقلاب از بدنه انقلاب ومردم جدا شده اند میزان فعل افراد است
تک تک کسانیکه دم از انقلاب آزادی جمهوری اسلامی سر دادند وبعد برخلاف و بمیل دشمنان انقلاب عمل کردند
یکی برای مال دنیا ودیگری برای ضربه زدن ارکان انقلاب
شکر که دشمنان دین و مردم و ولایت فقیه را خداوند از احمقها آفرید ومردم دیدند خودشان بدست
خودشان رسوا شدند
Iran, Islamic Republic of
من هم یه دهه 60هستم
به محمود
وجلیلی
ورئیسی رای دادم
وپشیمان نیستم
چون هرچه
صلحا وعالمان اخلاق ومومنین بودند
نظراتشان به اقتضای آن روز
اینهابودند
ودردرگاه الهی ماجورایم انشالله
مانه برای هوس ورقص و بردگی ونفسانیت وحزب بازی رای دادیم
بلکه قربه الی الله
برای میثاقی که باخون شهیدان وآرمان های امام راحل(قدس سره) و راه امام خامنه ای که سحرگاه طلوع خورشید عالمیان (عج) است رای درست دادیم و
انشالله جان هم خواهیم داد...
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار
Iran, Islamic Republic of
"از روزي كه به جاي خدمت به محرومان راه زد و بند با احزاب منحرف براي بقاي در قدرت را پيش گرفت و مبارزه با فساد اقتصادي و قاچاق را عملاً تعطيل كرد و كارهاي كليدي بانك‌ها را به عناصر باندهاي قدرت واگذار كرد تا آن افتضاحات را به‌بار آورند ودر مقابل امريكا واداد و به صف سازشكاران پيوست مخالف او شده ام "
خوب سردار! شما در همین وجیزه کرورکرور ادعای تقوا به خلق الناس فروخته ای .
دین داری پیشکش ؛ مرد باش!
مستند بگو احمدی نژاد کارهای کلیدی بانک ها را به کدام عناصر باندهای قدرت واگذار کرد؛ کی مبارزه با فساداقتصادی و قاچاق را عملا تعطیل کرد؛ کی و چگونه مقابل آمریکا واداد و به صف سازشکاران پیوست؟
من از شما حزب اللهی ترم . فقط حقوق و امکانات سرداری سپاه زیر دندانم مزه نکرده .
حافظه ام را هم از دست نداده ام . خوب یادم هست از همان روزی که راجع به اسکله های غیرقانونی حرف زد، جیغ چه کسانی بلند شد. ...
Iran, Islamic Republic of
واقعا از نحوه استدلال شما و برخورد با مطالب انسان نمی داند چه بگوید. ایشان این همه فرد را اسم برده و گفته اولش که درست بودند بنده با آن ها بودم بعد که از خط امام و ولایت جدا شدم بنده هم از آن ها جدا شدم. شما فقط احمدی نژاد را گرفته اید! شما ببین مغزحرفش چیست، رفته ای سراغ مزایا و اسکله فلان و ... چرا مثل کسانی که کم می آورند به این چیزها دست می یازید؟! چرا شما که می گویید حزب اللهی هستید الان اینقدر به احمدی نژاد تعصب دارید مگر ایشان حجت شرعی و ولی فقیه شماست! ایشان زمانی خدمات خیلی خوبی داشت و بعد هم اشتباهات بسیار بدی داشت الان هم که اصلا از دایره ولایت خودش را خارج کرده است (یعنی واقعا به این مساله شک دارید؟!!!!!!!!!). شما اگر واقعا حزب اللهی هستید ملاکتان و فرقانتان چه باید باشد یعنی به چه کسی باید نگاه کنی و دیگران را با او بسنجی و اگر دیدی از مدار او خارج شده اند بدانی منحرف شده اند؟ این چه جور حزب اللهی بودن است؟!. شما باید بدانی که دشمن دنبال تفرقه نیروهای حزب اللهیست (نمی گویم اصولگرا و...بلکه می گویم حزب اللهی یعنی کسانی که عملا تابع ولی فقیه هستند) و قطعا مسائلی را که به این کار کمک می کند را تایید می کند. شما اگر حزب اللهی هستی و ببینی آقای احمدی نژاد دارد با کارهای غلطش (که ولی فقیه نهی کردند) موجب تفرقه می شود باید بلافاصله ایشان را رها کنی. قبلا برای چه بهش ارادت داشتی و علاقه داشتی ؟ به خاطر تحصیلات و ظاهرش و...یا چون داشت شعارهای امام و رهبری را مطرح می کرد. یعنی به عنوان سرباز نگاهش می کردی یا به عنوان ولی فقیه؟! الان آن سرباز سنگر را ترک و به رهبر و ولی فقیه پشت کرده است (شک داری؟!!) خداوند می فرماید واعتصموا بحبل الله جمیعا. حبل الله کیست؟ حبل الله ولی است نه من و شما و احمدی نژاد و زید و امر و ...الان حبل الله حضرت آقا هستند. فرقان ایشانند یعنی کسی که موجب فرق بین حق و باطل می شود و با او می شود فهمید که حق است و که باطل. خدا و رسول و معصوم فرموده اند به این شخص خودتان را متکی کنید و تبعیت از این شخص داشته باشید نه کس دیگری. اصلا چرا به ما می گویند شیعه چون ما معتقد به تبعیت بی چون و چرا از امام شرعی (یعنی به ترتیب بر اساس نص قرآن و رسول و معصوم) هستیم و برای همین ما در بین فرق مختلف شده ایم شیعه و گرنه به ما می گفتند چیز دیگری. این همه در طول تاریخ شهید شدند و زحمت کشیدند تا شما بیایید از کس و کسانی که روبروی امام حاضر و حجت شرعی ایستاده اند و می ایستند و دلش را خون کرده و به وی جفا می کنند و ... دفاع کنی! الله اکبر از این تکرار تاریخ! اگر بخواهید این رفتار را داشته باشید که دیگر اسمتان را چرا شیعه می گذارید! خلاصه با اسم کسی حزب اللهی نمی شود باید همه امتحان شویم تا معلوم شود در بزنگاه ها راست می گوییم یا دروغ و الان هم یکی از آن امتحانات است.در آخر هم این جمله عارف بزرگ مرحوم یعقوبی قائنی را که از شاگردان عارفان ربانی آقا سید علی آقای قاضی و آیت الله انصاری همدانی بودند و امروز چهلمشان است را ذکر می کنم تا برای همه از جمله خودم تذکر باشد:

اگر امروز در زمان غیبت تسلیم بودی، وقتی آقا تشریف آوردند تسلیمش هستی. اگر امروز تسلیمش نباشی، معلوم نیست فردا بتوانی تسلیم باشی.
به 06:24 عزیز
Iran, Islamic Republic of
اگر خیلی اذیت شدی ، حرفم درباره حزب اللهی تر از سردار بودن را پس می گیرم .
اما عزیز دل ! ای مدعی! البینة علی المدعی
شماباید اثبات کنی فلانی از دایره ولایت خارج شده، به صرف آن که بنویسی "شک داری؟!!" مسئله حل نمی شود ؛ به صرف آن که نسبت ناروای "نهی" به ولی فقیه بدهی ، مسئله حل نمی شود .
بله بنده درباره احمدی نژاد از سردار سئوال کردم . کی و کجا دنبال سازش با آمریکا رفت؟ وقتی راجع به اسکله ها حرف زد، شدیدترین واکنش را کدام شخص نشان داد؟
عزیز! وقتی از حضرت امیر نقل می کنی، بدان که آن صاحب ولایت الهیه به زبان مبارکشان فرمودند : اعرف الحق ، تعرف اهله. یعنی فکر کن؛ تقلید نکن، و به صرف سخن من علی اکتفا نکن . این همان است که جناب سید علی هم از تو و من می خواهد . سیدعلی خودش را هم غیرقابل نقد نمی داند ، چه رسد به دیگران را .
محسن رفسنجان
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند: من بارها اعلام كرده ام كه با هيچ كس در هر مرتبه‌اي كه باشد عقد اخوت نبسته ام. چارچوب دوستي من در درستي راه هر فرد نهفته است. (صحيفه نور ج21 ص108)

و این بهترین معنای بصیرت است که تاکید امام خامنه ای مدظله العالی نیز هست...
United Kingdom
این حرف امام اتفاقا در مورد همه صادقه. از جمله همین آقای نقدی و سرداران معزز. بجای قصه گفتن برای اینکه ببینید ایمان چه کسی از جنس محمدی و علوی است، بررسی کنید ثروت آن مسیول از جنس ثروت علوی است با ابوسفیانی و معاویه ای. بقول دکتر شریعتی نمیشه کسی مدعی ایمان محمدی باشه، ولی ثروت ابوسفیانی داشته باشه. اکثر این مسیولین غرق در ثروت شدند و امیدی به هدایتشون نیست.
Iran, Islamic Republic of
هر دو دوره به احمدی نژاد رای دادم و افتخار می کنم به رایی که دادم وصحبت هم برایش کردم فحش هم برایش خوردم ولی برای حال فعلیش متاسفم و صحبت هم می کنم برای رد افکارش،
Iran, Islamic Republic of
هممون اسیر غوغاسالاری ها شده ایم
شماها همه احمدی نژاد را همنوا با اسرائیل میکوبید صرفا بخاطر اظهار نظر؟؟؟
و هیچ کدامتان هیچ سندی دال بر خیانت احمدی نژاد به انقلاب ، امام ، رهبری و مردم ندارید
Iran, Islamic Republic of
عجب رسمی رسم زمونه این روزها به رسم یادبود برخی از سرداران وسرشناسان دینمدار وولایتمدار به اصطلاح روزانه و به نوبت لگدی را نثار دکتر احمدی نژاد مینمایند تا هم از قافله دور نمانند و هم ولایتمداری خویش را اثبات نمایند ولی به خدا قسم تاریخ خدمات ارزنده ی احمدی نژاد را به مردم و نظام و مملکت را هرگز فراموش نخواهد کرد این رفتارهای دور از انصاف آزاد اندیشان و عدالت خواهان در سرتاسر جهان را متاثر و به فکر فرو خواهد برد پس تا توان دارید بتازید !!!!
امین
Romania
دقیقا معنای بصیرت همینه که باطن آدم ها رو قبل از فاش شدن بشناسیم که متاسفانه نتونستیم و بی بصیرت بودیم وگرنه بعد از آبروریزی ای که این آقا راه انداخته تشخیص ناحق بصیرت نمی خواهد..
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
آقاي نقدي عزيز با اين همه گافي كه شما به خرج دادي چگونه ميشود به گزينه هاي مطلوب فعلي شما اعتماد كرد.؟
چگونه ميشود از شما بعنوان يك مرجع سياسي استفاده نمود؟
اينكه شما اين همه انتخاب نادرست داشته اي جاي سواْل است.
برادر جان استعفاء بده برو خانه ات بشين.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
فعلا باید نشست و دست از کار کشیدو ... جناح شما ورییس جمهور منتخبتون رو شمرد!
هیچ گافی در کار نیست چرا خوب نمی خوانی ملاک حال افراد است هر وقت کسی خوب باشد حمایت می کنیم وقتی بد شد دست از حمایت بر میداریم اما کسانی که از خاتمی حمایت کردند چرا حالا که منحرف شده دست از حمایت او بر نمی دارند
آجرلو
Iran, Islamic Republic of
معلوم که با دقت نخواندی و متاسفانه نخوانده قضاوت کردی. برگرد یک بار با دقت متن را بخوان و جواب خود را دریافت کن.
Iran, Islamic Republic of
جناب سردار
اگر خاتمی از کشورهای شیوخ عرب پول گرفته بود مطمئن باشید که بارها اورا محاکمه کرده بودید و الان در زندان بود. بنابراین دروغ بستن به یک سید خدا و مومن در ایین اسلام ما جایی ندارد. شما از دفاع از احمدی نزاد عذر خواهی نکنید اما از تهمت و افترایی که به خاتمی و دیگران زدید و می زنید که باید عذر خواهی کنید. ...
Iran, Islamic Republic of
همه عذر خواهی را به خاطر تمیز کردن جناح خودشان اصلاح طلب ویا اصولگرا انجام می دهند وگرنه برای دروغ بستن به جناح رقیب که عذر خواهی نمی کنند.
سرور
Iran, Islamic Republic of
سید خدا؟!!
برای بنده هم سوال بود که چرا قوه قضاییه خیلی از افراد را محاکمه نمی کند اما با رای اعتماد دیروز به وزیر راه تمامی شک هایم برطرف شد.
...
Iran, Islamic Republic of
بله سيد خدا ! چرا نمى فهمى ؟! پاك تر و منزه تر از اين شخص چه كسى را سراغ دارى ؟! اين اتهام زشت پول گرفتن رو كه به خاتمى مى زنه به والله دروغه ، بالاتر از دروغ ! اين جماعت كه تشنه خون خاتمى اند اگه اتهامشون حقيقت داشت تا الان چهل بار اعدامش مى كردند، شما اينقدر ساده نباش برادر من !
Iran, Islamic Republic of
مومن؟
Germany
جناب سردار چرا فکر می کنید هر موضعی که گرفته اید در قبال این افراد از جایگاه حق و حقیقت است ....نوشته ای سراسر نشات گرفته از غرور و تبختر ..... متاسفم
درود برشما . بعضي ها كه فتنه 88 را بوجود آوردند و بزرگترين ضربه مادي و معنوي بين المللي را به كشور وارد كردند در حال حاضر با اين حركات دور از عقلانيتي كه احمدي نژاد انجام مي دهد شاد مانند چون كهاعلام مي كنند موضع ما درست بوده است .
ولي شرايط و رفتار انسانها تغيير مي كند و بايد ميزان رفتار هر فرد در زمان هاي مختلف باشد
علی
Iran, Islamic Republic of
ردرست است مابه فرد رای نمی دهیم به تفکر رای میدهیم و از فرد تاوقتی که حامل ان تفکر است و در مسیر درست راه می رود حمایت می کنیم. همان طورکه پیامبر به طلحه و زبیر لقب خیر و سیف الاسلام دادند و بعد هردو منحرف شدند ایا پیامبر باید عذرخواهی کند؟ شماها باید عذرخواهی کنید که طرفدا خاتمی و موسوی و اصلاح طلبان هستید و بیشتردوره ها قدرت در دست شما بود...
Iran, Islamic Republic of
خیلی زیبا و عالی بود...
Iran, Islamic Republic of
هرکس کشوررابه امریکاه وانگلستان بفروشدضدانقلاب است هرکس می خواهدباشددشمن اسلام امریکا واسراییل وانگلستان روباه پیر است
Iran, Islamic Republic of
کاش به همه کارهای غلطی که کردی اعتراف می کردی و واقعا توبه می کردی چون در غیر این صورت هر 4 سال یکبار این روند ادامه دارد
هیچ اشتباهی در کار نبوده غلط خواندی دوباره بخوان تا بهتر بفهمی
Iran, Islamic Republic of
پس این بصیرت که میگفتید کجا رفت، انسان اگر بصیرت داشته باشد که این همه خطا نمی کند پس فرق شما با عده ای که متهم به بی بصیرتی هستند چیست؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
آفرين بزرگوار ! بايد به اين سردار نامدار گفت ؛ پس فرق تو با اون چوب خشك كه رسائى گفت چيه ؟! هر دم از كسى دفاع كنى و بعد از مدتى بكوبيش ؟! كجا رفت بصيرت ؟!
Iran, Islamic Republic of
بابا شماها دیگه کی هستید؟! به خدا و رسول خدا و ائمه (ع) هم حتما ایراد می گیرید. برو کمی تاریخ اسلام را بخوون شاید موثر باشد.
مهدی
United Kingdom
بصیرت این است که حق را بشناسی و از هر کسی که در راه حق است طرفداری کنی و وقتی از راه حق خارج شد از او براعت بجویی.
به نظر شما نعوذ باالله خدا باید از مخلوق جهت آفرینش ابلیس عذرخواهی کند چون اول در عرش خودش برده بود وحالا از بدترین مخلوقات خداست. یا شاید فکر میکنید خدا نعوذ به الله بصیرت نداشت.
از این مثالها در باره پیامبر اسلام(ص) و حضرت علی(ع) هم است.
Iran, Islamic Republic of
خدا نگذرد ازاصلاح طلبهای دروغگو
Iran, Islamic Republic of
سردار ؟؟؟؟؟بیچاره ملت
Iran, Islamic Republic of
... قربون حاج قاسم سلیمانی برم.
Iran, Islamic Republic of
هروقت تکلیف سه ونیم میلیون یورو رو معلوم کرد ، من هم قربونش خواهم رفت .
Iran, Islamic Republic of
حاج قاسم سلیمانی، در کنار جنازه هاشمی انگشتر اهدا می کند تا آن مرحون در آن دنیا بی انگشتر نباشه، پیشانی لاریجانی را می بوسه -
Iran, Islamic Republic of
رای به احمدی نژاد در اون زمان درست بود و کارعالی بود سردار
ولی حیف بعدا خراب شد
Iran, Islamic Republic of
پس بایدنتیجه بگیریم هرمسئولی راکه تواین مملکت بوده تازمانی که شماازایشان حمایت کردیدخوب بوده ولی به محض اینکه ازقدرت کناررفته به دلیل عدم حمایت شمابه بیراهه رفته ومنحرف شده//////حالاچه اشکال داشت که بعدازاتمام مدیرییتشون عم کمکش میکردین که به خطانره وتواین مملکت اینقدرمنحرف وضدانقلاب و..............کمترداشته باشیم سرداررررررررررر؟////////////////جهان اگه فقط ادعانداری بذارش
مهدی
United Kingdom
خیلی پرتی!!
وقتی حق را شناختی حُب و بُغضت علوی میشود و نه ابوسفیانی.
منحرف شدن و ضد انقلاب شدن به خاطر طرز فکر اشرافی است که همان تفکر ابوسفیانیست که منجر به حرام خواری میشود.
البته من فکر نمیکنم احمدی نژاد از نوع اشرافی باشد فقط افتاده تو دور لجبازی که امیدواریم زودتر از این فاز خارج شود.
هدهد
Iran, Islamic Republic of
افتخار مي‌كنم تا وقتي آقاي احمدي‌نژاد حامي مستضعفان و محرومان بود و خود را مجدانه وقف كار و مبارزه براي خدمت به مردم و مبارزه بااسرائيل و امريكا كرده بود از او حمايت و با او همكاري و به او كمك كرده ام و از روزي كه به جاي خدمت به محرومان راه زد و بند با احزاب منحرف براي بقاي در قدرت را پيش گرفت و مبارزه با فساد اقتصادي و قاچاق را عملاً تعطيل كرد و كارهاي كليدي بانك‌ها را به عناصر باندهاي قدرت واگذار كرد تا آن افتضاحات را به‌بار آورند ودر مقابل امريكا واداد و به صف سازشكاران پيوست مخالف او شده ام .

افتخار مي‌كنم كه توانستم بر نفسم غلبه كنم!!!!!!!!!????????
Iran, Islamic Republic of
افتخارات بسیاری ازان شماست!
ایرج
Iran, Islamic Republic of
آفرین !!!!
خوشم اومد
Iran, Islamic Republic of
اینکه وقتی تخلف یا اشتباه کسی بر ملا شد از او رویگردان شویم ، کار شاقی نکرده ایم وهمه می توانند این درک وفهم را داشته باشند، بصیرت کسانی دارند که از رفتار ظاهری واعمال عادی افراد به کنه ذات ونهاد آنها پی ببرند وبتوانند قبل از اینکه فرد ، خودش واقعیت خود را نمایان سازد با بصیرت خدادادی به واقعیت او پی ببرند ، از حرفهای سردار بر می آید که شم سیاسی ایشون ضعیف است واز بصیرت واقعی بهره ای نبرده است.
Iran, Islamic Republic of
سردار خودش به بی بصیرتی خود در حوادث مختلف اعتراف کرده است.
مهدی
United Kingdom
شما که بصیرت داری لیست اشخاصی که پاک هستند و تا آخر عمر پاک وسالم خواهند ماند را بنویس و منتشر کن تا استفاده کنیم!!!!!!!
یک کپی هم بفرست برای خدا تا این همه مخلوق را تا قیامت الاف نکه.
کاش شما در زمان پیامبران یا اعمه بودید تا از این همه انحرافات جلوگیری کنید.
Iran, Islamic Republic of
کسی ادعای بصیرت نکرده که شما از خود بی خود شده ای ،گفته شده بصیر کسی است که بتواند از رفتار وکردار افراد به ذات آنها پی ببرد واگه سرکه در قالب حلوا در آمد بتواند سرکه بودن ان را تشخیص دهد نه اینکه 8 سال حلوا حلوا بکنن وحالا که گلویشان ترشیده ، به سرکه بودن آن اعتراف کنند.
Iran, Islamic Republic of
نمونه این درک و فهم در استیضاح ۳ وزیر با سردمداری فراکسیون امید که وقتی دیدن به نفع منافع جناحی شون نیست نظرشون عوض شد
درست میگم ؟؟؟
پویا
Iran, Islamic Republic of
حاصل امتزاج دوعنصر «منطق استوار» و «قلم زیبا» شده است بیانیه‌ی خواندنی «اعتراف می‌کنم» آقای محمدرضا نقدی. دست مریزاد.
یوسف
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار، بسیار مطلب بجا ومنطقی بود.
جوان
Iran, Islamic Republic of
بهتر است منبعد بطور افراطی از کسی طرفداری نکنی و بصورت افراطی به کسی حمله نکنی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با شعارهای انقلابی از امثال شماها سواری گرفت وبر جامعه تاخت
Iran, Islamic Republic of
به این همه اشتباه اعتراف کردی و باز ... در راس مسولیت هستی !!!!!الانم داری اشتباه میکنی به نظرت بهتر نیست ...... یک نفر که کمتر اشتباه می کنه بیاد ؟ یا صندلی قدرت مزه کرده
مهدی
United Kingdom
چه کسی مثلا؟!
گارانتی هم میدی؟؟ چند سال ؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
رفتار های امثال شما.ومواضع وتندروی هایی که می کنید باعث شده نام بسیج درجامعه خراب بشود.خودتان هم گول نزنید .دور وحوالی خودتان هم فقط نبینیدوبدبختانه با رفتارها و تندروی امثال شما نام بسیج را خراب کردید.تا ده پانزده سال پیش در جامعه نام بسیج را می بردی معادل شهادت و ایثار بود اما حالا ازدفترهایتان بیایید بیرون وبروید ببینید چه بر سر بسیج اورده اید.اگر بخاطر خون پاک امثال شهید حججی ها وبسیحیان دلاوری که بدونه ادعا ومطرح کردن خودشان در رسانه ها برای مردم و دین جان فشانی نمی کردند.باور کن جرات نداشتید از خانه هایتان بیرون بیایید.درود و سلام برتمام بسیجیان عاشق که بی ادعا جانشان را فدای ایران و اسلام کردند .تا امثال این اقااز کوچکترین موضوعی با فرصت طلبی برای مطرح کردن خودشان نگزرند.
مهدی
United Kingdom
مطالبِ ضد و نقیضی نوشتی نه میشه مثبت داد نه میشه منفی.
این که بسیج بد شده، اشتباه است و منفی داره.
این که درود فرستادی به شهید حججی و امثالهم خوب است و مثبت داره.
یه خورده رو افکارت کار کن انشالله خوب میشی.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
جناب نقدی
بیخود خود شیرینی نکن !
ملت انقلابی بیدار شدن و تصمیم گرفتن انقلاب رو از نا اهلان پس بگیرن
نوبت شما هم می رسه
راد
Iran, Islamic Republic of
شمانماینده اینجانب به عنوان عضوی از ملت بزرگ وانقلابی ایران نیستید ویادم نمی اید به مثل شمایی رای داده باشم .
Iran, Islamic Republic of
فحاش بی در و پیکر ، یک بار برای پول گرفتن سید عزیز مدرک نشون بدین خطیب نماز جمعه و تو همه قدرت دستتون هست دادگاهی اش کنین تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد بی مدرک حرف زدن میشه صد برابر این تهمت رو به شما بست ، دقیقا هنر تو بجز حرف و تهمت برای مردم چی بوده؟
Iran, Islamic Republic of
نتیجه. فقط ایشان و چند نفر دیگر خوب مانده اند
Iran, Islamic Republic of
مرد حسابی تو یک مدت مسئولیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا را داشتی بگو چکارکردی
صفری
Iran, Islamic Republic of
مطلب بسیار وزین ودقیقی بود .به نظرم تمام دلسوزان انقلاب باید در این چنین موضوعاتی دست به قلم برده وشفاف سازی کنند .احسنت به سردار
Iran, Islamic Republic of
پس جایگاه عقل کجاست نه عزیز من کارهای احمدی نژاد همون موقعه هم خلاف عقل بود ولی چون داشت حال بعضی ها رو می گرفت خوشتون می اومد محرومین رو قاطی نکنید رفع فقر فرمول داره که شما اساسا با اون مشکل دارید
محمود
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر گرامی . امیدوارم این حرف هات شعار نباشه و خونه ات اون بالاها نباشه . امیدوارم پای حرف هات بمونی تا اخرش
عمار
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما که کاملا منطقی وصحیح مسائل را گفتید .
حق کاملا همین است .تا جایی که مسئولین در ریل انقلاب ودرخدمت مردم هستند باید حمایت شوند .چنانچه از ریل خارج شدند قابل حمایت نیستند.
چنانچه افرادی مثل منتظری،بنی صدر ،و....دیگرانی از ریل خارج شده واز زیر چتر حمایتی امام (ره) ومقام عظمای ولایت خارج شدند.
چه زیبا فرمود معمار کبیر انقلاب "ملاک حال فعلی افراد است"
خیلی از کسانی که روزی مورد تایید پیامبر اکرم وحضرت امیر المومنین علیه السلام هم بودند بعدها عنوان خوارج به خود گرفتند .
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد در88 رای آورد ولی آشوبگران نپذیرفتند واین بمعنای تاییداحمدی نژاد نیست . انتخابات ورای مردم را باید پذیرفت نه شخص را. اشتباهات احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری وبعد از آن دلیلی بر رای نیاوردن او درسال 88 نیست لطفا این دو موضوع را قاطی نکنید.
Iran, Islamic Republic of
با سلام شماخودتونو خسته نكنيد وبدونيد اين مطالب عنوان نموديد بهتراز من وشما مي دانند كسي كه خودشو به خواب بزنه هيچ موقع ازخواب بلند نميشه واگر نميدونه .......