پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

آیا تیلرسون از برکناری خود اطلاع داشت؟

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۱
کد مطلب: 598909
معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفت که تیلرسون از دلیل برکناری خود توسط ترامپ اطلاعی ندارد.
آیا تیلرسون از برکناری خود اطلاع داشت؟
به گزارش جهان نيوز، "استیو گلدستین" معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور دیپلماسی عمومی درباره برکناری "رکس تیلرسون" وزیر امور خارجه آمریکا از سمت خود گفت: تیلرسون در این باره با ترامپ صحبتی انجام نداده و از دلیل برکناری خود اطلاعی ندارد.

ساعاتی پیش "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا "رکس تیلرسون" را از سمت وزیر امور خارجهبرکنار و "مایک پومپئو" رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا را جایگزین وی کرد.همچنین "جینا هاپسل" معاون پومپئو نیز به عنوان رئیس جدید سازمان سیا انتخاب شد.

یک مقام ارشد کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قصد دارد در آستانه گفتگوها با کره شمالی و مذاکرات متعدد تجاری، تیم جدیدی را در وزارت خارجه این کشور مستقر کند.

دونالد ترامپ در توئیت جدید امروز خود نوشت: مایک پمپئو مدیر سازمان سیا، وزیر امور خارجه جدید ما (آمریکایی ها) خواهد شد. کار او فوق العاده خواهد بود! از رکس تیلرسون به علت خدمات او متشکرم! جینا هاسپل مدیر جدید سیا و نخستین زنی خواهد شد که به این سمت انتخاب می شود. به همه آنها تبریک می گویم.رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که با رکس تیلرسون بر سر توافق هسته ای ایران اختلاف داشته است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
ملت فهیم ایران با این قبیل مهره بازی ها آشنایی کامل دارند . اینکه یک قصاب را به ریاست سیا می گمارند و فردی جنگ طلب را به عنوان وزیر امور خارجه جدید انتخاب می کنند ،فقط چنگ و دندان نشان دادن است . امریکا هیچگاه از توطئه بر علیه نظام و مردم ما دست بر نمی دارد و یکایک مردم باید حرکات این شیطان را زیر نظر داشته باشند که دارند و پا جای پای ولایت می گذارند.انشا اله