جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳
در جمع تفنگداران دریایی آمریکا در کالیفرنیا؛

ترامپ: هرجا می‌رویم رد پای ایران است

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۴۵
کد مطلب: 598883
رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه برجام یکی از بدترین توافقهایی است که در عمرم دیدم تاکید کرد که در خاورمیانه هرجا می‌رویم رد ایران را می‌بینیم.
ترامپ: هرجا می‌رویم رد پای ایران است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در جمع تفنگداران دریایی آمریکا در کالیفرنیا در زمینه تقویت زراد خانه هسته ای این کشور گفت: سلاح های هسته‌ای چیزی هستند که هرگز نباید مورد استفاده قرار بگیرند، اما ما باید همواره آماده باشیم.
اظهارات ترامپ درحالی مطرح میشود که کشورش تنها کشوری است که در طول تاریخ بشر از سلاح هسته ای استفاده کرده است.

وی درباره توافق هسته ای ایران نیز بار دیگر ادعاهای خود را تکرار کرد و گفت؛ برجام یکی از بدترین چیزهایی است که تو عمرم دیدم. ۱۵۰ میلیارد دلار به آنها(ایران)دادیم. برای چه؟

رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی مدعی شد؛ در خاورمیانه هرجا می‌رویم رد پای ایران را می‌بینیم؛ ایران، ایران، ایران. پشت هر مشکلی ایران است.

ترامپ ضمن تمجید از نیروهای مسلح آمریکا خواستار تشکیل یک نیروی دیگر در ارتش آمریکا تحت عنوان نیروی فضایی در کنار نیروی دریایی، هوایی و زمینی شد!

وی اضافه کرد؛ قبلا به صورت نه چندان جدی گفته بودم ما به یک نیروی جدید نیاز داریم، الان فکر می‌کنم این یک ایده بزرگ است. ما باید یک نیروی فضایی بسازیم.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ظاهرا این آقای ترامپت خبر نداره کشور بزرگ ایران در منطقه غرب آسیا قرارداره
سعید110
Iran, Islamic Republic of
رد پا را همه جا گذاشتیم تا جون نتانیاهو که تو را سر کار گذاشته دراد. یعنی تو را پیش مرگ خودش کرده است. ببین چقدر پست و حقیری که باید پیشمرگ جونور درنده ایی مثل نتایاهو بشی! شنیدم از این بابت کلی ام ثروت از دست دادی، ...
موچک
Iran, Islamic Republic of
پس پا جای بزرگان نگذار. برو اطراف همون اقیانوس اطلس