جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ادامه دروغ‌سازي‌هاي اصلاح‌طلبانه

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۳
کد مطلب: 598877
ادامه دروغ‌سازي‌هاي اصلاح‌طلبانه
به گزارش جهان نيوز؛ در ادامه دروغ‌پردازي‌هاي خبرنگاران اصلاح‌طلب در صفحات اينترنتي‌شان، يكي از خبرنگاران روزنامه شرق در توئيتي مدعي شد كه «گفتني است زنان درويش محبوس در زندان قرچك به دليل ضرباتي كه هنگام بازداشت به اندام تحتاني آ‌نها وارد شده، خونريزي شديد دارند كه خونريزي بعضي از آنها هنوز قطع نشده. » اين توئيت با اعتراض و سوال كاربران توئيتر مواجه شده كه چطور مي‌شود يك انسان 20 روز خونريزي شديد داشته باشد و همچنان سرحال و زنده باشد؟ مگر بدن هر انساني چقدر خون دارد؟!

چند روز قبل از اين هم يك خبرنگار ديگر اصلاح‌طلب مدعي شده بود كودكان حاضر در جشن شهرداري در برج ميلاد به دادسرا احضار شده و ساعت‌ها مورد بازجويي قرار گرفته‌اند كه بعداً به‌طور كامل همه چيز را تكذيب كرد. در ماجراي جنايت دراويش گنابادي در پاسداران هم رسانه‌ها و كاربران ضدانقلاب مدعي كشته شدن درويشي به نام قادر مرداني شدند و حتي تصوير اعلاميه او هم منتشر شد. اما تصويري كه رسانه‌هاي ضدانقلاب آن را به عنوان قادر مرداني منتشر كردند، متعلق به سجاد خداكرمي، سردبير گروه سياسي روزنامه بهار بود و او با نوشتن متني توضيح داد كه زنده است! پيش از اين نيز، رسانه‌هاي ضدانقلاب تصويري از مرحوم نسيم حشمتي، همسر بنيامين بهادري (خواننده) را به عنوان كشته‌شدگان حوادث گلستان هفتم منتشر كرده بودند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *