چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

اولین وزیری که با توئیت برکنار شد

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۷
کد مطلب: 598875
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن روز سه‌شنبه با انتشار پیامی در توئیتر، رکس تیلرسون را نخستین وزیر خارجه‌ای خواند که با یک توئیت برکنار شد.
اولین وزیری که با توئیت برکنار شد
به گزارش جهان نيوز؛ حمید بعیدی نژاد افزود: او(تیلرسون) بدون اطلاع پیشین وقتی در سفر آفریقا بود از برکناری خود باخبر شد.
 
‌وی ادامه داد: آمریکا تا تائید سنا و در دو ماه مهمی که باید پیرامون برجام، آغاز مذاکرات کره شمالی و جنگ اقتصادی با اروپا تصمیم بگیرد، وزیر خارجه ندارد.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا در یک پیام توئیتری گفت که رکس تیلرسون وزیر امور خارجه برکنار شده و جای خود را به مایک پومپئو داده که تاکنون ریاست سازمان سیا را به عهده داشته است.

به دنبال تغییرات در دولت ترامپ و سپرده شدن وزارت امور خارجه به مایک پومپئو، خانم جینا هاسپل معاون سازمان سیا به ریاست این سازمان منصوب شد.

ترامپ در توئیت خود نوشت: مایک پومپئو مدیر سیا وزیر امور خارجه جدید ما خواهد بود. وی فردی توانا است و بدون شک کارهای فوق‌العاده خواهد کرد.

ترامپ که عازم کالیفرنیا بود در مقابل کاخ سفید به خبرنگاران گفت: ما با تیلرسون اختلاف‌هایی داشتیم. به توافق اتمی با ایران نگاه کنید: از نظر من وحشتناک است، ولی از نظر او توافق خوبی بود.از رکس تیلرسون به خاطر همکاری‌اش متشکرم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دومی است اولی را احمدی نژاد تلفنی برکنار کرد ما از ای نظر از امریکا جلو تریم