جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۴

واکنش یامین پور به محکومیت زیباکلام

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 598862
وحید یامین پور در توئیتر خود نوشت: یک روز قبل از محکوم شدن صادق زیباکلام ، سر درس جرائم علیه امنیت گفتم نقدهای امثال دکتر زیباکلام حتی اگر متوجه بنیادهای نظام هم باشد نمی تواند "تبلیغ علیه نظام" تلقی شود. نسبت من با سلایق و افکار زیباکلام معلوم است، ولی به عنوان معلم حقوق جزا علت تعقیب او را نمی فهمم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
روز قبل را ولش کن الان چه میگویی؟
Iran, Islamic Republic of
خب توییت مال الانه دیگه!
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
خدمت استاد یامین پور معروض می دارم:
آنچه در شاکله ی شخصیتی و اندیشه های این مرد موج می زند مخالفت با کلیت نظام است ...که هیچ گاه در تریبون های رسمی مثل دانشگاه و کرسی های نظریه پردازی پنهان نکرده و علنی فریاد زده است ...خودتان شاهد هستید که بارها و بارها مقدسات نظام و اهداف آن را به بازی و تمسخر گرفته و برای توجیه عملکرد نادرشاه افشار را گواه آورده که هیچ صنمی به انقلاب ما ندارد. در مقابل عملکرد روشنگرانه ی امثال استاد طالب زاده و حضرتعالی آیا نگاه این...چیزی جز تخم یاس وناامیدی در جامعه می پراکند؟ ..هیهات. خدائیش آیا خودتان حاضر هستید به زبان خود اجازه ی بیان چنین خزعبلاتی که دنیا را می خنداند بدهید؟به حق باید من بعد در دانشگاه زندان و کرسی سلول انفرادی سخن رانی کند ...
Iran, Islamic Republic of
این حجم از آزادی بیان واقعا نوبره.... با دست خودمان مقدمات تحریم های بیشتر را بر ضد مردم کشور فراهم میکنیم..
هر کس در ابراز عقاید خود آزاد است