جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تاجگردون: وزیر کار با یک رای باطله وزیر شد

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب: 598845
طراح استیضاح وزیر کار از هیأت رئیسه خواست به علت تعارض در تعداد نمایندگان حاضر در جلسه هنگام رای‌گیری آرای نمایندگان دوباره بررسی شود.
تاجگردون: وزیر کار با یک رای باطله وزیر شد
به گزارش جهان نيوز، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز سه‌شنبه ۲۲ اسفندو پس از اتمام استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که به ابقای وی منجر شد طی تذکری شفاهی گفت: تشخیص عده‌ای حاضر در مجلس با استفاده از تابلو صورت می‌گیرد و بر اساس ماده ۲۸ آئین‌نامه داخلی به مجرد اعلام اخذ رای تعداد افراد حاضر در جلسه از سوی رئیس جلسه اعلام می‌شود.

وی افزود: صبح و در هنگام استیضاح آقای ربیعی وزیر کار رفاه و تامین اجتماعی اعلام کرد که ۲۴۸ نفر در جلسه علنی حضور دارند، اما وقتی آراء شمارش شد اعلام کرد که مجموع آرا ۲۵۳ رای است و وقتی اعتراض کردیم گفتند که این‌ها بیرون بودند و بعد وارد شدند.

تاجگردون با اشاره به اینکه یکی از نمایندگان در حین شمارش آراء وارد شده است، گفت: وزیر رفاه با یک رای باطله وزیر شده است. از این رو ما از هیأت رئیسه می‌خواهیم که آراء‌را دوباره بررسی کنند.

براساس این گزارش علی لاریجانی که اداره جلسه را برعهده داشت از مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس که اداره نشست علنی را هنگام شمارش آراء استیضاح وزیر کار بر عهده داشت، خواست که در این باره توضیح دهد که پزشکیان عنوان داشت برخی دوستان می‌گویند به فکر مردم هستند گویی ما به فکر کسان دیگری هستیم.

وی ادامه داد: زمانی که رای‌گیری درباره استیضاح آقای ربیعی آغاز شد نمایندگانی که بیرون صحن بودند داخل شدند و کارت گرفتند.

نائب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی گفت: بنده فقط نتایجی که تیم شمارش کننده آرا به من گفت، اعلام کردم و از همه فراکسیون‌ها هم در این تیم حضور داشتندو کسی هم غیر از نماینده رای نداده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یکسری از نماینده ها بیرون بودند و سپس یکهویی آمدند و رای دادند.
کاش یک از خودش و رای بصورت خویش انداز میگرفتند و در اینستاگرام میگذاشتند و زیرش مینوشتند : من و رای همین الان یکهویی.
البته برای ایستاگرام جشن تولد هم قبلش میگرفتند.
زیاد حرف زدم ببخشید حضار محترم.