جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

خسرو معتضد به تلویزیون بازگشت

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 598749
خسرو معتضد در عید نوروز با یک برنامه جدید برای پاسخگویی به سوالات تاریخی مردم برمی‌گردد.
خسرو معتضد به تلویزیون بازگشت
به گزارش جهان نيوز، «تاریخ تماشایی» برنامه‌ای با اجرای خسرو معتضد ـ مورخ و نویسنده تاریخ ـ است که در این برنامه به سوالات مخاطبان درباره مباحث مغفول مانده تاریخی پاسخ می دهد و مخاطبان می توانند سوالات تاریخی خود را با این برنامه مطرح کنند و پاسخ بگیرند.

«تاریخ تماشایی» که اولین قسمت آن ساعت ۱۶ چهارشنبه، اول فروردین پخش می‌شود، یک سلسله برنامه تاریخی است که بر پایه سوالات مخاطبان جلو می‌رود و برنامه تعاملی به حساب می‌آید که پرسش‌های مردم آن را پیش می‌برد و بعد از نوروز نیز ادامه خواهد داشت.

معتضد سال‌ها در شبکه دو سیما اجرا و کارشناسی برنامه «پلی به گذشته» را بر عهده داشت و در مرداد ماه سال ۹۴ اعلام کرد به دلیل جرح و تعدیل‌هایی که روی برنامه او صورت می‌گیرد و ماهیت حرفهای او را تغییر می دهد، دیگر علاقمند به همکاری با تلویزیون نیست.

«تاریخ تماشایی» به جز قسمت اول که استثنائا چهارشنبه پخش می‌شود، در نوروز ۹۷ در روزهای فرد روی سایت اشتراک‌گذاری ویدئو تماشا قرار می‌گیرد و کامنت‌های مردم در سایت است که محتوای برنامه‌های بعدی را مشخص می‌کند.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر.از برنامه های ایشون خیلی استفاده میکنم.
Iran, Islamic Republic of
فرد مطلعی است
و تحلیلهای درستی دارد