کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجاب ضامن سلامت معنوی جامعه ایرانی

زهره الهیان

22 اسفند 1396 ساعت 13:04

مدینه فاضله زن ایرانی که از منظر خود باختگان غرب سبک زندگی غربی است مدتهاست که آوازه رسوایی آن گوش فلک را پر کرده است.


جهان نیوز - دکتر زهره الهیان: خشونت علیه زنان یکی از مشکلات بهداشت عمومی وسلامت زنان و مصداق بارز نقض حقوق بشر  علیه زنان است.

آمار نگران کننده سازمان ملل درمورد خشونت علیه زنان باعث شده یک روز در سال  بعنوان رفع خشونت علیه زنان توسط سازمان ملل تصویب گردد. اتفاقا این آمار در برخی کشورهای اروپایی توسعه یافته تکان دهنده است (یوروستات۲۰۱۵ ).

این روزها برخی دستهای پنهان تلاش میکنند  زن ایرانی را که نماد عفت ومتانت ودارای هویت مستقل فرهنگی است را به همان وادی سیاه غرب سوق دهند .یکی از نمایندگان کنگره آمریکا میگوید:یک میلیون زن آمریکایی در دام مافیای قاچاق انسان در آمریکا هستند.

مدینه فاضله زن ایرانی که از منظر خود باختگان غرب سبک زندگی غربی است مدتهاست که آوازه رسوایی آن گوش فلک را پر کرده است.

حالا عده ای جیره خوار و حقوق بگیر سرویسهای جاسوسی بیگانه از طریق شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی و راه انداختن کمپین های سفارشی  تلاش می کنند نماد مصونیت و سلامت معنوی زن ایرانی یعنی حجاب  را از او بگیرند.

 با دم زدن از حجاب اختیاری گویی می خواهند فساد اختیاری و تباهی اختیاری و امراض روحی و روانی را برای جامعه به ارمغان بیاورند و سلامت معنوی زن ایرانی وجامعه ایرانی رابه تباهی بکشانند. این یعنی همان سرنوشت زن در جامعه غربی.

البته هوشمندی و سلامت روح و روان و سلامت زن ایرانی اجازه نخواهد داد که با هویت او چنین بازی خطرناکی شود. کما اینکه رضاخان میر پنج هم با چوب و چماق و تهدید و زور نتوانست این پرچم پر افتخار و باشکوه زن  ایرانی را از او بگیرد.


کد مطلب: 598740

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598740/حجاب-ضامن-سلامت-معنوی-جامعه-ایرانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com