کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لابی‌گری در مجلس بازی کردن با حق مردم است

22 اسفند 1396 ساعت 11:23

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی نمایندگان که سعی بر پیش بردن اهداف خود از طریق لابی‌گری دارند گفت: لابی‌گری اگر نتیجه بخش بود اوضاع کشور خیلی بهتر وضیت کنونی بود.


به گزارش جهان نیوز، محمدرضا صباغیان با بیان اینکه یکی از آسیب‌هایی که در کشور وجود دارد این است که افراد برخی موضوعات را از آنچه هست بیشتر نمایان می‌کنند اظهار داشت: گاهی برخی در انعکاس عملکرد خود به گونه‌ای عمل می‌کنند که حتی شاید مردم به اشتباه هم بیفتند و به نوعی کار‌های واقعی که مورد نیاز مردم است پیگیری نشود.

نماینده وسیع‌ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس اضافه کرد: برخی آنقدر به نمایش کارهایشان می‌پردازند که شاید نیاز‌های مردم را فراموش کنند که چه دغدغه‌هایی دارند و هدف آن‌ها از انتخاب فرد چه بوده است.

وی با طرح این سوال که چرا امروزه آمار طلاق، اعتیاد، زندانیان و ... افزایش پیدا کرده است خاطرنشان کرد: بسیاری از مسئولان از جمله نمایندگان در کشور به رسانه‌ای کردن مسائلی مثل حضور در افتتاحیه‌ها، نمایشگاه‌ها و ... می‌پردازند که متاسفانه سبب شده اولویت‌های اصلی تحت شعاع قرار گیرد و حتی مردم نیز به فکر بیفتند که نمایندگان در حال فعالیت و کار‌های مؤثر برای آن‌ها هستند.

صباغیان با بیان اینکه در تمام فعالیت‌هایی که تاکنون داشتم سعی کردم که در مسائل کاری نگاه سیاسی نداشته باشم گفت: در مجلس سعی دارم هر چه که به حق و عدالت است را بپذیرم، هرچند که مخالفین بسیاری داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی درباره لابی‌گری موجود در مجلس با اشاره به اینکه لابی‌گری اگر نتیجه بخش بود امروزه اوضاع کشور باید خیلی از بهتر وضیت کنونی باشد افزود: این کار بازی کردن با حق مردم و تضییع کردن حقوق آنهاست. آن هم مردمی که با هزاران امید فردی را برای حضور در مجلس و دفاع از خود انتخاب می‌کنند، اما او دنبال منافع خود رفته و این کار اصلا درست نیست.

وی خاطر نشان کرد: من برای حل مشکلات حوزه انتخابیه، بیش از ۴۰ جلسه با وزرا و معاونین وزرا داشتم تا بتوانم مشکلات موجود در حوزه انتخابیه را به گوش آن‌ها برسانم و در حل آن نیز اقداماتی را انجام دهم.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 598675

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598675/لابی-گری-مجلس-بازی-کردن-حق-مردم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com