کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کنایه دوباره‌ عضو هیات‌مدیره استقلال به‌ منصوریان

22 اسفند 1396 ساعت 11:22

حسن زمانی در ارزیابی خود از آینده استقلال، گفت: پیش بینی ما این است که قطعا ما نائب قهرمان لیگ خواهیم شد و از گروه خود در رقابت های آسیای صعود خواهیم کرد. در جام حذفی هم انشالله استقلال قهرمانی را به دست می آورد.


به گزارش جهان نیوز، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می گوید: روند گذشته استقلال را با کادر فنی قبلی تیم به هیچ وجه به نفع تیم نمی دیدم و سعی می کردم نقطه نظرات خود را اعلام کنم. الان پس از گذشت یکسال خیلی ها متوجه شدند حرف هایی که ما آن زمان می زدیم کاملا درست بوده و اگر ما 7 هفته اول لیگ را از دست نمی دادیم، قطعا الان جایگاه بهتری داشتیم و به عنوان قهرمان لیگ، با پرسپولیس رقابت می کردیم.
 
حسن زمانی در ارزیابی خود از آینده استقلال، گفت: پیش بینی ما این است که قطعا ما نائب قهرمان لیگ خواهیم شد و از گروه خود در رقابت های آسیای صعود خواهیم کرد. در جام حذفی هم انشالله استقلال قهرمانی را به دست می آورد.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت تمدید قرارداد شفر با آبی های پایتخت گفت: قبل از هر مسئله ای به دنبال تمدید قرارداد آقای شفر هستیم و بعد از بستن قرارداد با شفر، تمام اختیارات فنی تیم در اختیار سرمربی آلمانی خواهد بود. با نظر آقای شفر هم بازیکنان مازاد به باشگاه معرفی خواهند شد و بازیکنان جدید نیز بازهم با نظر شفر جذب خواهند شد.

زمانی افزود: ما منتظر هستیم فصل به پایان رسیده و آقای شفر نظر خود را درباره بازیکنان این فصل و فصل آینده اعلام کند.

وی روند موفقیت آمیز استقلال طی ماه های گذشته را همدلی در سطوح مختلف باشگاه دانست و گفت: به لطف خدا یکی از فصل های موفق باشگاه استقلال را طی سالیان گذشته پشت سر گذاشتم و این مسئله به جز همدلی و صمیمیت موجود بین تک تک اعضای باشگاه از مدیران گرفته تا هیات و مدیره و اعضای تیم، به وجود نیامده است. هیات مدیره استقلال یک هیات مدیره هماهنگ با راس باشگاه است و ارتباط نزدیک و تنگاتنگی نیز با مدیرعامل باشگاه در تمام زمینه ها وجود دارد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پایان عنوان کرد: اعضای هیات مدیره استقلال و مدیرعامل باشگاه دست در دست یکدیگر داده اند و تمام مشکلات مالی را در فصل جاری حل و فصل کردند و همین امر موجب شده تا هیچ مشکلی از این حیث تا پایان فصل نداشته باشیم.

منبع:فردا


کد مطلب: 598674

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598674/کنایه-دوباره-عضو-هیات-مدیره-استقلال-به-منصوریان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com