کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهباز شریف رئیس جدید حزب نواز شد

22 اسفند 1396 ساعت 11:09

پس از رد صلاحیت مجدد نواز شریف و عزل وی از سمت ریاست حزب نواز توسط دادگاه عالی پاکستان، اعضای این حزب در انتخاباتی بدون رقیب، شهباز شریف را به عنوان رئیس جدید انتخاب کردند.


به‌ گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، در پی رد صلاحیت مجدد نواز شریف و عزل وی از سمت ریاست حزب نواز، اعضای این حزب در مورد رئیس جدید تصمیم گرفتند.گزارش‌ها حاکی است سروزیر ایالت پنجاب موفق شد در یک انتخابات بدون رقیب به عنوان رئیس جدید حزب نواز انتخاب شود.

هیچ یک از اعضای حزب نواز حاضر نشدند برگه نامزدی در این انتخابات را پرکرده و حریف و رقیب برادر نواز شریف شوند.روسای حزب نواز در چهار ایالت پاکستان نیز انتخاب شهباز شریف به عنوان رئیس جدید حزب نواز را تایید کردند.

گفتنی است پس از تصمیم دادگاه عالی پاکستان مبنی بر رد صلاحیت نواز شریف، اعضای این حزب اعلام کردند: نواز شریف به صورت مادام‌العمر رهبر حزب نواز باقی خواهد ماند و ریاست این حزب به شهباز شریف واگذار می‌شود.

حزب نواز از سال 2017 با چالش‌های بزرگی دست و پنجه نرم کرده و رد صلاحیت و عزل نواز شریف از سمت نخست وزیری،ضربات سنگینی به این حزب وارد کرده است.از سوی دیگر روز گذشته در انتخابات تعیین رئیس سنای پاکستان احزاب اپوزیسیون با اتحاد توانستند حزب نواز را شکست دهند.
 
 
 


کد مطلب: 598664

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598664/شهباز-شریف-رئیس-جدید-حزب-نواز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com