کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لیگ برتر والیبال بانوان به ایستگاه پایانی رسید

22 اسفند 1396 ساعت 11:05

هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر بانوان روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 23 و 24 اسفندماه با سه دیدار پیگیری می شود.


به گزارش جهان نیوز، هفته چهاردهم و پایانی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 23 و 24 اسفندماه در شهرهای بهنمیر، تبریز و تهران برگزار می شود. تیم پیکان تهران (11 برد و 34 امتیاز) قهرمان این رقابت ها این هفته استراحت دارد و 6 تیم دیگر رقابت ها در آخرین جدال سال 96 به مصاف حریفان خود می روند.
 

نخستین مسابقه این هفته روز چهارشنبه در سالن مجد آرا شهر بهنمیر مازندران برگزار می شود و نماینده این شهر میزبان ذوب آهن اصفهان (10 برد و 29 امتیاز) است. شاگردان فریبا صادقی سرمربی تیم ذوب آهن نایب قهرمانی خود را مسجل کردند و تیم بهنمیر (7 برد و 20 امتیاز) نیز جایگاه سومی اش قطعی شده است. بنابر این نتیجه این مسابقه هیچ تاثیری در جایگاه دو تیم ندارد.

در نخستین دیدار روز پنج شنبه لیگ برتر والیبال بانوان تیم های نماینده تهران و سالوت در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می روند. نماینده تهران با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه چهارم است و سالوت با سه برد و 10 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد. فاتح این مسابقه رتبه چهارمی جدول را به خود اختصاص می دهد.

در آخرین دیدار شانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران در سال 96 تیم شهرداری تبریز که با یک برد و سه امتیاز در انتهای جدول این رقابت ها قرار دارد، میزبان آبنوس تهران است. آبنوس در حال حاضر با سه برد و 9 امتیاز در جایگاه ششم جدول است و پیروزی در این مسابقه امکان یک پله صعود در جدول را برای این تیم مهیا می کند. البته به شرطی که سالوت در تهران مغلوب حریف شود.

مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی لیگ برتر بانوان روز پنج‌شنبه در پایان دیدار دو تیم نماینده تهران و سالوت در خانه والیبال تهران برگزار می شود تا بازیکنان تیم های پیکان، ذوب آهن و بهنمیر مازندران مدال های طلا، نقره و برنز خود را دریافت کنند.

برنامه کامل هفته پایانی لیگ برتر بانوان به قرار زیر است:
چهارشنبه 23 اسفندماه:
بهنمیر، سالن مجد آرا، ساعت15
بهنمیر مازندران – ذوب آهن اصفهان
پنج شنبه 24 اسفندماه:
تهران، خانه والیبال، ساعت 14
نماینده تهران – سالوت تهران
تبریز، سالن شهدای دانشگاه، ساعت 15
شهرداری تبریز – آبنوس تهران

منبع:برنا


کد مطلب: 598661

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598661/لیگ-برتر-والیبال-بانوان-ایستگاه-پایانی-رسید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com