کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سفر خارجی ارزان نروید

قاچاق سوخت به نام مسافران ارمنستان

22 اسفند 1396 ساعت 10:46

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران به تشریح مشکلات سفرهای ارزان خارجی پرداخت.


به گزارش جهان نیوز به نقل از  تسنیم، حرمت الله رفیعی در نشست خبری خود درباره تخلفات برخی آژانس‌ها از جمله اینکه در مسیر ایران و ارمنستان چرا باید اتوبوس مسافران به نام مسافران، گازوئیل قاچاق کند، پاسخ داد: یک آژانس وظیفه فروش بلیط و رزرو را دارد و متعاقبا تخلفات اتوبوس و یا هتل بر عهده آژانس نیست، مثلا اگر یک مدیر مدرسه تخلف می‌کند نباید مدرسه را تعطیل کرد.
 
رفیعی با پرداختن به تورهای ارزان قیمت سفرهای بین المللی عنوان کرد: این سفرهای ارزان قیمت بیشترین گلایه مردم ایران است زیرا دچار گرفتار هتل‌های بی‌کیفیت و مشکلات دیگری می‌شوند.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ادامه داد: همچنین محدود کردن مردم برای سفرهای خارجی امری غیرکارشناسی است، البته حرفمان هم این نیست که مردم مشوق سفرهای خارجی شوند ولی مردم سعی کنند به خاطر چند دلار و یورو سفر ارزان خارجی نروند.

رفیعی با اشاره به اینکه تخلفات دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی برخلاف اخبار رسانه ها در کمترین موارد است زیرا اختیارات آنان به هیچ عنوان گسترده نیست، اظهار داشت: دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی بیشتر فعالیت خود را با ایرلاین‌ها انجام می‌دهند و اگر تاخیری یا مشکلی در مسیر یک سفر رخ می‌دهد ارتباطی به این دفاتر ندارند.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران با انتقاد نسبت به بستن برخی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در زمانهای شلوغ سفر عنوان کرد: همچنین فعالیت خدمات سفر به صورت آنلاین و مجازی نیز چالش جدید پیش روی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی است و باید برای آنها فکری کنیم زیرا نباید این تعداد نیرو در این دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی بیکار شوند.

رفیعی همچنین با تاکید بر اینکه امور مالیاتی برای اینکه حوزه گردشگری رونق پیدا کند باید قوانینی را قابل اجرا کنند تا ما نیز بتوانیم به جذب گردشگر به کشور اقدام کنند.
 
 
 


کد مطلب: 598646

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598646/قاچاق-سوخت-نام-مسافران-ارمنستان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com