پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

وضعیت تعطیلی زودتر مدارس در چهارشنبه آخر سال

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 598616
آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران از تعطیلی زودهنگام‌تر نوبت عصر مدارس خبر داد؛ همچنین آموزش‌وپرورش شهر تهران در این باره تصمیم کلی ابلاغ نکرده است بلکه این مسئله به مدیران مدارس واگذار شده است.
وضعیت تعطیلی زودتر مدارس در چهارشنبه آخر سال
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علیرضا راهپیما درباره تعطیلی زودتر مدارس شهر تهران به دلیل شب چهارشنبه آخرسال اظهار کرد: دراین باره تصمیمی گرفته نشده است و ورود اداره کل آموزش وپرورش شهر تهران به این موارد باعث می‌شود ورود به هر موضوعی شیوع یابد.

وی افزود: قانون روش‌هایی را پیش بینی کرده است و در آئین نامه‌های اجرایی روش‌هایی وجود دارد که مدیران می توانند از این روش‌ها برای برنامه‌ریزی استفاده کنند.به عنوان مثال شورای معلمان که باید هر ماه یک بار تشکیل شود می‌تواند سه شنبه آخر سال برگزار شود و چون تمام معلمان باید در شورا حاضر شوند، مدیران مدارس این مجوز را دارند که دو ساعت زودتر مدارس را تعطیل کنند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت:‌ این موارد بخشی از راهکارهای قانونی است که در اختیار مدیر مدرسه است و نیازی نیست که اداره کل یا مناطق آموزش و پرورش به این موضوع ورود پیدا کنند و مدیر مدرسه می‌تواند دراین‌باره برنامه‌ریزی کند.

 اصغر خلیلی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرور شهرستان‌های استان تهران نیزگفته است: نوبت عصر مدارس شهرستان‌های استان تهران امروز (سه‌شنبه 22 اسفند) دو ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.
 
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *