کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حیف که آیت الله هاشمی در اغتشاشات امسال زنده نبود

22 اسفند 1396 ساعت 9:57

اخیراً اظهارات فرشاد امیرابراهیمی از عناصر نفوذی در انصار حزب‌الله منتشر شد که فاش می‌کند فائزه هاشمی از وی خواسته بود با نفوذ و اخلالگری، به مطرح شدن بیشتر نامبرده (فائزه هاشمی) اهتمام کند!


گروه سیاسی جهان نیوز: آیت الله هاشمی در ایام فتنه 88 عملکرد بسیار ضعیف و در بسیاری از موارد منفی از خود به جای گذاشت. به طوریکه می توان گفت یکی از نکات بسیار تاریک زندگی سیاسی آیت الله هاشمی همین عملکرد او در فتنه 88 بود.

با این وجود فائزه هاشمی در پاسخ به این سوال که اگر آیت الله هاشمی در جریان اعتراضات دی ماه در قید حیات بودند، واکنش ایشان به این وقایع چگونه بود؟، گفته است: "رفتار آقای هاشمی، به ویژه پس از وقایع 88، جز ایستادن برای حقیقت و مهر و ملاطفت با معترضین و آسیب دیدگان نبود. من فکر می کنم نبودن آقای هاشمی در این ایام و خلاء آرامشی که ایشان به مردم می داد قضایا را تندتر کرد. امروز جای خالی ایشان که مردم را امیدوار می کرد، به شدت احساس می شود."

فائزه هاشمی همچنین در گفت‌وگو با «جماران» با تحریف واقعیت اغتشاشگری ضد انقلاب در دی ماه گذشته اظهار داشت: مواضع مسئولین راجع به اعتراضات، یکسان بود و همگی این اعتراض‌ها را با کمی بالا و پایین، حق مردم دانستند. اما نحوه برخورد با اعتراضات، در تعارض با این نظر بود. اگر اعتراض حق مردم است، چرا باید با آنها برخورد شود؟ چرا بایستی نزدیک به 4000 دستگیری داشته باشیم؟ طبق اصل 27 قانون اساسی، مردم می‌توانند راهپیمایی و تجمع داشته باشند و این موضوع نیاز به هیچ‌گونه مجوزی هم ندارد.

وی می‌افزاید: وظیفه نیروی انتظامی این است که از اعتراضات محافظت کرده و مانع به خشونت کشیده شدن آن شود. مردم باید بتوانند در چارچوبی محافظت شده به اعتراضات خود ادامه دهند و اگر اعتراض حق مردم است نباید شاهد بازداشت معترضین در خیابان‌ها باشیم. بلکه باید امنیت آنها را برای ابراز نارضایتی خود از طریق شیوه‌های مسالمت‌آمیز تأمین کنیم.

در موضوع خشونت‌ورزی نیز باید معلوم شود که چه میزان از خشونت‌ها را مردم معترض انجام دادند و چه میزان از آن توسط نفوذی‌هایی که در این وقایع حضور داشتند، انجام شده است.

عضو کارگزاران در ادامه این مصاحبه می‌گوید: یک انتقاد که به سخنرانی 22 بهمن آقای روحانی وجود دارد، این است که ایشان اشاره کرد: اجازه دهید تمامی اشخاص اعم از اصلاح‌طلب، اعتدالگرا و اصولگرا که از قطار انقلاب پیاده شدند و اعتقاد به قانون اساسی دارند، مجدد سوار قطار انقلاب شوند.» این جمله آقای روحانی نیز خودی و غیر خودی دارد. برای اینکه همه شهروندان باید بتوانند سوار قطار انقلاب شوند. نباید برای این قضیه شرط بگذاریم، زیرا قانون اساسی می‌گوید: «اصل بر برائت است، مگر اینکه در دادگاهی صالحه خلاف آن ثابت شود.»بنابراین آقای روحانی نگاهش را محدود کرده است. همه ملت ایران باید بتوانند در تمامی شرایط حضور داشته باشند و از تمامی مزایا استفاده کنند.

فائزه هاشمی همچنین خواستار بازنگری در سیاست به رسمیت نشناختن اسرائیل و عدم انجام مسابقه با ورزشکاران صهیونیست شد.

بر پایه گزارش کیهان، اظهارات فائزه هاشمی در حالی است که وی حتی با دور زدن انتقادهای پدرش، با سازمان تروریستی منافقین (عامل ترور و قتل عام 17 هزار ایرانی) و حزب انگلیسی- صهیونیستی بهائیت ارتباطات گسترده برقرار کرده بود؛ به نحوی که چندین بار به خانه سران بازداشتی باند بهائیت رفت و آمد داشته است. او پس از آزادی از زندان گفته بود در زندان با دوستان خوب بهائی و سازمان مجاهدین خلقی آشنا شدم، البته بابا اعتراضات را منتقل می‌کند و می‌گوید به آنها نگو مجاهدین خلق، اما من می‌گویم مجاهدین خلق.

فائزه هاشمی در جریان سفر به مصر، سر قبر شاه نیز رفته بود که از آن به عنوان دیدار مزار شاه یاد کرده است. روزنامه زن وابسته به فائزه هاشمی در دوره اصلاحات منتشر می‌شد، اقدام به مصاحبه تمجیدآمیز با بیوه محمدرضا پهلوی کرده.

اخیراً اظهارات فرشاد امیرابراهیمی از عناصر نفوذی در انصار حزب‌الله منتشر شد که فاش می‌کند فائزه هاشمی از وی خواسته بود با نفوذ و اخلالگری، به مطرح شدن بیشتر نامبرده (فائزه هاشمی) اهتمام کند!

بهائیانی که فائزه هاشمی به دیدار آنها رفت جزو شبکه انگلیسی- صهیونیستی هستند که برای بالغ بر چند دهه ارکان امنیتی و اقتصادی و فرهنگی و نظامی رژیم پهلوی را در قبضه داشتند و از هیچ جنایت و خیانتی علیه ملت ایران دریغ نکردند.

درباره حمایت فائزه هاشمی از اغتشاشگران در ماه گذشته نیز باید یادآور شد که سلطنت‌طلبان و سازمان منافقین و شبکه‌های رسانه‌ای وابسته به صهیونیسم و انگلیس و آمریکا، سازمان دهنده اصلی این حرکت بودند و دستور حمله به مساجد و حسینیه‌ها و آتش‌زدن پرچم جمهوری اسلامی و حتی کشتن مردم بی‌گناه را صادر کرده بودند. و با این وصف باید پرسید فائزه هاشمی چقدر به این گروهک‌های جنایتکار آلوده شده است.
 


کد مطلب: 598606

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598606/حیف-آیت-الله-هاشمی-اغتشاشات-امسال-زنده-نبود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com