سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

جزییات سفر قریب الوقوع محمد بن سلمان به عراق

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب: 598501
یک منبع عراقی به جزییات سفر قریب الوقوع ولیعهد عربستان به این کشور پرداخت و اعلام کرد که در این سفر قراردادهای راهبردی میان بغداد و ریاض به امضا خواهد رسید.
جزییات سفر قریب الوقوع محمد بن سلمان به عراق
به گزارش جهان نيوز به نقل از السومریه، یک منبع آگاه عراقی به جزییات سفر قریب الوقوع محمد بن سلمان به این کشور اشاره و اعلام کرد: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان هیات عالی رتبه در سطح وزیران و مسئولان دولتی و بازرگانان را رهبری می کند.

این منبع بیان کرد: محمد بن سلمان به زودی به عراق سفر می کند و این سفر دو روزه خواهد بود و راههای تقویت روابط میان دو کشور در همه زمینه ها بررسی می شود. در این سفر قراردادهای راهبردی میان بغداد و ریاض در زمینه های اقتصادی و سرمایه گذاری به امضا خواهد رسید.

منبعی که نامش را فاش نکرد افزود: ولیعهد عربستان در مراسم افتتاح گذرگاه مرزی عرعر میان عراق و عربستان و نیز بازگشایی سفارت عربستان در بغداد و کنسولگری عربستان در نجف حاضر خواهد شد.

شایان ذکر است که این سفر به درخواست حیدر العبادی نخست وزیر عراق انجام می شود و اولین سفر یک مقام سعودی در این سطح به عراق از سال ۱۹۸۹ محسوب می شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *