جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲

روحانی برای دفاع از وزرایش به مجلس نمی‌‌رود؟

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب: 598486
سخنگوی هیئت‌ رئیسه مجلس از احتمال عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه استیضاح ۳ وزیر دولت خبر داد.
روحانی برای دفاع از وزرایش به مجلس نمی‌‌رود؟
به گزارش جهان نيوز، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برگزاری جلسه استیضاح سه وزیر، کار، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی در مجلس، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فردا در نوبت صبح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در جلسه عصر فردا نیز استیضاح آخوندی وزیر راه بررسی می‌شود، ادامه داد: روز چهارشنبه نیز استیضاح وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار نمایندگان است.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه احتمالاً اسحاق جهانگیری معاون رئیس‌جمهور برای دفاع از وزرا در مجلس حضور می‌یابد، اضافه کرد: البته طبق آیین‌نامه رئیس‌جمهور نیز می‌تواند برای دفاع از وزرا در مجلس حضور پیدا کند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه تاکنون از نمایندگانی که طرح استیضاح سه وزیر کار، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی را امضا کرده اند امضاء خود را پس نگرفته است، اظهار داشت: طرح استیضاح علی ربیعی و عباس آخوندی هرکدام ۲۴ امضاء دارد و طرح استیضاح حجتی نیز ۱۰ امضاء دارد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ
حرفی برای گفتن دارد عایا؟
...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
روحانی شرکت نمیکند چون میداند که این استیضاح یک سناریو مسخره و مضحکی است و دوباره همین وزرا رای اعتماد خود را میگیرند از این نمایندگان همه چیز بر میآید الا اجرای عدالت و دلسوزی برای این ملت اگر دلسوز بودند بجای این برنامه ها مسئله بیکاری جوانان را حل میکردند و یا نظارت و پیگیری میکردند قوانینی که خودشان تصویب کردند و دولت اجرا نمیکند را مثل قانون شفاف سازی حقوق و اموال مسئولین و غیره.........