جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۳
وزیر کشور دولت اصلاحات:

برای مردمی که نان شب ندارند، رفح حصر اولویتی ندارد/ اصلاح طلبان اثرگذاری ‏خود را در جامعه از دست داده‌اند

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 598482
اصلاح‌‏طلبان ‏به ‏جای ‏قرار ‏گرفتن در جایگاه منتقد وضع موجود، تبدیل به بخشی از وضع ‏موجود شده‌اند ‏و به ‏‏همین دلیل اثرگذاری ‏خود را در جامعه از دست داده‌اند
برای مردمی که نان شب ندارند، رفح حصر اولویتی ندارد/ اصلاح طلبان اثرگذاری ‏خود را در جامعه از دست داده‌اند
گروه سیاسی جهان نيوز: وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: برای مردمی که نان شب ندارند، دغدغه‌هایی مانند رفع حصر کمتر مطرح است و هیچ‌کس انتظار ندارد کسی که چند جوان بیکار در خانه دارد، اولویتش رفع حصر باشد.

به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام عبدالله نوری در دیدار با جمعی از دبیران و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، در پاسخ به سوال برخی دانشجویان که معتقد بودند اصلاح‌‏طلبان ‏به ‏جای ‏قرار ‏گرفتن در جایگاه منتقد وضع موجود، تبدیل به بخشی از وضع ‏موجود شده‌اند ‏و به ‏‏همین دلیل اثرگذاری ‏خود را در جامعه از دست داده‌اند، ‏گفت: با وجود ‏نقدهایی که وجود دارد، ‏از تصمیماتی که ‏شورای‌عالی ‏با محوریت جناب آقای خاتمی تاکنون گرفته است حمایت می‌کنم. البته ‏ممکن است ‏نقدهایی ‏‏داشته ‏باشم و معتقد هم نیستم که اصلاح‌طلبان، هیچ اشتباهی ندارند.

وی افزود: توجه داشته ‏باشید که در ارتباط با انتخابات مجلس دهم، اصلاح‌طلبان از بین ‏‏افرادی که ردصلاحیت ‏نشدند، به لیست امید ‏رسیدند. فضای مجلس ششم که تحت‌‏تأثیر شرایط ‏‏دوم خرداد ١٣٧٦ شکل گرفت با مجلسی ‏که اصلاح‌طلبان، تن به ‏حداقل‌ها دادند ‏متفاوت ‏است و ‏طبیعتا با دارایی حداقلی هم نمی‌توان ‏انتظار ‏حداکثری داشت.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود فسادهای گسترده در ‏کشور و علت عدم برخورد جدی و ریشه‌ای با آن و موضع اصلاح‌طلبان در برابر ‏‏‏مفاسد اقتصادی و ‏سیاسی، بیان کرد:‏ بی‌تردید فساد، تبعیض و بی‌عدالتی به ‏‏ویژه در ‏اشکال اقتصادی و سیاسی آن، از بحران‌های ‏‏مهمی است ‏که کشور را تهدید ‏‏می‌کند و بی‌‏‏‏اعتمادی عمومی را در پی ‏داشته ‏است. این بحران‌ها بیش از هر چیز ‏‏می‌تواند از ‏‏‏‏نهادهایی سرچشمه بگیرد که بدون نظارت ‏و پاسخگویی ‏‏قانونمند، قدرتی ‏‏فراقانونی ‏دارند و ‏از انواع امتیازات و رانت‌ها برخوردارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدا هفت جد پدر شما رابیا مرزد
ناشناس ناامیدم کردی
Iran, Islamic Republic of
نسل قدیمی یا جدید
اینها هرگز حرفی راست آنهم علیه خود نمی زنند بلکه برای رسیدن به قدرت وثروت
روش عمرو عاصی دارند
هاشمی
Romania
خب دوست عزیز ،من هم خط سیاسی عبدالله نوری را قبول نداشته و ندارم عزیز ولی اینجا یک حرف درست زده هر عقلی تایید می کنه این حرف حسابیه ما که خط فکری اصلاح طلبانه ایشون را تایید نمی کنیم ولی این حرفش حرف درستیه
استاد هاشمی در دکترین سیاسیون جهان حق معنی ندارد
Iran, Islamic Republic of
حزب اصل است و جایگاه تجمع برای
پیاده کردن اهداف . تمام هدف احزاب داشتن قدرت وثروت است .بعضی واقعا از حزب برای منافع ملی هم خرج می کنند
چون همین نگه داشتن منافع ملی هم برای خودشان ونسل آینده ملت شان عزت و پیشرفت دارد
در احزاب انتقاد از خود در انظار وجود ندارد چون اینها دنبال جذب بیشتر افراد هستند نه ریزش نیرو را استارت بزنند
برای جذب نیرو وقتی مورد اتهام و شک اذهان عموم باشند حرف درست مردم پسند می زنند
تا حال نشنیده ای که:
من کارگری کردم !پدرم کارگر بود ! نان وچای می خوردم . ووو
واز هم حزبی انتقاد کوچکی دارند
بدون رودر بایستی مدت های زیادی است گفته و می گوییم
یکی از احزاب ایران بنام دین و انقلاب هردو را له کرد تا ریاست کند و فرزندان و اطرافیانشان را بر قدرت وثروت مسلط کنند که کردن !!!
وحزب دیگر یا مقابل او همان برادر دو قلو همین حزب بود که نمی توانست همه اش در چارچوب اینها بماند به پا خواست ولی نه طرفداری از دین چون شعار حزب رقیب است
بلکه با شعار آزادی طرفداری از جامعه جهانی و خودتان می بینید !!!
چند نفر از این افراد سرشناس حزب بلدی که چون مردم زندگی دارند یا حقوق می گیرند !!
بیش از سی وچند سال است از مناطق تا بالا آنها را نگاه کرده ام وشناختن شان برای افراد جوان خیلی سخت است چون به شعارشان توجه دارند !!!
هیچ حزبی در دنیا به اندازه اینها بیت المال عمومی را غارت نکرده است . حزبی را در جهان نام ببرید !!
رشوه مثلا صد هزار دلاری یا یک بار مالیات نداده ووو
قضاوت با نسل قدیم دور از طرفداری است / یا حق
Iran, Islamic Republic of
برای مردمی که نان شب ندارند مساله فلسطین هم اهمیتی نداره
Iran, Islamic Republic of
شوخی میکنه
Iran, Islamic Republic of
از همون سال 89 هم حصریون برای مردم مرده بودند!
حالا شما با تکیه به یک اقلیت بالاشهرنشین که عملا برای هیچکس از خودشون مایه نمی گذارند سعی داشتید این مسأله رو ملی جا بزنید!
هد هد
Iran, Islamic Republic of
نه شیخ شما شورای عالی امنیت ملی دستتون و اکثریت را هم دارید ولی فقط برای تصویب قراردادها... استفاده می کنید....
Iran, Islamic Republic of
[جهان نیوز من در عمرم یک سایت پیدا کرده بودم که نظرات را منشتر می کرد که اونم دولت بهار بود که بعد دو ماه فیلتر شد بعدش سایت شما را دیدم خوشم اومد ولی اگر نظرات مهم را بی خود قیچی کنی و پخش نکنی فیلتر شکن می خرم می رم سایتای دیگه . بابا من یک سئوال کردم گفتم این اصلاح طلبا که دم از نهاد های انتصابی می زنند چرا وقتی احمد نژاد گفته انتخابات ازاد یک هو موتورشون روشن شده و ترسیدن من فکر می کردم قسمت شورای امنیت ملیش را سانسور کنی
Iran, Islamic Republic of
مردم دیگر دعواهای زرگری مسئولین چپ وراست ومیانه را نمی خورندباور نداشته ومسلما همه دور این سفره پهن جمع اند.
Iran, Islamic Republic of
دولت تدبیر و ناامیدی کاری کرد که شما رو سر ما جا داری آقای نوری.
Iran, Islamic Republic of
از اینکه ایشان نان شب ندارد و مجبور است به جایش پلو بخورد احساس ناراحتی دست داد
چرا اينقدر براي فساد بلدي حرف بزني و نسخه بپيچي درباره كارخانه سپر الكتريك كه خانمت با يك صدم قيمت خريد و كارگران (540نفر) ان رابيكار كرد و الان با تباني مي خواهد زمين ان را با 60آپارتمان در بهترين نقطه تهران معاوضه كنيد حرفي نمي زني
بس كنيد ...
تا كي حرفتان با شعار تان يكي نيست ....واما در مورد سياست بازيت ياد رفته چطور شب هفت فروردين دستور تخريب ديوار هاي خانه آن شيخ ساده لو را دادي ولي بعدا مريد آن شدي . براي او يقه پاره كردي .
.