پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۲۳

جفایی که در حق مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی شد

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب: 598473
وقتی لیست جریان هاشمی برای خبرگان منتشر شد، چند تن از علمایی که نامشان درلیست درج شده بود، حضورشان در این لیست را تکذیب کردند. حضرات آیات تسخیری، موحدی کرمانی و بطحایی از این جمله بودند.
جفایی که در حق مرحوم آیت‌الله شاه‌آبادی شد
گروه سیاسی جهان نيوز، امین فرج الهی: وقتی لیست جریان هاشمی برای خبرگان منتشر شد، چند تن از علمایی که نامشان درلیست درج شده بود، حضورشان در این لیست را تکذیب کردند. حضرات آیات تسخیری، موحدی کرمانی و بطحایی از این جمله بودند.

شنیده بودیم که آیت‌الله شاه‌آبادی هم که نامش در لیست آمده، از همین علمایی است که نامشان را بدون هماهنگی نوشته‌اند. یکی دوتا از بچه‌ها که با اطرافیان ایشون لینک بودند رو پیدا کردیم، گفتند حاج‌آقا امشب در امامزاده اسماعیل چیذر سخنرانی دارن. بیاید اونجا از ایشان مصاحبه بگیرید، گفتیم هماهنگه؟ حرف می‌زنند؟ گفتند بله. رفتیم پای منبرشان. اواسط بحث گریه کردند و قریب به این مضامین گفتند که من خالصانه آمده‌‌ام در خبرگان و برای اینکه رهبرانقلاب را کمک کنیم و اینها.

منبر تمام شد، دم درب امامزاده رفتیم خدمتشون. یکی دونفر دیگه هم برای پرسیدن همین مساله اومده بودن. یکیشون پرسید حاج آقا! شما تو لیست آقای هاشمی وروحانی هستید؟ گفتند از طرف اونها زنگ زدن به من و گفتم من مستقل هستم. عباراتی هم درباره اینکه این جماعت تو فتنه فلان عملکرد رو داشتند و من اینها رو قبول ندارم به کار بردند.

ما کلی خوشحال شدیم و اومدیم ضبط کنیم، ولی دو معمم اطرافشان که گمونم فرزندانشون بودند و اول هم میخواستن مانع پرسیدن سوال بشن گفتند نه نه به هیچ وجه ضبط نکنید.گفتیم چرا؟ گفتند امشب قراره از خبرگزاری فارس بیان منزل و فیلم بگیرن و خیلی خوب و تر و تمیز منتشر بشه. اصرار هم کردند که این صحبتهای فعلی منتشر نشه. ما رفتیم منزل و نه خبری از مصاحبه آیت‌الله با فارس شد، نه تکذیبی درومد.

یکی از جماعتی که اون شب از حاج‌آقا سوال پرسیده بود، گویا صحبتها رو ضبط کرده بود و داده بود سایت «مسیرآنلاین» که متن صحبتهای ایشون رو زد و خبرش هم خیلی پیچید.

در کمال تاسف بعدش دفتر آیت‌الله شاه‌آبادی بیانیه‌ای داد که محتوای خبر قبلی رو تکذیب می‌کرد و گفته بود ایشون گفتن مستقل شرکت کردن و البته اگر کسانی میخوان اسمشون رو تو لیست بذارن عیبی نداره" تاریخ ورق خورد و نام ایشون به عنوان یکی از اعضای لیست انگلیسی جریان هاشمی که بی بی سی تبلیغش می‌کرد ثبت شد و رای آوردند. ولی خدا کند اطرافیانی که از ایشون سوءاستفاده کردند و نذاشتن نظر واقعیشون درباره لیست انگلیسی و هاشمی و روحانی به مردم برسه بتونن روز قیامت جوابگوی ایشون باشن.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
خدا به داد قیامت شماها برسد که لیست هاشمی رو که مورد تایید شورای نگهبان خودتون هم بود، انگلیسی معرفی می کنید. واقعا این که در آخرالزمان جای معروف و منکر جابجا ميشه حقیقت داره! چون اهانت به علما که از قدیم منکر و مذموم بود الان شده نشانه بصیرت و به جای اینکه قرآن و روایات معیار ما باشن، استنباط های شخصی معیار حق شدن!!!
Iran, Islamic Republic of
ایشون احتمالا منظورش این بوده سایت یا خبرگزاری ملکه انگلیس برای لیست هاشمی تبلیغ می کرده است تا بدان رای بدهند.
Iran, Islamic Republic of
پس چرا شبكه بي بي سي انگليسي تبليغ اون ليست رو ميكرد؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
یعنی بنده خدا میخوای منکر این بشی که رسانه مزدور انگلیسی تبلیغ این لیست رو میکرد؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی دارین مدح تعریف می کنین یا لعن؟
خدا لعنتتان کند بخاطر فتنه پردازی هایتان
وحید
Iran, Islamic Republic of
...
رسول مشهدي
Iran, Islamic Republic of
شما ديگه چه جماعت قوم بني اسراييلي هستيد ديگه.كساني كه تحت همين قوانين جمهوري اسلامي ثبت نام كردند و در همين شوراي نگهبان تاييد صلاحيت شدند و راي آوردند و بعنوان نماينده در مجلس خبرگان نشستند را انگليسي خطاب ميكنيد.
خدا بداد ما برسد با شما جماعت نق نقو كه زير اصول خودتون هم ميزنيد.اگه اينها انگليسي بودند پس اينهمه دستگاه نظارتي كشك بودند كه سكوت كردند.
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
تبلیغ لیست توسط رسانه بی بی سی بر همگان واضح بود...
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر کسانی که کور کورانه به این وآن اتهام می زنند وبا گارد انقلابی گری درون جامعه تفرقه می اندازند وعملا در خط وربط انگلیس حرکت می کنند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند کسانی را که مواضع شون جوریه که دشمنان ملت ایران و اسلام اونها رو تبلیغمی کنند تا رای بیاورند...
لزوما هر که عبا و عمامع داشت عمله اسلام نیست میتونه عمله انگللیس باشه...

روح آیت الله شاه آبادی شاد.
محسن
Iran, Islamic Republic of
و شما دیدید که چگونه همان لیست خصوصا در تهران هم در مجلس خبرگان و هم در مجلس شورای اسلامی از اول تا آخر لیست مقابل را درو کرد!
بله آقای شاه آبادی و دیگران هم باید خوشحال می شدند که نام شان در لیست پر افتخار آقای هاشمی قهرمان باشد.
این که شما می گویید جفا شد حرف بی ربط و مسخره ای است و خودتون رو خراب تر می کنید.
محسن
Iran, Islamic Republic of
یاد اطرافیان خیلیا می افتم ...
اطرافیان منتظری هم جدایی از امام امت را سر ایشان آوردن...
Iran, Islamic Republic of
عجب عزازيلى هستيد شما پايدارى چى ها ! چنان ميگه جفا انگار حق آيه الله رو خوردند غافل از اينكه اون بنده خدا از اين اقدام هم بسيار خوشحال بوده ! آخه كدوم انسان فهيمى حاضره در تقابل با هاشمى بيفته دنبال … شما ؟! كى قراره دست از اين چرت گفتن ها بكشيد ؟! بخداوندى خدا حالمونو به هم مى زنيد با اين چرت و پرت گفتن ها .
Iran, Islamic Republic of
دله که به دل راه داره عزییییزززم؛ ما هم از دیدن نظرات شما حالمون دگرگون میشه؛...
محسن
Iran, Islamic Republic of
واقعا خداوند لعنت کند کسانی که باعث این جفا شدند...
Iran, Islamic Republic of
اولا رای آوردن یا نیاوردن مهم نیست و حقی را ثابت نمی کند. ما تابع همان حجت خدا هستیم که مردم ماجرای غدیرش را فراموش کردند و خواص هم به او رای ندادند. و اما هر چند بنده با واژه لیست انگلیسی موافق نیستم اما وقتی بی بی سی لیست هاشمی را تبلیغ می کرد و بر علیه برخی افرادی که در آن لیست نبودند تبلیغ می کرد حضرت آقا فرمودند مردم بر عکس آن عمل کنند. این معنا دار نیست.
دورود بر روح بلندمرتبه هاشمی فرزند برومند اسلام
این کینه رو تا گور حفظ کنید
Iran, Islamic Republic of
شما در گور با او همنشینگردی انشاالله
محسن
Iran, Islamic Republic of
آن هایی که دل های پر کینه دارند و حتی به مرده اشخاص مسلمان و مومن رحم نمی کنند و بدتر به قصد قربت فحاشی می کنند عاقبت به خیر نخواهند شد.
از همین الان می شود فهمید که چقدر آدم های منحرف نا به کار در جامعه داریم که چون خوراج تفکری داعشی دارند
یزدی زاده
Iran, Islamic Republic of
ما داعشیها فتنه گر را در ایام عاشورای حسینی سال 88 در خیبانهای تهران و نماز خاندن دختران و پسرانشان را(شانه به شانه) (باکفش) در صف نماز ضراره دیدم؛ و حق چون روز چون خورشید تابان است و باطل چگونه میتواند با اینهمه سیاهی خود را حق بخواند؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! الله اکبر،الله اکبر
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
لزرگترین خطری که هماره مراجع عظام تقلید مارا تهدید می کرده ،از داخل بیوت خود این بزرگواران بوده است . نقل می شد در سیما که وقتی یکی از فرزندان آیت ا...العظمی جمال گلپایگانی وارد خانه می شد ایشان سکوت می کردند وبه شاگردان خود که بعضا در مجلس حضور داشتند می فهماندند که چیزی نگوئید . و تلویحا فهمانده بودند که این فرد اهلیت شنیدن برخی مطالب را ندارد . و علما باید همواره مواظب باشند و بدانند که این فقط پسر نوح علیه السلام نبود که قافیه را باخت .....العاقل یکفیه الا شاره...
Iran, Islamic Republic of
جهان جان! در مجموع نقطه قوت شما و اصول گرا نماها این است که مردم را ... می پندارید!