جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳
۱۳

ماجرایی که برای رائفی پور در دندانپزشکی پیش آمد +عکس

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 598472
هنگام کار کردن بر روی دندان هایم با خودش آهنگ هایی هم به صورت رندوم و درهم زمزمه می کرد که البته این هم نشان تسلط و آرامشش بود ، دو موردش را بنده هم شنیده بودم یکی از ابی و دیگری از حاج سعید حدادیان.
ماجرایی که برای رائفی پور در دندانپزشکی پیش آمد +عکس
به گزارش جهان نيوز، استاد رائفی پور در اینستاگرام مصاف نوشت: چند وقتی بود دندان درد مزمنی (البته قابل تحمل) داشتم از طرفی آنقدر هم سرم شلوغ بود که فرصت نمی کردم به پزشک مراجعه کنم 
پریشب حدود ساعت ١٩ بود که دیگر امانم را برید،به هر طریقی بود تا فردایش تحمل کردم و خودم را به دندان پزشکی رساندم.

بعد از معاینه مشخص شد دهانم به یک سرویس اساسی نیاز دارد

پزشک محترم از ساعت دو نیم ظهر تا ١٠ شب روی دندان هایم کار کرد: یک مورد عصب کشی، 10 مورد پرکردن، جرم گیری کل دندانها و ... دو سه مرتبه Time Out داد تا یک ربعی استراحت کنیم.

آدم جالبی بود ، کراوات میزد و مطبش پر از تأییدیه های بین المللی معتبر بود که خبر از خِبرگی اش می داد

البته هنگام کار کردن بر روی دندانهایم با خودش آهنگ هایی هم به صورت رندوم و درهم زمزمه می کرد که البته این هم نشان تسلط و آرامشش بود ، دو موردش را بنده هم شنیده بودم یکی از ابی و دیگری از حاج سعید حدادیان 

هنگام نماز مغرب در مطبش دو سجاده زیبا انداخت و نماز را به جماعت خواندیم.
کارشان که تمام شد خواستم حساب کنم که گفت این هم مشارکت من در کمپین مهر مهدوی!


هرچه اصرار کردم حتی هزینه مواد و لوازمش را هم نگرفت، ادامه اصرارم باعث شد از من سوالی بپرسد. 
اگر فردی بسیار ثروتمند باشد و شما از فرزند کارمندش طلبی داشته باشید ناراحت نمی شود؟ و نمیگوید مرد حسابی می آمدی و از خودم می گرفتی ؟؟ مگر خودتان در سخنرانی هایتان نمی گویید پیامبر فرموده اند : من و علی پدران این امت هستیم ؟

من هم با پدرتان حساب میکنم 
می خواهم من هم در کمپین مهر مهدوی شرکت کنم 
کمپینتان را که دیدم خیلی غبطه خوردم ، می خواهم برای کسی که برای امام زمان (عج) کار میکند ، کاری کرده باشم. یکی دیگر از آرزوهایش این بود در اجتماع عظیم مردمی اربعین بتواند به زوار ابا عبدالله الحسین علیه السلام خدمت رسانی کند و یک موکب ویژه دندانپزشکی راه بیاندازد

روزی که ایده مهر مهدوی به ذهنم رسید فکر نمیکردم به همین سرعت موج این حرکت مردمی به خودم هم برسد. از سویی دیگر بیراه نیست که می گویند اهل بیت بدهکار هیچ کس نمی مانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جالب بود و آموزنده
سروش
Iran, Islamic Republic of
این کار جهان نیوز عالی بود، باید خبرهای چنین افرادی را پوشش داد، این جور آدمها از پس آدمهای عروعاص صفت برمی آیند، خیلی دوست دارم، از چنین افرادی مصاحبه بگیرید، نمی دانم چرا از پوشش خبری در مورد اقای افروغ اجتناب می کنید. چرا؟
سردار
Iran, Islamic Republic of
برایم این حرکت شما جالب بود، نمی دانم چرا سایت های معتقدی مثل جهان نیوز، صراط الف و... جزیره ای کار می کنند، اصلا کاری به پوشش خبری همدیگر یا ایجاد نوعی اتحاد بین هم ندارم، هیچ سایتی هم سعی نکرده یا سعی نمیکند با حرکت ها و استراتژی های خود بین سایت های معتقد به نوعی حرکت کند که به بزرگ منشی به سیادت برسد، و جریان سازی کند، پیش تازی کند، دیگر سایت های خبری حتی صداو سیما هم به نوعی دنباله روی حرکتهای وی باشد، از او الگوبرداری کنند، جهان نیوز چرا؟
لقمان
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها از افراد مذهبی چشم شان به شماهاست، شماها با خبرهایی که منتشر می کنید، برای ماها الگوسازی و تغذیه فکری فراهم می کنید، بنظرم اون چه که افراد مذهبی مثل بنده را دچار انفعال کرده، یکی اش این است که بیشتر از سیاست حرف می زنید، تا از تربیت و ساختن، بنده برای تربیت بچه ام احتیاج به طرح و ایده دارم، احتیاج به شیوه دارم، چگونه او را با حضرت مهدی(عج) آشنا کنم، یکی اش این است سایت شمارو بهش معرفی کنم، کلیپ های مرتبط را بهش نشان دهم، تا بتوان حملات اون طرفی هارو خنثی کنم، ممنون از اینکه چنین خبرهایی را منعکس می کنید ممنون.
هزاران آفرین
Iran, Islamic Republic of
اگر تهران بودم دست این دکتر را می بوسیدم
نماز اول وقت و مشارکت در امر خیر
محسن
Iran, Islamic Republic of
خوبه این گونه خدمات بسیار گران در باره افراد کم در آمد و قشر های ضعیف جامعه که از نظر مالی قدرت حتی پر کردن یک دندان را هم ندارند هم اجرا بشه نه برای یک شخص بلکه همه این واقعا جالبه.
لقمان
Iran, Islamic Republic of
خوبه که احترام بذاریم، به ارزش کار کسی که حرف مهدویت رو مطرح میکنه. برای اینکه موضوع اصلی رو پنهان نکنیم.
Iran, Islamic Republic of
خداوند توفیق کنار گذاشتن کراوات هم بر توفیقات دیگرش بیافزاید
لقمان
Iran, Islamic Republic of
خداوند از نق زدن ما کم کنه و به ما توفیق بیشتری در انجام کار خیر عنایت کنه.
Canada
اتفاقا بايد از امثال شماها دوبرابر پول ميگرفت تا قشنگ يادتون بمونه و هر بار ميخواهيد دهان باز كنيد قبلش خوب فكر كنى و هر مطلبى رو بيان نكنى استااااااد!
لقمان
Iran, Islamic Republic of
اگه حرف های استاد رو مقایسه کنی با حجم مطالب در سایت ها خبرگزاری ها شبکه های تلویزیونی ماهوارهای سخنرانی ها در مجامع بین المللی و غیر رو در نظر بگیری بحساب نمی اید، کم کاری امثال ما باعث شده که دنیارو به سمت جنگ و ترور بردین،
سینا
Iran, Islamic Republic of
سلام
کسی دکتر رو میشناسه؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی شانس آورد دندانپزشک اگه میخواست هزینه بگیره جناب رائفی پور باید داخل مطب بغلی کلیه هاشو میفروخت! ده ساله میخوام برم دندونپزشکی ولی جرات نمیکنم خیلی هزینه هاش بالاس.