کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقال اجساد قربانیان سقوط هواپیما به پزشکی قانونی

21 اسفند 1396 ساعت 13:40

مدیر کل بحران سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: اجساد قربانیان حادثه سقوط هواپیمای ترکیه که شب گذشته در حوالی شهرکرد اتفاق افتاد،به پائین کوهستان منتقل و در حال انتقال به پزشکی قانونی شهرکرد است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر مهرداد علی بخشی افزود: در پی وقوع این حادثه 11 سرنشین هواپیما جان خود را از دست دادند که اجساد آنان به پزشکی قانونی تحویل داده شد و هم اکنون برای انجام مراحل شناسایی و تعیین هویت در حال انتقال به مرکز پزشکی قانونی شهرستان شهر کرد است.

وی تصریح کرد: مراحل شناسایی و تشخیص هویت این اجساد مطابق با پروتکل های موجود که شامل معاینه اجساد، بررسی مشخصات، تن پیمایی اجساد و سایر آزمایش ها و مراحل تخصصی می شود انجام خواهد شد.

مدیر کل بحران سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به مراجعه تعدادی از افراد خانواده های قربانیان این حادثه اظهار داشت: در صورت نیاز از خانواده های کشته شدگان سقوط هواپیما برای تهیه پروفایل ژنتیکی و تطبیق و احراز هویت، نمونه اخذ می شود.

یادآور می شود شب گذشته یک فروند جت شخصی که در مسیر شارجه(امارات متحده عربی)-استانبول(ترکیه) در حرکت بود در حوالی شهرکرد سقوط کرد و همه 11 سرنشین آن جان خود را از دست دادند.


کد مطلب: 598435

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598435/انتقال-اجساد-قربانیان-سقوط-هواپیما-پزشکی-قانونی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com