جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱
پورمختار:

استیضاح‌آخوندی به احتمال زیاددرمجلس رأی‌می‌آورد

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 598394
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: مسائل رخ داده در ماه‌های اخیر در حوزه راه نشان می‌دهد که وزارت راه و شهرسازی نیازمند تغییر است و فضای مجلس به گونه‌ای است که به احتمال قوی استیضاح وزیر راه و شهرسازی رأی خواهد آورد.
استیضاح‌آخوندی به احتمال زیاددرمجلس رأی‌می‌آورد
به گزارش جهان نيوز، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزرای راه، کار و کشاورزی در هفته جاری در مجلس، گفت: اگرچه حساسیت‌هایی در مورد هر سه وزیر وجود دارد اما فضای حاکم بر مجلس درباره استیضاح وزرا قابل پیش‌بینی نیست.

وی با بیان اینکه امیدوارم استیضاح وزیر راه در مجلس رای بیاورد، افزود: اما با وجود این آنچه از فضای حاکم بر مجلس می‌توان برداشت کرد این است که احتمال رای آوردن استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی زیاد است و استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز احتمالا رای خواهد آورد.
عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: نگاه نمایندگان در بحث استیضاح‌ها به مطالبات مردم است و به عنوان مثال مواردی که در حوزه وزارت راه و شهرسازی در ماه‌های اخیر داشتیم بیانگر این است که ما نیازمند تغییر جدی در این وزارتخانه نیز هستیم.

پورمختار خاطرنشان کرد: ما در حوزه راه چه راه‌آهن و چه هوایی سوانح زیادی را در ماه‌های گذشته داشتیم و در برف اخیر در تهران نیز ما شاهد بسته شدن راه‌های مواصلاتی به پایتخت بودیم که مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده بود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خیاوی
Iran, Islamic Republic of
...مردم عزیز حداقل دردوره بعدی این لیست بی امیدی هارو بذارید کنار ...