کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وفاداری به اندروید بیشتر از سیستم عامل آیفون

21 اسفند 1396 ساعت 10:24

اگر چه کاربران گوشی آیفون اپل مدعی وفاداری بسیار زیاد به این گوشی هستند، اما نتایج یک بررسی علمی عکس این مطلب را نشان می دهد.


به گزارش جهان نیوز، تحقیقی که توسط موسسه Consumer Intelligence Research Partners انجام شده نشان می دهد که طرفداران و کاربران سیستم عامل اندروید وفاداری بیشتری به این سیستم عامل در مقایسه با گوشی آیفون و سیستم عامل iOS دارند.

میزان وفاداری به گوشی های اندرویدی از سال 2016 به این سو روز به روز در حال افزایش است و در حال حاضر به بیشترین میزان خود از سال 2016 به این سو رسیده است. نرخ وفاداری به اندروید در حال حاضر 91 درصد می باشد؛ حال آنکه این رقم در مورد سیستم عامل iOS تنها 86 درصد اعلام شده است.

Consumer Intelligence Research Partners برای کسب اطلاعات در این زمینه روند استفاده از سیستم عامل های جدید بعد از کنار گذاشتن گوشی های قدیمی توسط کاربران را بررسی کرده و به این نتایج قابل توجه دست یافته است.

به نظر می رسد این شرایط موفقیتی کلیدی برای گوگل محسوب می شود و حال این شرکت باید تصمیم بگیرد که چگونه خدمات و محصولات خود را به مشتریان وفادارش بفروشد تا وفاداری آنها به گوگل و اندروید حفظ شود.

منبع:فارس


کد مطلب: 598342

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/598342/وفاداری-اندروید-بیشتر-سیستم-عامل-آیفون

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com